هراز نیوز پس از انتشار بخش اول مصاحبه علی اکبریان قسمت دوم گفتگو با وی  رادر ادامه می خوانیدوقتی شما فرماندار بودید شاید شرایط اجازه نمی داد که برخی از مسایل را مطرح کنید اما حالا بعد از چند سال شاید راحت تر بشه ان مسایل را مطرح کرد اصلا چی شد فرماندار شدید ؟

اکبریان : خوب من در سال 1385   چون در حوزه های فرهنگی اجتماعی و سیاسی فعال بودم و آمل را از لحاظ مختلف خوب می شناختم قرار شد در دولت نهم از ما در مسوولیت سیاسی استفاده بشه .
کجا قرار شد ؟
اکبریان : تشکیلات استان

یعنی ستاد دکتر احمدی نژاد ؟
اکبریان : بله بدین شکل ،لذا من آمل را  انتخاب کردم ، حضرت آیت الله جوادی  آملی می فرماید هرکسی می تواند در جایی کار بکند که نیازمندی های آن جامعه را بشناسد من چون هم محیط کشاورزی ، صنعتی و همه حوزه های آمل را می شناختم  به همین خاطر ترجیح دادم در آمل خدمت کنم .

اینکه اون موقع مطرح بود که شما به خاطر نسبت تان با آقای جواد قناعت فرماندار شدید قبول دارید ؟
اکبریان :  قبول ندارم ،بلکه این نسبتها موجب محدود تر شدن برخی از تلاشها و موفقیتهای من شد مثلا درانتخابات سال 88  در بین 400 فرمانداری،  فرمانداری آمل رتبه اول را بدست می آورد شما یک بنر هم ندیدید در سطح شهر نصب شود در انتخابات مجلس قبل از این سال نیز رتبه 5 کشور را بدست آوردیم آنجا هم به همین شکل

یعنی پارچه زدن کار خوبیه ؟
اکبریان : نه ، فقط  مثال زدم ، ما البته مثل برخی دوستان دنبال کار تبلیغاتی نبودیم .

یعنی آقای قناعت در فرماندار شدن شما نقش نداشتند ؟
اکبریان : ببینید به عنوان معاون سیاسی چرا نقش داشتند ولی چون بنده از نظر سیاسی به جایگاهی رسیده بودم  ایشان از آن نظر بنده را تایید کردند

شما مسوول موتلفه آمل هم بودید ؟
اکبریان : بله اون ماه های آخر بنده هم مسوول موتلفه بودم و هم مسوول نظارت من فعالیتهای حزبی را به لحاظ انتخابات کنار گذاشتم .

چرا ؟
اکبریان : اون موقع یارگیری سیاسی بسیار داغ بود عده ای آقای لاریجانی ،عده ای آقای هاشمی و عده ای آقای احمدی نژاد بنده تعصب و تسلط حزبی نداشتم و همه را آزاد گذاشتم که خودشان انتخاب کنند .

اولین چالشی که بعد از دریافت حکم فرماندار داشتید چه بود ؟
اکبریان : استقرار سازمان بازرسی برای مدت یک ماه در فرمانداری آمل بودید ،ما خواهش کردیم مکان شان را عوض کنند .

اوایل کار دولت همه نیروهای اصولگرا خودشون را در پیروزی آقای احمدی نژاد موثر می دونستند و از این نظر معتقد بودند باید فرمانداری بر سر کار بیاد که نیروی خودشون باشه ما شاهد انتشار شب نامه هایی علیه شما بودیم  دلیلش چی بود و کار چه کسایی بود ؟
اکبریان : بیشتر این مسایل روی حسادت ها و جهالت ها شون بود لذا شب نامه ها وقتی توزیع شد برخی بعد ها از من عذر خواهی کردند  خوب ما اینها را شناسایی کردیم دلیل عمده این بود که با حضور ما منافع این افراد در خطر می افتاد و البته شنیدیم که اخیرا گوشه ای از نیش این افراد به تن شما هم مالیده شد .

یعنی کسانیکه اخیرا برای هراز نیوز موضع گرفتند شب نامه نویس های علیه شما بودند ؟
اکبریان : بله تقریبا ، من یک شخصیتی داشتم که نمی توانستم با اینگونه افراد خو بگیرم البته برخی از افراد برایشان خو گرفتن با این افراد آسان بود لذا اینها با من مقابله می کردند .

علی اکبریان
چرا با این افراد برخورد نشد ؟
اکبریان : البته در استانداری جلسه ای برگزار شد تا با این افراد برخورد شود برخی مسایل قانونی و مسایل دیگر بهم گره خورد و این کار صورت نگرفت .

بهترین کاری که می توانید الان اسم ببرید و در زمان شما برای آمل انجام شد چیست ؟
اکبریان : کار خیلی انجام شد

کاری که خیلی خاص بود ؟
اکبریان : من در اکثر ماموریت هایی که برای فرمانداران تعیین شد  ورود پیدا کردم و با موفقیت  هم بود ، در عرصه فرهنگی ،عمرانی ،اجتماعی، برنامه ریزی و پیش بینی ها ، سالی دوبار برنامه ریزی داشتیم ، مدیران در فروردین می دانستند در چه ساعتی در شهریور چه جلسه ای دارند ، به نظرم همین برنامه ریزی و اجرا ی درست برنامه بهترین ارزیابی برای عملکرد فرماندار است ، در حوزه فرهنگی خانه جوان تکمیل شد ،تاسیس دو کتابخانه شهرک مروارید و دابودشت ، تجلیل از برترین های شهر اولین بار در زمان ما بود در حوزه های مختلف ساعتها وقت می برد سالنهای ورزشی بود خانه کشتی بود خیلی کار شد .

یک  سری کار های مساله یابی داشتید  یعنی با تشکیل کارگروهی در یک پروژه یک ماهه کلیه مشکلات شهر را استخراج کردید ؟
اکبریان : بله  کارگروهی با مسوولیت مدیر مسوول شما (هرازنیوز) تشکیل شد و در جلسه شورای اداری در سفر اول دولت این مشکلات طرح شد .

بزرگترین مشکل شما در چهار سال فرمانداری آمل چی بود ؟
اکبریان : بد اخلاقی برخی از افراد ، البته بعنوان  مانع نمی دانستیم وهیچ وقت  نتوانست جلو کار ما رو بگیرد  و البته بیشتر وقتی برخی از مدیران کل همراه نبودند .

در خصوص بد اخلاقی ها در خصوص رد صلاحیت خانم “ب. ش” در انتخابات شورای شهر آمل شما محکم ایستادید و طیف طرفدار این خانم به صورت علنی مقابله می کرد و همان حرف هایی را که در محافل به زبان می آورد در شب نامه ها هم مطرح می کرد چرا شما برخورد نکردید ؟
اکبریان : ببینید من یک فایلی دارم  که تمام اسناد و خاطراتم را در آنجا نگه می دارم مثلا احکام ، لوح تقدیر یک فایل هم برای شب نامه ها دارم

چند صفحه  میشود ؟
اکبریان : (باخنده )تعدادی هست ، البته هر فایل یک عنوانی دارد برای یک  فایل (شب نامه ها )  نام ” کفاره گناهان ” را انتخاب کردم ، شاید این کفاره گناهی باشد که از بنده سر زده است .

در زمان شما شایع شده بود که یکی از مسوولان مدیریت شهری  به نام “روح الله .ن ” برای شما قندون پرت کرده است این صحت دارد ؟
اکبریان : من شدیدا تکذیب می کنم

پرت کردن یا جمع کردن بلند گو میکرفون چی ؟
اکبریان : (با خنده) نه ، ببینید تنها موضوعی که با این آقا داشتیم ، همین جایی که آقای نصیری قرار بود تشریف ببرند همانجا بود این فرد البته هدایت شده وارد جلسه شد خوب اواسط جلسه از سالن بیرون رفت در حال بیرون رفتن ، سالنامه یا کتابی همراهش بود که به زمین کوبید و رفت بیرون حالا چه طوری تبدیل به قندون شده نمی دانم .

به نظر شما فرماندار چقدر می تواند در انتخابات برای یک کاندیدا تعیین کننده باشد ؟
اکبریان : به هر حال نقش مهمی دارد

یعنی با وجود سازو کاری مثل هیات نظارت و شورای نگهبان باز هم می تواند در انتخابات تاثیر بگذارد ؟
اکبریان : ببینید  هیچ احدی نمی تواند بر روی صندوق یا شمارش آرا دست ببرد

پس چگونه تعیین کننده است ؟
اکبریان : ببیند در فضا سازی ها ، یار گیری ها در محلات به نوعی می تواند با سوگیری باشد یا اصلا فرماندار سازوکار مناسبی را برای انتخابات تعیین نکند و اجرای انتخابات ضعیف باشد .من برای جلوگیری از این کار برای اولین بار در کل کشور نقشه انتخاباتی تعیین کردم ، مثلا عناصر تهدید کننده انتخابات را شناسایی کردیم و شهر را به ده قسمت تقسیم کردیم .

شما یک کار داشتید به نام شبکه خدمت رسانی موضوع آن چه بود برای انتخابات بود ؟
اکبریان : نه شبکه خدمت رسانی برای شناسایی بهتر مشکلات محلات بود در هر محله ای نزدیک به 8 تا 10 نفر از اعضای معتمد محل ، بسیج ، فرهنگیان و… استفاده کردیم که خیلی هم خوب جواب داد برخی از این افراد که می توانستند از همه جهت برای انتخابات همکاری کنند رابرای انتخابات  بکار گیری کردیم .

این افراد از نظر سیاسی گلچین شدند ؟
اکبریان : نه اصلا بنده در زمان فرمانداریم خدا را شاهد می گیرم حتی با مشی سیاسی مدیر را جابجا نکردم من وقتی فرماندار شدم دوستان اصلاح طلب پیدا کردم ، حلاوت خدمت کردن به مردم را نمی شود با مسایل سیاسی گره زد نه اینکه الان این حرف را بزنم .

شما در انتخابات تعیین کننده بودید ؟
اکبریان : بنده از افتخاراتم برگزاری انتخابات سالم بوده است ،در بعد نظارتی خصوصا در بعد اجرایی انتخابات سالم برگزار کردم در انتخابات اولی که فرماندار شدم انتخابات مجلس بود که آقای یوسفیان برای بار دوم نماینده شد در این دوره حتی یک شکایت هم مطرح نشد.

اصلا به شما پیشنهادی هم شده بود ؟
اکبریان : سیستم من طوری بود که کسی جرات نداشت چنین پیشنهاداتی به من بدهد .

اگر دوباره فرماندار آمل شوید چه کاری انجام خواهید داد که قبلا نتونستید انجام بدید ؟
اکبریان : کارهای باقی مانده خودم مثلا سامانه کشاورزی ، سامان دادن به بحث راه ، موضوع ترافیک شهری ، شما جاده امام زاده عبدالله تا آرامستان را رو رفتید خوب ما اونجا زمین های زیادی را برای ادامه جاده خریداری کردیم تا پاسگاه آغوزبن اگر این جاده کمر بندی را می زدیم تمام وسایل نقلیه سنگین غرب استان وارد شهر نمی شد ولی متاسفانه این پروژه متوقف شد ، این برای ما سخت نیست که کامیون های سنگین وارد شهر بشوند از کوچه ها و خیابانهای که منازل مسکونی دارد ساعت 2 و 3 نیمه شب عبور کنند درون منازل مشخص باشد دیوار و سقفشان بلرزد این برای ما سخت نیست ! شاید چون نام ما بر این پروژه بود نخواستند این  پروژه به اتمام برسد . این پروژه خیلی به نفع شهر امام زاده عبداله  بود و به نفع مردم آمل که تا 50 سال برای این شهر کفایت می کرد .

یک بحثی در شورای دوره سوم مطرح بود که شما مهندس رمضان زاده معاون وقت تان را به عنوان شهردار به شورای شهر تحمیل کردید این صحت دارد ؟
اکبریان : من همان موقع گفتم من عضو افتخاری شورای شهر هستم ، باز گشایی میدان میرحیدر آملی درگیری سختی با مالک آقای رنجبر صورت گرفت بنده تهران بودم آقای علیزاده شهردار بودند ، از تهران آمدم در فرمانداری جلسه گذاشتیم و امتیازاتی از تغییر کاربری به ایشان دادیم و ایشان هم قبول کردند .

خوب شهرداری که بعد محکوم شد سال جاری در این پرونده ظاهرا حدود سه میلیارد باید به آقای رنجبر پرداخت کند
اکبریان : من در این زمینه اطلاعی ندارم ولی سال بعدش حتی در دیوان هم شهرداری رای گرفت .

بهمن ماه سال گذشته شنیده های ما حاکی است که  حتی حسابهای شهرداری مسدود شده است .
اکبریان : واقعا خبرندارم البته در بازگشایی ابن سینا هم ما تلاش کردیم که الان بلوار ولایت شده است .

الان فرماندار مشاور کمیته انطباق داره  نقش مشاور در کمیته انطباق چیه ؟
اکبریان : مشاور کمک کننده است  ممکن است خودشان از قوانین خبر نداشته باشند مشاور حق امضا و حق رای ندارد .

شما مشاور داشتید در آن زمان ؟
اکبریان : نه

شما دبیر موتلفه بودید پس از فرماندار شدن روابط شما با حزب موتلفه چگونه شد ؟
اکبریان : بعد از مسوولیت ارتباط ما با حزب قطع شد من دل بستگی سازمانی به موتلفه نداشتم حزب خاصی نبود فقط یک پایگاهی برای اصولگرا ها بود و از من خواسته شد که این مسوولیت را برعهده بگیرم و بعد از اشتباه  استراتژیک موتلفه که در ان واحد از چند کاندیدا حمایت کرد واقعا دیگر …

اواخر با نماینده دچار اختلاف سلیقه و چالش شدید چرا ؟
اکبریان : فرماندار نماینده  عالی دولت در شهرستان است لذا بحث تعامل با مسوولین شهری متفاوت است با فرمانبری

یعنی آقای یوسفیان از شما خواست شما فرمانبر باشید ؟
اکبریان : نه ناراحتی ایشان این بود که چرا شما در چهار گوش شهر بنر زدید مصوبه دولت ،پس چی می نوشتیم  من و شما به عنوان فرماندار  وظیفه داریم مجری خوبی باشیم مثلا در خصوص سد خیلی از مدیران هیچ اطلاعی نداشتند وهیچ اطلاعی از  وظایف خود نداشتند بنده بیش از ده جلسه گذاشتم تا مدیران توجیه شوند .

آقای یوسفیان نه به شما به کل استان ایراد می گرفتند که انچه به عنوان مصوبات دولت مطرح می شود مصوبات دولت نیست بلکه نمایندگان هر شهر تلاش کردند تا در ردیف بودجه قرار گیرد ولی استاندار تلاش نکرد تا مانند استانهای دیگر پروژه جدیدی به استان اضافه شود
اکبریان : ممکن دو تا سه تا پروژه در هرجا هر نماینده ای انجام دهد بقیه مصوبات در مجلس تصویب شد؟ مجلس جای این حرف ها نیست .

مگر بودجه در مجلس تایید نمیشه ؟
اکبریان : ببینید بصورت کلی می آید نه جزییات البته نماینده تلاش می کند مثلا در مورد بیمارستان از نماینده می خواهند که آنرادر ردیف بودجه ملی قراردهند.

زمان شما آقای یوسفیان بودجه نگرفتند 
اکبریان : چرا ولی ببینید مثلا در خصوص سد سالها تحقیق از قبل شد

خوب یک بار که رفت طرف بابل و با تلاش ایشان برگشت
اکبریان : خوب ان مورد سیاسی بود

نظر شما در خصوص قطار سریع السیر یا مترو چیه ؟
اکبریان : یکی از نیاز های جامعه ما هست من وقتی این موضوع را شنیدم برایم تعجب برانگیز بود محل کار من قزوین بود دنیای پیشرفته شهرهای بزرگ مرکز حاکمیتی است اما زندگی در چند صد کیلومتران طرف است که بوسیله قطار های با سرعت بالا جمعیت را جابجا می کنند و این  موضوع هم الهام گرفته از این می باشد .کار بسیار کار خوبی است اما ما در وضعیت کنونی این توان را نداریم ما در زمین کفی متوقف مانده ایم ، هنوز تمام نشده است چگونه صخره های خشن را می شود از سر راه برداشت این ممکن است انجام شود یکی می گفت اگر کسی برق را اختراع بکند خوب است ولی یک ادیسون نامی بعد از چندین سال اومد و برق را اختراع کرد .

تونل امام زاده هاشم چطور ؟
اکبریان : شروعش در زمان اصلاحات بود و کار خوب جلو نمی رفت و پس از ده سال به اتمام رسید .

به نظر شما در حوزه مدیریت شهری اولویت آمل چیه ؟
اکبریان : دو موضوع است یک موضوع ترافیک کلافه کننده آمل است علی رغم اینکه در دو سه سال اخیر کار های بسیارخوبی در آمل شد و باید تشکر کرد ، بحث زباله یکی از موضوعات حاد است دفن غیر بهداشتی آن بسیار ناهنجار است هرچند مدیریت جمع آوری بسیار خوبی در حال حاضر صورت میگیرد .

اینکه شهرداری از گذشته با شهرهای اطراف قرارداد  بسته برای جمع آوری زباله موافقید ؟ و مخالفت نماینده نور برای عدم استفاده از زمین در بلده چه نظری دارید ؟
اکبریان : باید برای زباله چاره ای اندیشید بسیاری از کشور ها زباله را طلای کثیف می دانند ما هم چاره ای جز این نداریم در زمان فعلی ،البته در زمان ما یک زمینی تسطیح شد نرسیده به پل هردورود ، الان هم اگر زمینی کارشناسی شده که می فرمایید در جاده بلده  زمین مربوط به منابع طبیعی است و مربوط به شخصی نیست مگر آقایان بخواهند مردم را تحریک کنند که این کار درستی نیست .

شما در زمان فرمانداری مردان سایه داشتید ؟
اکبریان : مردان سایه بودند ولی در زمان ما تاثیری بر من نداشتند البته بیرون مطرح بود برخی از دوستان ما رو مردان سایه می دانستند که ما شاید ماه ها با این دوستان ارتباطی نداشتیم و بخاطر این هم از ما گله داشتند . ما شبکه خدمت رسانی تشکیل دادیم کسانیکه هروقت پای کمک بودند  جنگ بود ، زلزله بود ،سیل بود هرمشکلی بود اینها پای کار بودند و یا بحث تشکیل مجمع خیرین برای اولین بار در آمل عده ای از دوستان نزدیک من میگفتند موفق نمی شوی این کارها را انجام دهی ولی هیچگاه مرد سایه ای نداشتم.

خوب یاران کلیدی شما چه کسانی بودند مثلا مدیرانی که خیلی بهشان اعتماد داشتید ؟
اکبریان : معمولا فرمانداران چند تا نیرو انتخاب می کنند و کار ها را به این چند تا نیرو واگذار می کنند ولی من از دبیرخانه گرفته تا همه قسمت ها  از تمام پرسنلم می خواستم که موتور خدمت رسانی و کار را در قسمت  خودشان روشن کنند برخی از مدیران هم بودند مثل مرحوم دکتر مهرداد جوادیان  ما برای پیشبرد برخی کار ها شرط می گذاشتیم اگر خاطرتان باشد بیمارستان امام رضا یک سوله “رضا شاهی” داشت (ساختمان ورودی بیمارستان ) خدا رحمت کند مرحوم هادیزاده خیّر را کنار مجموعه تلاسمی ها یا دیالیزی ها من برای بازدید رفتم دیدم یک تختی بود  ولی پنج نفر دران واحد خون می گرفتند صحنه بدی بود من به دکتر جوادیان گفتم از محل کمک  خیرین یک ساختمان برای اینها بسازید شرط اینکه این سوله برداشته بشه ایشان هم قبول کرد . بخش ویژه با 17 تا 18 تخت با تمام امکانات مورد بهره برداری قرار گرفت . البته از مدیران دیگر میشود از جناب آقای لطفی رییس آموزش پرورش سابق نام برد.

معاونشان چی ؟
اکبریان : آقای محمد نسب ؟

بله
اکبریان : ایشان اون موقع درجه اول نبودند سوال شما مدیران درجه اول بود

به هرحال از نزدیکان شما بودند
اکبریان : ما در انتخابات از ایشان استفاده می کردیم

برخی می گویند آقای محمد نسب دست راست و منبع اطلاعات آقای اکبریان بود
اکبریان : ایشان بیشتر زمان انتخابات با ما همکاری داشت ،آقای عباس پور آب روستایی با همت ایشان مدل آبر سانی بخش دشت سر را عوض کردیم ،فرصت دارید توضیح بدم

بله
اکبریان : ببنید از منطقه دشت سر چاه هایی حفر شد و آب پمپاژ میشد در لوله ها و به سمت بابل می رفت برای اینکه  نگهبان های بی مزد و اجر هم داشته باشند امدند آب منطقه را از این لوله ها تامین کردند البته لوله های فرعی منطقه از بالای لوله های اصلی انشعاب می گرفت تا هروقت آب کم فشار شد اول آب منطقه قطع شود ما برای مردم دشت سر مجتمع آبرسانی مجزا تاسیس کردیم و در زمان ما اجازه داده نشد یک چاه جدید حفر شود ،چون ما خودمان مشکل آب داشتیم .  جلسه ای در فریدونکنار بود با حضور استاندار من در ان جلسه چنان دفاعی کردم که آقای استاندار کاغذی نوشت که من کوتاه بیایم البته من حتی کاغذ را نخوانده در جیبم گذاشتم .ممکن مدیری ارتباطش را با فرماندار تنگ نکنه معمولا مدیری موفق هست که ارتباطش را با فرماندار نزدیک تر کند موفق تر است  .

در زمان فرمانداری شما چه کسانی روی شما تاثیر می گذاشتند ؟
اکبریان : من ارتباطم با مرد خوب بود وقتی شما فرماندار می شوید مردم درست یا غلط مشورت می دهند کسی که میاد به فرماندار نکته ای را می گوید کلی با  خودش بررسی کرده تا  با شما حرف بزند لذا شما وظیفه دارید حتما گوش کنید  اگر بخواهم اسم ببرم مثلا فردی بود به اسم آقای امیدوار همیشه برایم نامه می نوشت .

علی اکبریان
درسته شما در 1828 سهام دار هستید ؟
اکبریان : نه من جایی سهام دار نیستم من با پراید وارد آمل شدم  وبا پراید هم خارج شدم .

در خصوص سازمان تاکسی رانی با توجه به اینکه شما رییس شورای سازمان بودید چه اقدامی برای سازماندهی این سازمان پرحاشیه داشتید ؟
اکبریان : اگر یادتان باشد تاکسی و لادا های مدل 48 – 49  را اوایل فرمانداری من دیده اید ،چهار ماه از زمان مدیریت من نگذشته بود رییس سازمان  تاکسی رانی کشور را دعوت کردم به آمل حمل و نقل داخل شهری را نشان شان دادم حدود 600 تا 700 دستگاه خودرو جدید آوردیم ،زمانی که آمل دارای سازمان تاکسی رانی شد متاسفانه مدیران مستقل که بتواند اهداف واقعی سازمان تاکسی رانی را دنبال کند وجود نداشت و از طرفی حاشیه سازی های این مسیر بوده هنوز بر پیکره این سازمان هست من خیلی تلاش کردم ولی موفق نشدم  یکی از کار هایی که در زمان ما به ثمر نرسید همین سازمان تاکسی رانی بود.

دلیلش چی به نظر شما ؟
اکبریان : مشکل ازمدیریت ها و  ساختار این سازمان است  یعنی عناصر تاثیر گذاری که  به دنبال منافع خودشان هستند باید در آنجا حذف شوند خیلی تلاش کردم ولی خیلی عوارض برای من داشت .

شما گزینه خاصی برای آنجا نداشتید ؟
اکبریان : شهردار باید معرفی بکند فرماندار هم یک رای دارد .

در قضیه تاکسی رانی که اخیرا پیشامد چه توجیهی داشت که حکم آقای نصیری را تحویل ندادند ؟
اکبریان : البته من دعا کردم که ایشان وارد این لانه زنبور نشود ، من ذهنم از نظر قانونی به جایی نمی رسد که کارشان توجیه قانونی داشته باشد .

چند وقتی آمل معضلی دارد به عنوان سرپرست فرمانداری یعنی فرماندار معرفی نمی شود آیا این به ضرر شهر نیست ؟
اکبریان : بعد از گذشت سه ماه سرپرست نمی تواند برخی اسناد مالی را امضا کند و باید اسنادبه استانداری برود به هر شکل وقتی نام موقت روی یک مسوول هست وقتی طولانی میشود امورات در بلاتکلیفی بسر می برد به هر شکل فرماندار برنامه ریزیی برای خودش دارد  ، ما باید برای رای مردم احترام و اعتبار قایل باشیم وقتی این آرا جمع شود هدف دار می شود چون اراده یک ملت نهفته است ما نباید جلوی این سیاست را بگیریم  . من نظرم این است که یک فضای جدید در شهر ایجاد شود و جریان پیروز انتخابات انچه که مردم رای دادند باید در سیاستهای دولت از کشور تا شهرستان جاری شود و هرکس ممانعت از اجرای سیاست های دولت می کند در واقع در مقابل اراده مردم ایستاده است وهرچند  من به عنوان یک نیروی اصولگرا هستم ولی آموختم در فضای سیاسی کشور باید این گونه باشد .

دوستانی که از قبل برایتان باقی ماندند چه کسانی هستند ؟
رفقا و دوستان زیادی هستند یکی شما

15 فروردین 95 شما وارد شهر تهران می شوید دوست دارید به سمت خیابان فاطمی بروید  یا بهارستان ؟
به هرحال وقتی سوابق کسانیکه نمایندگان آمل در مجلس را می بینیم با توجه به اهمیت جایگاه مجلس ، هرچند به جمع بندی نهایی نرسیدم خوب بنده یک سابقه طولانی در فرهنگ دارم ، فرماندار آمل بودم مدیرکل سیاسی استانداری بودم ، در وزارت تعاون مدیرکل بودم ، فرماندار تاکستان بودم کسی به اندازه من شاید این مقدار سابقه کار اجرایی نداشته باشد بهر شکل در حال بررسی هستم .

 سخن پایانی
از شما و حوصله خوانندگان محترم تقدیر و تشکر می کنم و پیشاپیش  روز خبرنگار را به شما و همه همکاران و خبرنگاران عزیز تبریک عرض می کنم ان شاالله همواره در بیان حقیقت مستدام باشید .

علی اکبریان

43 thoughts on “به دکتر جوادیان گفتم سوله “رضا شاهی “را خراب کن !/ فایل شب نامه ها ” کفاره گناهان ” نام گرفت/ با پراید وارد آمل شدم وبا پرایدخارج شدم/ دعا کردم مدیر عامل تاکسی رانی نشوی”
  1. قندون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چه چیزا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. چرا کامنت های منو یا نمی زاری یا از سر و تهش میزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای مثلآ بی طرف خیلی تابلویی……

  3. لطفا دقت کنید:
    “حزب اللهی ها هم دلشان برای اسفندیار جلالی فرماندار سابق تنگ می شد”
    میشه؟ میشه؟ میشه؟
    ولله نمیشه، به مقدسات قسم نمیشه، چرا آخه این فرد؟

  4. یکی از دوستان محمدی ریس ارشاد رو با جوادی مقایسه می کنن و میگن محمدی مقلّد جوادی هست..
    اساس این حرف اشتباه ست. دلسوزی درونی و عملی، احساس مسوولیت، شخصیت، منش و مردم داری و در عین حال تدبر و آشنایی با مقوله ی فرهنگ و هنر و ادبیات در نزد جناب محمدی امری مبرهن و اثبات شده است. در دوره ی جوادی ما شاهد فترت جریانهای ادبی فرهنگی و احترام به مقوله ی هنر و ادبیات و فرهنگ بودیم.
    جوادی مسوولیت اداره ارشاد رو با مسوولیت سازمان تبلیغات اشتباه گرفته بود کاملا و خودکامگی و در عین حال عدم سواد لازم در درک مسائل هنری و ادبی و فرهنگی باعث شد آمل بیشترین ضربه را در زمان مدیریت ایشان بخورد.
    به امید موفقیت هرچه بیشتر برادر متعهد و کارآشنایمان جناب محمدی عزیز.

  5. برادر بي اطلاع استقرار يك ماهه سازمان بازرسي در فرمانداري امل به گوش تان نخورد . محروميت مادام العمر از خدمات كشوري .باز داشت توسط اداره (سربازان گمنام) ممكن از در خاطره ذهن تان فراموش شده ولي در خاطره تاريخ ثبت وظبط مي باشد .قابل توجه برادر عزيز كم اطلاع ////////////////

  6. اول از هراز نیوز قدردانی میکنم برای ترتیب دادن این بحث(صندلی داغ) و امیدوارم ادامه داشته باشه این روند
    دوم از جناب اکبریان فرماندار گذشته شهرستان آمل قدردانی میکنم که با نهایت دلسوزی و با نیت خالص و همچون یک رزمنده خدمت کردند

  7. آقای اکبریان هیچ کجا از قانون و شرع نگفته اند که با پراید بیا و با پراید برو اما نقل شده که تا در توان دارید برای خدمت به مردم کم نگذارید و اگر قدرت چنین کاری ندارید عرصه را به توانمند دیگری بدهد خودتان قضاوت کنید که ایا توانستید به سوال در خصوص عملکرد تان یک پاسخ قاطع و قدرتمند بدهید…

  8. اقای خبر نگار چرا از ایشون نپرسیدید هنوز هم به اقای احمدی نژاد و روش های مدیریتی شان اعتقاد دارند یا نه؟؟

  9. احمدی نژاد:
    احمدی نژاد یعنی شهامت
    احمدی نژاد یعنی عدالت
    احمدی نژاد یعنی مقاومت
    احمدی نژاد یعنی سادگی
    احمدی نژاد یعنی تلاش
    احمدی نژاد یعنی برای مردم پیرشدن
    احمدی نژاد یعنی رک و صریح سخن گفتن
    احمدی نژاد یعنی مردمی نژاد
    احمدی نژاد یعنی …
    احمدی نژاد یعنی عشق
    (یک فرهنگی بازنشسته و دلسوخته این انقلاب )

  10. برای این حقیر و بعضی ها شما همون مدیر خوش نیت و خوش اخلاقی هستید که با حرفاتون امید و خوشبینی رو در ما زنده میکردید…
    هوای شهرما خیلی وقته گرفته و ابری شده و مدتی میشه بارون صداقت و تلاش و شجاعت بر سر این شهر نباریده …
    هرجائی هستید شاد و پیروز و سربلند باشید

  11. احسنت برهراز نیوز
    اکبریان خسته نباشید
    اجر شما با سرور و سالار شهیدان باشد انشالله

  12. ضمن تشکر از عوامل سایت خبری هراز نیوز
    آرزوی توفیق و موفقیت برای عزیزمان جناب حاج علی اکبریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *