هراز نیوز :برای جواب به برخی سوالات هواداران کاله و خودمان به سراغ آقای عطایی ،به اصطلاح  طرفداران کاله امپراطور رفتیم.

عطایی مانند همیشه با روی خندان از ما استقبال کرد و زمانی که از او درخواست پاسخ به چند سوال را کردیم بسیار مهربانانه پذیرفت.

امپراطور  از دغدغه های هواداران می گوید از دلخوشی چهارشنبه هایی که مردم از او سوال میکنند و او متاسف میشود و جوابی نداردو خیلی حرف های دیگر که در ادامه میخوانید:

*آقای عطایی ضمن عرض خسته نباشید به شما,به عنوان سوال اول:درباره شرایط خودتان بگویید آیا هنوز با تیمی قرارداد امضا نکردید؟

نه پیشنهاد هایی هست و در حال حاضر هم به گزینه های پیشنهاد شده فکر میکنم ولی اولویت من کاله است اگر بشود در کاله ماندگار میشوم اگر نه هم به گزینه های دیگر فکر میکنم.

*دلیل محبوبیت شخص بهروز عطایی درمازندران و مخصوصا آمل را چه میدانید؟

این لطف مردم است به هر حال آن ها چندین سال با کاله زندگی کرده اند و هم کاله و هم مردم سبب خوشحالی یکدیگر شده اند ومن هم به عنوان بخش کوچکی از این مجموعه در این شادی ها شریک بودم.

*تیم شهرداری ارومیه به طور جدی به دنبال شما بود چطور شد که با این تیم به توافق نرسیدید؟

هردو طرف یک سری شرایط  برای همکاری داشتیم که در نهایت با ورود مسئولان سیاسی شهر موضوع منتفی شد چرا که مسئولان شهری ارومیه خواستار سرمربی بومی برای تیمشان بودند به هرحال حق طبیعی آن ها بود که برای تیمشان تصمیم بگیرند ولی بحث فنی دخیل نبود.

*اوضاع تیم داری کاله به کجا رسید؟

فعلا که کاله اعلام کرده تیم نمیدهدو انرژی خود را صرف ساخت و ساز کرده است.

عطایی

*اکثر مردم و هواداران معتقد اند که کاله در کنار پروژه سالن 10000نفری باید به تیم داری خود هم ادامه دهد نظر شما چیست؟

من هم فکر میکنم که این دو بحث با هم منافاتی ندارد یعنی نیاز نیست که برای داشتن یکی از این دو دیگری را رها کرد و میشود هر دو را با هم داشت ومن هم به عنوان یک هوادار معتقدم که کاش شرایط به گونه ای پیش برود که کاله هم تیم دهد و هم پروژه سالن را ادامه دهد ولی به هر حال این تصمیم هیات مدیره و مسئولان کاله است و من هم به آن احترام میگذارم.

*به نظر شما آیا عدم حمایت مسئولین میتواند دلیل محکمی مبنی بر عدم تیمداری کاله وجواب قانع کننده ای به مردم و هواداران باشد؟

به نظر من مسئولین باید ورود میکردند یا مسئولین از کاله حمایت کردند یا نکردند,اگر حمایت کردند اعلام کنند که ما حمایت کردیم تا مردم هم بدانند اگر هم حمایت نکردند پس مشکلی به وجود آمده,من فکر میکنم اول مسئولین ورزش شهر و استان وسپس مسئولین سیاسی و اقتصادی شهر و استان باید ورود میکردند چرا که کاله در حال حاضر یک برند برای شهر و استان است و نمیتواند به راحتی بگوید که ما هستیم یا نیستیم,مسئولان رده بالا مثل نماینده مجلس واستاندار و شورای شهر باید ورود کنند تا به دلیل قانع کننده ای برسند و بر اساس آن تصمیم گرفته شود چرا که یک تعداد خاص تصمیم بر بودن یا نبودن کاله بگیرند به نظر من درست نیست.

عطایی

*به نظر شما اگر کاله در این برهه زمانی بخواهد تیم داری کند میتواند تیم خوبی درخور شان نام آمل و کاله دهد؟

بله مطمئنا,چرا که هنوز هم بیست روزی فرصت هست تا تیم خوبی را وارد عرصه بازی ها کرد به هر حال هنوز یک تعداد بازیکن خوب بیرون مانده و با ورود به موقع میتوان یک تیم خوب برای فصل بعد بست و من فکر میکنم مدیریت کاله و شخص جناب سلیمانی این مدیریت و توانایی را دارد که تیم را به این سمت ببرد ولی تصمیم نهایی با مدیران باشگاه است.

*سوالی که این روزها ذهن اکثر هواداران را مشغول کرده این است چرا آقای سلیمانی که به طور قاطع از تیم داری در چندسال آینده صحبت میکرد یک شب تصمیم بر منحل شدن تیم کاله گرفت؟

بهتر است این سوال را خود آقای سلیمانی جواب دهد ولی تنها موضوعی که ما میدانیم این است که آن ها میگویند انرژی وسرمایه خود را صرف ساخت و ساز های خود کرده اند ولی جواب دقیق را خود آن ها باید پاسخ دهند.

*به نظر شما هزینه تیم داری در یک یا دو فصل میتواند کمکی به ساخت سالن با آن مجموعه عظیم کند؟

سالن 10000نفری بالای 70میلیارد تومان هزینه دارد که این رقم یک هزینه عادی نیست,در مقابل هم هزینه تیمداری در یک فصل حداکثر 5میلیارد تومان است ولی مدیران اقتصادی این پروژه باید محاسبه کنند ولی باید بدانیم که فاصله این دو مبلغ فاصله ی بزرگی است.

*با توجه به این که اکثر مسئولان شهری و استانی از چهره های مهم ورزشی هستند دلیل این عدم حمایت ها را چه میدانید؟

به نظر من اهمیت ندادن به این موضوع,چرا که شاید بخش کوچکی از مسئولین به این موضوع ورود کردند,به هر حال این مسئولان اعم از نماینده مجلس و شورای شهر با آرای مستقیم مردم انتخاب شدند و تعهدهایی به این مردم دارند,خواسته مردم هم در این برهه از زمان رسیدگی به شرایط کاله است همان طور که در جریان بازی ها در سالن حاضر میشدند و از بازیهای کاله لذت میبردند الان هم باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

بهروز عطایی

*چطور میشود که تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر والیبال از جانب مسئولان مربوطه نظیر:استاندار,فرماندار,نماینده مجلس و شورای شهر آمل حمایت نمیشود در حالی که خواسته مردم هم حمایت از باشگاه کاله برای تیم داری است؟

در این جا دو بحث مطرح میشود یکی اینکه مسئولان حمایت نکردند و باشگاه میتواند اعلام کند که ما حمایت نشدیم و از تیم داری انصراف میدهیم,دوم اینکه اگر مسئولان حمایت کردند با نام بردن آیتم های خود بگویند که ما حمایت کردیم,من فکر میکنم که این موضوع مبهم است و مسئولان میتوانند کمک کنند تا کار به جلو برود.

*هواداران کاله را میتوان به جرات جزء متعصب ترین هواداران ایران نام برد و میتوان گفت که با کاله زندگی کرده اند,ولی این روز برخی از آنان از روی ناراحتی و دلسردی میگویند که شاید مسئولان کاله با هدف اینکه برخی امتیازات بگیرند چندسالی را تیم داری کردند و حالا که به منافع و هدف خود رسیدند از تیم داری سرباز میزنند,نظر شما چیست؟

نه من فکر نمیکنم که این موضوع درست باشد ولی به هر حال من در پشت پرده کارها نیستم و فقط بعد فنی کار در دست من بود.

*تشکر میکنیم از بابت وقتی که به ما دادید اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید:

من هم مانند بقیه هواداران امیدوارم که کاله تیم خوبی برای فصل پیش رو دهد و به علاقمندی مردم توجه نشان دهد و مانند گذشته دلخوشی چهارشنبه شب ها را برای مردم حفظ کند مهم نیست که من باشم یا نه مهم این است که این مجموعه پایدار بماند تا مردم خوشحال شوند.

 گفت وگو:جواد نیک پرور

5 thoughts on “گفتگو هراز نیوز با بهروز امپراطور”
  1. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود منجر به سرافرازی شهر عزیز ما آمل شود.

  2. کاش امپراطور زمزمه رفتن و350 میلیون واز این دست مطالب را عنوان نمی کردند تنها راه توافق عطایی وسلیمانی است ..تاسف بنده بیشتر برای عطایی است که از تهرانیها دور خورده هم از تیم ملی افتاده وهم از کاله .که ای کا ش این اتفاق نمی افتاد.

  3. همشهری عزیز شاهپور@
    اشتباه فکر نکن! آقای عطایی از جایی نمانده و به خاطر علاقه اش به شهرش خیلی از پیشنهاد ها را رد کرده.منتظر خبرهای خوش از باشگاه کاله باشید.

  4. ایا شهرداری نمیتونه تیم حفظ کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *