رییس شورای اسلامی شهر آمل گفت : با تصمیم گیری در جلسه فوق العاده صبح امروز در ادامه پیگیری های بحران زباله آمل ، ظهر امروز از ورود و تخلیه زباله چهار شهر محمودآباد، سرخرود، هادی شهر و زرگر محله در زمین زباله شهرداری آمل (عمارت) جلوگیری شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل ، خسرو ابراهیم زاده افزود:پیش از این جلساتی مبنی بر تکمیل شدن ظرفیت زمین زباله آمل (عمارت) با حضور شهرداران شهرهای بهره مند از این زمین برگزار شد و هشدار های اولیه مبنی بر ممانعت از ورود زباله ی ۷ شهر در صورت تامین نشدن زمین جایگزین در تاریخ ۱۰ مرداد سال جاری داده شد.

خسرو ابراهیم زاده با اشاره به نامه نگاری های انجام شده با استاندار مازندران ، مطرح شدن موضوع بحران زباله در شورای تامین شهرستان و برگزاری جلسات متعدد به منظور تهیه زمین جایگزین در چند ماه گذشته یادآور شد :زمین ۱۰۰ هکتاری مناسب در جاده بلده شناسایی شد و از استاندار برای واگذاری آن به شهرداری آمل و ۷ شهر دیگر مازندران کمک خواسته شد .اما علی رقم پیگیری های مکرر شورای شهرو شهرداری آمل ،نتیجه ای عاید نشد.

ابراهیم زاده افزود :با در اختیار گرفتن این زمین و استقرار مجموعه کارخانجات بازیافت و زباله سوز مشکل زباله ی ۷ شهر مازندران و آمل حل خواهد شد . وی خاطر نشان کرد: علی رقم هشدار های متعدد مبنی بر تکمیل شدن ظرفیت زمین زباله (عمارت) متاسفانه با عدم حمایت مسوولین استان مواجه شده و تا امروز زمین جایگزین یا حتی وعده واگذاری به منظور پذیرش زباله شهرهای دیگر مازندران به شهرداری آمل داده نشد.

این مقام مسوول در شورای اسلامی شهر آمل همچنین اظهار داشت : همچنان به کمک مسوولین استان و کشور به منظور خروج از این بحران زیست محیطی ۸ شهر مازندران با واگذاری زمین جایگزین امیدواریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *