هراز نیوز: همايش بزرگ آزادگان شهرستان آمل با حضورسرپرست فرمانداري ويژه آمل ، معاون نيروي انساني ارتش جمهوري اسلامي ايران ، امام جمعه دابو ودشت سر،دادستان شهرستان، بخشداران تابعه  ،رئيس کارگزيني ارتش جمهوري اسلامي ايران ،جانشين فرمانده بسيج سپاه، رئيس بنياد شهيد وامور ايثارگران آمل ، فرمانده حوزه مقاومت بسيج وجمعي از روئساي ادارات و نهادهادر شهر هزار سنگر آمل برگزار گرديد.

همايش بزرگ آزادگان به مناسبت ورود آزادگان سرفراز به ميهن اسلامي در شب يکشنبه 26  مردادماه در تالار پرسپوليس  برگزار شد.

اين مراسم که با سخنراني معاون نيروي انساني ارتش ايران ادامه يافت از مقام والاي آزادگان هشت سال دفاع مقدس که با صبر و پايداري خود در برابر دشمنان نظام و انقلاب ايستادگي کردند ياد شد.

در اين مراسم امير سرتيپ دوم حسن سيفي درجمع آزادگان شهرستان آمل گفت : آنچه در 22 ماه اول انقلاب و جنگ صورت گرفت، تابلوي تمام عياري است از يک عبرت تاريخي وجهاني که بايد در دانشگاه ها تدريس شود.

وي با بيان اينکه ايران در جنگ تحميلي از 39 کشور جهان اسير داشت، گفت: 39 کشور به ملت و مردم ما مديون هستند و آيا فصل آن نرسيده است که از سرزمين و مردم ما عذر خواهي کنند؟ ملت ايران بزرگوار بوده و هستند و در اين مورد هم نسبت به جهانيان گذشت داشته اند.

معاون نيروي انساني ارتش ايران خاطر نشان کرد شهدا نيز همانند ديگران بودند و نبايد آنها را دور از دسترس بدانيم ادامه داد، نبايد مسائل ديني را به گونه اي نشان  داد که آن را تنها مختص يک گروه خاص بدانند.

امير سيفي بيان کرد: بايد خود را بسنجيد و ديگران را رها کنيد. و هميشه با خود در نظر داشته باشيد که آيا مي توانيد کارهايي که انجام داده ايد را به امام زمان(عج) ارائه دهيد؟

وي تصريح کرد : بنياد خانواده به خاطر کم توجهي دچار لغزش شده است چراکه ما اينقدر به دنبال کار هستيم نتوانستيم فرصتي رافراهمکنيم که به امورات خانواده رسيدگي کنيم .

معاون سابق حفظ ارزش هاي دفاع مقدس با تاکيد براينکه آموزه هاي ديني درگذشته آزادگاني راپرورش داد که درسخت ترين شرايط دشمن ايستادگي کردند بيان داشت : بايد حواس مان راجمع کنيم که جبهه وخاکريز امروز عوض شده ودشمن وارد خانه هايمان شده است .

وي همچنين بر شمردن تهديدات دشمن در نظام آموزشي و نظام شغلي يادآورشد : با بهره گيري از سرمايه عظيم و تمام نشدني گنجينه دفاع مقدس که همانا گوشه‌اي از آن را مي‌توان در استقامت و بردباري سرافرازانه و هوشيارانه آزادگان عزيز در راه حفظ دين و عدم جدايي از مسير حق متجلي ديد، در مقابله با جلوه‌هاي جنگ نرم و همچنين اضمحلال دشمنان اسلام تا تحقق وعده‌هاي نصرت الهي گام بردارند.

 بيان خاطرات آزادگان هشت سال دفاع مقدس، واجراي سرود از ديگر برنامه‌هاي اين همايش بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *