5 thoughts on “گزارش تصویری از راهپیمایی روز قدس/ قسمت دوم”
  1. همه عکسها خوب بود ولی اون عکسی که 4 تا بچه توشن با کالسکه واقعا خیلی جالب و قشنگ بود.ممنون

  2. در تایید حرف برادر گرامی اقای شارق همه عکسها جالب بود و عکس ذکر شده شور و حال مردم امل را به تصویر کشیده است

  3. عکس های کمی بار خبری داشت بیشتر حالت تفریحی عکس انداختید

  4. سلامی دوباره به همه همشهریان عزیزم
    بهترین نکته ای که می توان از راهپیمایی روز قدس امسال و سال های گذشته برداشت کرد این است که، مسئولین نظام، بدون در نظر گرفتن خطوط سیاسی اشان، تمامی اقشار ملت عزیز و شریف ایران بدون در نظر گرفتن دیدگاه هایشان، همه و همه در برابر ظلمی که به عده ای انسان در گوشه ای از این عالم خاکی روا داشته می شود، سکوت نکرده و برای دفاع از مظلوم در هر جا که باشد، وارد عرصه شده و از او حمایت خواهند کرد. این یعنی اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین جهان در اتحاد برای دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم.
    با این تفاسیر پس چگونه است که در اطاعت از فرامین رهبری عزیز که به عنوان نایب امام زمان مسئولیت هدایت و رهبری جامعه اسلامی را بر عهده دارد، در برخی از موارد کوتاهی می کنیم و گوش به فرمان نیستیم.
    عدم اطاعت از ولیّ فقیه، یعنی سرپیچی از امام زمان.
    در شب های قدر دست به دعا برداشتیم و برای تعجیل در ظهور حضرت ناله سر دادیم، برای گناهانمان از خداوند متعال طلب بخشش نمودیم، از خداوند خواستیم که سالی سراسر خیر و برکت همراه با سلامتی و وسعت روزی برایمان مقرر فرماید و … .
    البته روی سخنم بیشر با مسئولین و دست اندر کاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد، آنان که با یک تصمیم درست یا نادرست خود، مردم را نسبت به انقلاب خوشبین تر و یا نا امید می کنند.
    الغرض: مراقب باشیم تاریخ دوباره تکرار نشود… .
    مهدی@

  5. همین که تو اون هوای واقعا گرم مردم اومدن، فقط حضورشون کلا خبر هست.چطور میگید حالت تفریحی داشته.معلوم میشه شما حضور نداشتی وگرنه اینجوری نمی گفتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *