علیرضا مردانشاهی به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد.

 قائم مقام وزیر در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حکمی علیرضا مردانشاهی را به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب کرد.

قاسم جان‌بابایی در این حکم خطاب به معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: نظر به تعهد، شایستگی و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون درمان دانشگاه منصوب می‌شوید تا با توکل به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی انجام وظیفه کنید.

در ادامه این حکم بیان شد: انتظار دارم در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید، با به‌کارگیری خرد جمعی و مشارکت و همکاری مدیران و کارشناسان حوزه درمان، هماهنگ با سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی معاونت درمان وزارت متبوعه، اهتمام جدی در اجرای صحیح و موثر برنامه‌های تحول نظام سلامت، پیگیری جدی برای  افزایش کیفیت خدمات درمانی همراه با رعایت عدالت در بهره‌مندی مردم شریف استان از آن را، وجهه همت خود قرار دهید.

علیرضا مردانشاهی پیش از این مسئولیت‌هایی همچون رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر، رئیس بیمارستان زارع ساری و مدیرکلی بهزیستی استان مازندران را در کارنامه خود داشته و از خانواده معظم شهدا است.

 

2 thoughts on “دکتر علیرضا مردانشاهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد”
  1. واقعا آقای دکتر جان بابایی انتخاب درست و به جایی داشتند. احسنت بر شما و دولت پر افتخار و فعال تدبیر و امید، آقای دکتر حاجی علیرضا مردانشاهی فردی بسیار شایسته و لایق هستند که امسال نوروز 93 در سفر معنوی حج عمره با خانم و فرزندانم افتخار آشنایی با ایشان و همسر محترمشان و پدر و مادر بزرگوارشان را داشتیم جناب حاجی مردانشاهی بعنوان دکتر کاروان ما حضور داشته اند که خیلی خوش اخلاق و خوب بوده اند، دعای خیر پدر مهربان ایشان که همیشه در حال دعا کردن بودند، بدرقه راهشان باد. موفقیت و توفیق روز افزون ایشان را از خداوند متعال خواستارم. ارادتمند : حسن پاکزاد – نکا

  2. ایشان فردی دلسوز ، سالم ، کارآمد ، پرتلاش ، صبور خوش اخلاق و متخصص در حوزه درمان و سلامت میباشند ، ایشان متخصصِ متعهد هستند ، احسنت به این تصمیم مدیریتی ، دوستدار ایشان س- تدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *