هراز نیوز : با خبر شدیم که فردا چهار شنبه قرار است همایش اصلاح طلبان در شهرستان امل برگزار شود از انجایی که نگارنده معتقد است چهره های مومن و معتقد متعددی در جریان اصلاح طلبی این شهرستان حاضر هستند روی سخنم را با این عزیزان مطرح می نمایم .

جناب حجت الاسلام هادی خامنه ای  دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) در سخنرانی شب قدربا محکوم کردن کشتار مردم غزه از سوی رژیم صهیونیستی، انتساب شعار “نه غزه، نه لبنان” به اصلاح‌طلبان را «یک دروغ شاخدار» دانست.

سیدهادی خامنه‌ای با تاکید بر لزوم محکوم کردن فجایع غزه در کنار انحراف‌زدایی از اسلام، گفت: عده‌ای گفتند فلان جریان وابسته به اصلاحات شعار “نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران” سر داده است. این یک دروغ شاخدار است زیرا هیچ‌کس از وابستگان به اصلاحات و کسانی که به مردم و انقلاب ایمان دارند، چنین عقیده‌ای ندارند.

احتمالا این نظر جناب آقای خامنه ای مورد تایید عزیزان اصلاح طلب املی نیز می باشد اگر هست لازم است تا در همایش اخیرتان از این موضع اعلام حمایت فرمایید .

البته نگارنده در سال 88 از قول برخی دوستان اصلاح طلب شنید بود  که برخی از افراد جریان اصلاح طلبی دراقدامی عجیب  روز قدس روزه خود را شکستند و عازم تهران شدند تا در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت نمایند اینکه چرا علی رغم اینکه این مراسم در شهرستان آمل و دیگر شهر های کشور همزمان برگزار میشد ولی آقایان ترجیح دادند به تهران تشریف ببرند  دلیلی مناسبی ارائه نشده است .

احتمالا خوانندگان محترم هراز نیوز با نگارنده هم نظرند که  شبهه اینکه اصلاح طلبان آملی نیز در ادای این شعاردر راهپیمایی روز قدس  نقش داشته باشند بدون موضع گیری شفاف و واضح این فعالان سیاسی رفع نخواهد شد .

همایش اصلاح طلبان بهترین فرصت برای تجدید پیمان با آرمانهای امام عزیز و رهبر انقلاب می باشد البته اگر اصلاح طلبان هنوز اصلاح طلب مانده باشند نه چیز دیگر !

2 thoughts on “یک پیشنهاد به اصلاح طلبان آملی”
  1. متاسفم که چه شما و چه هر جریان دیگری به دنبال جناحی کردن و اختلاف انگیزی در مناسک وحدت بخش هستید!

  2. این پیشنهادات هم اضافه شود لطفاً؛
    مراقب باشید تا لشگر اجنه از زمین های کشاورزی روستای کنسی (که تالار محل برگزاری این همایش یعنی چهارباغ در آنجا واقع شده) به سیستم روشنایی و تابلوی برق تالار دسترسی پیدا نکرده تا آن را قطع کنند که باز هم شاهد بیانیه دادن ها و محکوم کردن زمین و زمان برای بی تدبیری خود نباشند!
    با هواشناسی استان هماهنگ کنید تا رعد و برق و وزش باد شدید و تغییرات جوّی را فعلاً تا 12 شب روز چهارشنبه (دور هم نشینی شان تمام شده و از درب تالار خارج شوند) تعطیل کرده و کرکره اش را پایین بکشند و مسکوت گذاشته و آسمان آمل را از دم افطار تا 12 شب ستاره باران کنند و هیچ لکه ابر و … دیده نشود، با امتنان و تشکر ویژه از هواشناسی استان!
    همه شرکت کنندگان از بدو ورود مورد تفتیش بدنی و بازرسی قرار گیرند تا خدای ناخواسته اسپری فلفل و اینجور چیزا (ی خطرناک!) به اشتباه!!! همراه کسی نباشد!
    با نیروهای انتظامی و امنیتی، بخصوص کلانتری 12 (که به مکان برگزاری همایش نزدیک است) هماهنگ شود تا یک گردان آماده خدمتگزاری به دوستان در مواقع ضروری باشند!
    به “لباس شخصی” ها ابتدا تذکر لسانی دهید تا از همان راهی که آمدند برگردند و یا اگر لباسی که مربوط به شخص خودشان نباشد همراهشان باشد، سریعاً برای پوشیدن آن البته در یک چاردیواری محصور سریعاً اقدام نمایند تا از حالت “لباس شخصی” بیرون آمده و “لباس قرضی” را به تن کرده باشند. چون حضار و آقایان برگزار کننده نسبت به “لباس شخصی” ها به شدّت(!) حساس هستند! البته چنانچه حاضر به پذیرش دستور شما نیستند می توانید عین خودشان و بدون معطلی اقدام فیزیکی را آغاز نمایید!
    چنانچه مثل نشست سالن ورزشی بانوان در خردادماه قرار است بنر نصب کنید و به استاندار هم خوش آمد بگویید به هیچ وجه ننویسید “زنده باد بهار!” چون اگر جبهه پایداری ها از اونجا در حال عبور باشند با دیدن جمله مذکور به سرعت سالن رو پر می کنند و جایی برای شما باقی نمی ماند! که البته تا برایشان توضیح دهید دیگه وقت میگذره و نهایتاً اینکه بهتره همون اول بنویسید “زنده باد ربیع”!!!! و کوچولو بغلش اضافه کنید “فلاح” تا امر مشتبه نشه برا بعضی ها!!!
    با آرزوی نشستی بسیار بسیار پربار و بی حاشیه برای آینده آمل!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *