هراز نیوز :دومین جلسه ی مجمع عمومی اصلاح طلبان آمل، با حضور اکثریت قاطع مدعوین که از فعالان و نیرو های سیاسی اصلاح طلب آمل، بودند، در غروب روز یکشنبه نوزده مرداد، برگزار شد.  این جلسه که در منزل یکی از اصلاح طلبان شهر برگزار شد، بدلیل محدودیت مکان، امکان حضور تعداد بیشتری از افراد مشتاق اصلاح طلب فراهم نبود. دعوت شدگان افرادی بودند که در مجمع عمومی اول، که در ماه رمضان گذشته در تالار چهار باغ برگزار شده بود، حضور یافتند.

جلسه با تلاوت قرآن مجید شروع شد. و به دنبال آن، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج موسی رجایی، از پیشگامان جریان اصلاح طلبی در استان و شهرستان، ادامه پیدا کرد. حجت الاسلام رجایی در این سخنرانی ضمن خیر مقدم به حضار، از زحمات هیات موسس مجمع اصلاح طلبان آمل، که طی چند ماه با برگزاری جلسات متعدد، مقدمات انتخابات کاملا آزاد و دموکراتیک شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل که شامل همه سلیقه های فکری اصلاح طلبی در این شهر می باشد را فراهم نموده اند، قدردانی کرد.

وی بر ضرورت اتحاد و یکپارچگی  نیرو های اصلاح طلب تاکید نمودند. مدیر حوزه علمیه امام حسن عسگری آمل با تاکید بر اهمیت این جلسه که با حضور اصلی ترین نیروهای اصلاح طلب شهر برگزار شده است از شرکت کنندگان خواست تا کسانی داوطلب شرکت درشورای هماهنگی باشند که ضمن مسئولیت پذیری، شجاع  و ثابت قدم ، معتقد به کار تشکیلاتی و رفتار دموکراتیک باشند .

به دنبال آن آقای  حسن ملکی، از دیگر پیشکسوتان اصلاح طلبی شهر، به عنوان رییس هیئت اجرایی انتخابات، از داوطلبین حضور در شورای خواست تا برای نام نویسی به جایگاه بیایند . تعداد بیست نفر از حاضرین، به عنوان داوطلب نام نویسی کردند و به ترتیب حروف الفبا، با حضور در جایگاه ضمن معرفی خود، به مدت دو دقیقه  نقطه نظرات خود را ارائه دادند. بعد از آن تعرفه ی آرا  که ازقبل مهیا گردیده بود، در بین حاضرین توزیع گردید و افراد زیر با رای کتبی ومخفی حاضرین انتخاب شدند.

اسامی انتخاب شدگان  به ترتیب آرا:

1.سید محسن نورانی

2.علی اصغر غلامی

3.  سقا حقیقی

4.محمدهادی رجایی

5.حسن شاهنوری

6. رضا علی قربانی

7. سید احسان واعظ جلالی

8.غلامعلی برزگر پاشا

9.ناصر خرم نیاکی

10.عباس مرزبند

11.علی علی نژاد

 اهم وظایف این شورا:

تعیین خط مشی کلی و تصمیم گیریهای سیاسی جریان اصلاح طلبی در شهرستان آمل، تشکیل کمیته های ویژه حسب موضوع برای فعالیت و حضور اصلاح طلبان، برقرای ارتباطات سیاسی با تهران، مرکز استان و یا شخصیتهای سیاسی، حفظ انسجام و یگپارچگی در بین اصلاح طلبان و …

5 thoughts on “شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل انتخاب شدند+اسامی”
  1. ما از این اصلاح طلب ها در دورانشون چه دیدیم که الان بخواهیم ببینیم….
    انقدر بیکار شدن بعضی ها ..کی آمل اصلاح طلبها تاثیر گذار بودن که بخوان الان باشند.

  2. کارمند رو چه رسد به شورای اصلاح طلبی بی خیال !

  3. تشكل هاي سياسي موجبات شناسايي ، مسئوليت پذيري و پاسخگويي فعالان سياسي را فراهم خواهد ساخت و به افكار عمومي كمك خواهد كرد تا گرايش ها و سليقه هاي سياسي را راحت تر ، رصد كند.
    بنابر اين بهتر است كه هر گرايش سياسي در صدد ايجاد تشكل سياسي خود باشد و بدون شناسنامه سياسي خود را نماينده مردم و مدافع نظام و ارزش هايي كه پاي آن زحمات و خون هاي بسيار رفته، نداند.
    چند سوال اساسي :
    اگر خاتمي منصوب به اصلاح طلبان است و منتقدين و مخالفين ، ايشان را با اين نام و صبغه به نقد مي كشند ، آقاي احمدي نژاد منصوب به كدام جريان سياسي است ؟
    كدام جريان سياسي شناسنامه دار حاضر به دفاع از عملكرد ايشان مي باشد؟
    آيا پاداش و تاوان عملكرد سياسي يك جريان سياسي را بايستي فردي محاسبه و پرداخت نمود يا جمعي توام با شناسنامه؟
    پس بهتر است فعالين سياسي پشت عناويني همچون : ارزش ها اسلام و نظام ، شهدا ، امام ، رهبري ، مردم و مردم سالاري و … مخفي نگردند و شناسنامه دار وارد عرصه فعاليت سياسي شوند .

  4. متعجبم از اینکه اینا مجلسشون رو با قرآن شروع می کنن .یاالعجب اینها و قرآن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *