DSC_0014

علی طالبی گفت: اجازه نمی دهیم ۷ شهر مازندران در زمین های آمل زباله دفن کند ، استاندار جدی تر برخورد کند  تا قصه زباله آمل حل شود.

به گزارش رابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل ، طالبی در جلسه شورای شهر با اشاره به اینکه هیچ قانونی اجازه ورود زباله شهرهای دیگر را به آمل نمی دهد افزود: اجازه نمی دهیم آمل شهری باشد برای دپو و دفن زباله شهرهای همجوار .

طالبی با بیان اینکه تعصب و قومیت گرایی نداریم هدف دادن هشدار و انتخاب مسیر درست برای حل مشکل زباله شهرستان است تصریح کرد: از رئیس شورای شهر و اعضای شورا به منظور بررسی موضوع زباله شهرستان  تشکر می کنیم . همه ما در نظام جمهوری اسلامی تکلیف داریم .

وی با اشاره به اینکه مسئولین ارشد شهرستان همیت و یکدلی خود را اعلام می کنند ،افزود: استاندار دلسوز و نماینده ی زحمتکشی داریم . قضیه را جدی تر دنبال کنیم و مانع ورود زباله های شهرهای همجوار شویم .

دادستان آمل از حساسیت بجای شورا اسلامی شهر آمل تشکر کرد و تاکید کرد: هدف همه مسئولان آمل به جد عمران و آبادانی شهر است.

جعفر رسولی گفت : استاندار در بازدید از زمین ۱۰۰ هکتاری مورد نظر شورا و شهرداری آمل آن را زمین مناسب برای حل مشکل زباله آمل عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل ؛ رسولی در جلسه جمع شورانشینان با اشاره به اینکه معضل زباله تنها مختص آمل نیست و همه شهرهای شمال کشور با آن مواجه هستند افزود: دست همدیگر را بگیریم و معضل را حل کنیم .

وی با اشاره به اینکه همه ما به مشکل زباله  آمل واقفیم تصریح کرد : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی قول مساعد دادند ،در صورت واگذاری زمین مورد نظر اعتبارات مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

نماینده دولت در شهرستان و رئیس کارگروه پسماند شهرستان آمل یادآور شد : در بحث زباله ، خرد شهرستان یک خرد جمعی است .

رسولی در خاتمه از دغدغه اعضای شورای شهر و شهردار در موضوع زباله تشکر کرد و یادآور شد : معضل زباله آمل فرا شهرستانی است و بایستی با تشریک مساعی مسئولین استانی و شهرستانی  ،مشکل زباله ۷ شهر مازندران حل شود .

وی اضافه کرد : پیگیری های لازم در خصوص واگذاری زمین ۱۰۰هکتاری جاده بلده به شورا و شهرداری آمل در حال انجام است و ان شاءالله با پیگیری های استاندار مقدمات واگذاری آن فراهم می شود .

One thought on “دادستان آمل : استاندار جدی تر برخورد کند تا قصه زباله آمل حل شود”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *