هراز نیوز – جانباز سرافراز آملی حاج علی شالیکار( جانباز ۷۰ درصد)  دوباره امروز برای درمان راهی تهران شد شالیکار چهارماه در بیمارستانی در تهران بستری بود و فقط چند روز به آمل برگشته بود که دوباره به تهران منتقل شد ، برای سلامتی این جانباز فداکار و خانواده صبور ش صلواتی عنایت فرمایید .SAM_0504 SAM_0503 SAM_0505 SAM_0509

23 thoughts on “حاج علی شالیکار را دعا کنید +عکس”
  1. خدایا به جانبازان عزیزمان سلامتی بده حاج علی درکت میکنیم چون خودم فامیل جانباز دارم میدونم چه زجری میکشین

  2. سلام و خداقوت طاعات و عبادات قبول . اگه میشه بفرمایید در کدوم بیمارستان تهران بستری هستند تا ما که در تهرانیم به عیادت ایشون بریم . خیلی ممنون .
    اللهم اشف کل مریض
    امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

  3. جهت شفای این عزیز و همه جانبازان سرافراز سوره حمد قرائت فرمایید.

  4. سلام خسته نباشی شیر مردان ودلاوران جنگ راهتان ادامه دارد

  5. هیچ وقت از خاطرم روز مجروحیت حاج علی مقابل شهربانی سابق را فراموش نمی کنم. روزی که سرگرد ذولفقاری معدوم او را با چند گلوله یوزی مورد هدف قرار داد. آن روز شاید بدترین روز عمرم بود. چون دوستم در خونش غلطیده بود و من هیچ کاری از دستم بر نمی آمد. از آن روز تا به حال هر وقت حاجی را روی ویلچرش می بینم فقط خجالت زده می شوم.

  6. برای دوست عزیزمان که با همه مصیبت های مجروحیتش در تمامی صحنه های انقلاب و جنگ و فتنه ها در صف اول مبارزه بود آرزوی سلامتی می کنم. یا علی دریاب.

  7. سلام من به تو…
    به تویی که سالها به دنبالت بودم و امروز عکست را با این اوضاع دیدم. هیچ وقت خیابان کارگر و خیابان انقلاب تهران فراموش نمی کند شور انقلابی ات در مبارزه با گروهک های ضد انقلاب را. یادم نمی رود که با وجود زخم بستر شدید سوار ویلچرت شدی و به میدان رفتی تا از انقلاب در مقابل هجمه منافقین دفاع کنی. علی جان هر چند میدانم مرا به یاد نمی آوری. ولی من تو را می شناسنم. سلام من به تو یار قدیمی!

  8. یادش به خیر آن روزهایی که با ماشین شخصی ات تا هفت تپه می آمدی تا به رزمندگان نشان دهی که با ویلچر هم می توان به جبهه آمد. الحق که کوه روحیه بودی و هستی، حاج علی.

  9. نمی دانم چرا وقتی اسم جانباز قطع نخاعی می آید همه یاد درد و رنج جانباز می افتند و کسی درد و رنج همسر جانباز را به یاد نمی آورد. هیچ راهی جز این نیافتم تا از زحمات زن دایی عزیزم، سرکار خانم ذکی پور، خواهر شهید و دختر جانباز که نزدیک به 33 سال همراه و همگام دایی جانبازم بوده و هست تشکر کنم. خداوند اجرت دهد ای شیرزن…
    گرچه عکست به وضوح در این صفحه نیفتاد، ولی مطمئنم که فرشتگان الهی عکست را جهت تبرک در آسمانها از هم می ربایند. ما تو را فرشته رحمت می دانیم! اجرت با زینب کبری (س).

  10. خدایا ما کجای کاریم؟!
    درس و دانشگاه و کنکور…
    هیچ چیزی در برابر این همه صفا و معرفت ارزش طرح ندارد.
    خدایا شفای عاجل عنایت کن. آمین یارب العالمین.

  11. با سلام و آرزوی شفای همه بیماران،جا دارد در اینجا از زحمات بی دریغ برادر عزیزم حاج یدالله باقری که در حق دایی عزیز خود کشیده اند تقدیر و تشکر بنمایم و از خداوند منان برای ایشان و خانواده محترمشان سلامتی و عمر باعزت و برای جانباز عزیز حاج علی شالیکار شفای کامل و عاجل را از بیمار کربلا امام سجاد(ع) خواستارم.

  12. خدا حافظ همه این عزیزانی که برای این مرز و بوم جنگیدن باشه

  13. خداوند به این کبوتران شکسته بال و شکسته دل، صبر و شفا عنایت فرماید و مارا از رهوران حقیقی این قدسیان آسمانی قرار دهد.

  14. باعرض سلام خدمت برادرم مهندس نصیری وگزارششون در باب وضعیت شهیدزنده آملی حاج علی شالیکار..

    «هر بار از کنارت، آهسته راه کج کرد

    مرگ از تو داشت پروا، یا اینکه با تو لج کرد؟

    یک بار ترکش مرگ، بوسید گردنت را

    از پا تو را درافکند، عمری تو را فلج کرد

    اما نه … مرگ از آغاز، مأنوس بود با تو

    همراه تو دعا خواند «عجل له الفرج» کرد

    گرد تو چرخ می‌زد، چون حاجیان عاشق

    در این طواف، گویی قصد ثواب حج کرد

    چرخید و باز چرخید، جز شُکر از تو نشنید

    لب‌های تو کجا یاد، از عُسر یا حرج کرد

    هر بار مرگ آمد، دست تو را ببوسد

    در پای تو بیفتد، از شرم راه کج کرد…»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *