در نهمین جشنوراه کارآفرینان برتر مازندران در سالن شرکت مخابرات استان در بابل افزود: بانک ها نباید وارد عرصه اقتصادی که خارج از شرح و وظایف شان در حوزه بانک داری است وارد شوند.

وی اظهارداشت: با وجود تحریم های ظالمانه برعلیه ایران و بروز مشکلات مالی ، کارآفرینانی که به کار خود ادامه دادند و به دستاوردهای خوبی رسیدند ثابت کردند که مردان خدمت هستند و شعار ما می توانیم را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه در سخت ترین شرایط ممکن بتوانیم تولید و کارآفرینی را ادامه دهیم.

ˈنیازآذریˈ گفت: اگر امروز در عرصه بین المللی حرف هایی برای گفتن داریم و تحریم ها نتوانست کشورمارا به زانو درآورد به علت تلاش و همت بالای کارگران و کارفرمایان در عرصه تولید و سازندگی است.

وی بااشاره به بسته اقتصادی خارج شدن از رکود اقتصادی و رونق کسب و کار که توسط دولت به مجلس ارائه شد؛ بیان داشت: برای خرورج از رکود و ایجاد کسب و کار در این بسته اقتصادی باید مواردی را از قبیل مهار تورم، ثبات نرخ ارز در بسته اقتصادی، ایجاد آرامش در جامعه، وجود مشوق های لازم برای کسب و کار و تولید، انعطاف پذیری سیاست های پولی کشور، رفع موانع صادرات غیر نفتی کشور از جمله مواردی است که مجلس در بسته اقتصادی ارائه شده از سوی دولت مد نظر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *