رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تحقق طرح جدید همگام با کشاورز در جامعه ، نیازمند تعامل و همکاری بیشتر مجمع بسیج است، گفت: طرح جدید همگام با کشاورز باید به مردم شناسانده شود زیرا این طرح نیاز به معرفی و شناسایی بیشتر به مردم بویژه کشاورزان دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈمحمدرضا نقدیˈ چهارشنبه شب در مجمع بسیج استان مازندران در ساری افزود: توسعه بخش کشاورزی منوط به راهکارهای عملی و عینی است و باید به مردم شناسانده شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جدید همگام با کشاورز نیازمند شناسایی بیشتر این طرح به مردم است، اظهارداشت: مازندران قطب کشاورزی است و رسانه های خبری اعم از تصویری و نوشتاری باید از ظرفیت های بسیج برای شناسایی این طرح استفاده کنند.

وی بیان داشت: متاسفانه میزان بهره وری و تولید در واحد سطح در بخش کشاورزی این خطه از حد استاندارد پایین بوده و برای ارتقاء و افزایش واحد سطح نیازمند اجرای طرح های جدید در مجمع بسیج مازندران است.

وی بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر همه دستگاههای ذیربط در جهت رونق و توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد و ادامه داد: برای پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی بویژه در بحث توسعه و رونق کشاورزی در این دیار به تلاش و جدیت بیشتر بسیجیان و مسوولان بخش کشاورزی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: در نشست های مجمع بسیج استان باید به راهکارهای عملی و عینی و ارائه نظرات و پیشنهادات مناسب برای توسعه کشاورزی با هدف پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی توجه شود.

سردار نقدی در بخش دیگر از سخنان خود به حماسه آفرینی مردم ولایتمدار ایران اسلامی بویژه استان مازندران در دوران هشت سال دفاع مقدس و طرح های سازندگی در کشور اشاره کرد و گفت: رشادتها، ایثارگریها و جانفشانیهای مردم در دوران دفاع عاشورایی و سازندگی در امور عمرانی ستودنی است.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی برای حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و باورهای دینی خون های زیادی نثار انقلاب اسلامی کردند و همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند و هرگز اجازه نخواهند کوچکترین خدشه ای به حاکمیت نظام اسلامی از سوی دشمنان انقلاب و اسلام وارد شود.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی همچون دوران دفاع مقدس و طرح های سازندگی در کشور حضوری فعال داشتند این بار نیز در اقتصاد مقاومتی مشارکت خواهند داشت و به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: توسعه اقتصادی نیازمند به مشارکت همه آحاد جامعه دارد و از طرفی نظام اسلامی در حال حاضر در عرصه فرهنگی و اقتصادی مورد تهاجم غرب قرار دارد و چنانچه از ظرفیت مردم استفاده نشود ، دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات اقتصادی جامعه را مرتفع نماید.

سردار نقدی با اشاره به حضور همه جانبه بسیج در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی گفت: برجسته ترین، کارآزموده ترین و مومن ترین افراد جامعه در بسیج ثبت نام و ساماندهی شدند و باید از این ظرفیت های موجود در جهت اقتصاد و توسعه کشاورزی استفاده بهینه کرد.

وی با بیان اینکه هدف نظام اسلامی توسعه اقتصادی است، افزود: برای توسعه کشور نیازمند به برنامه ریزی منسجم و مدون است و از طرفی طرح همگام با کشاورزان باید بیشتر در کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

این مقام نظامی ، خواستار بکارگیری از ظرفیت های موجود در دانشگاه ها برای افزایش نرخ بهره وری در بخش کشاورزی شد و افزود: بحث علمی در ارتباط با توسعه کشاورزی باید در دانشگاه بازگو و مطرح شود تا بتوان بهتر در بحث بهره وری در تولید کشاورزی موفق بود.

سردار نقدی با اشاره به اینکه مازندران سرشار از مواهب الهی همچون جنگل و دریا و معدن و مستعد توسعه کشاورزی است، گفت: برای رسیدن به اهداف عالیه نیازمند به عزم ملی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *