هراز نیوز – جواد حیدری – برای اولین بار در شهرستان آمل مدیران فرهنگی شهرستان آمل دراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دور هم جمع شدند تا برای فرهنگ شهر تصمیماتی واحد بگیرند

دراین جلسه که روسای ادارات شهرستان آمل یا  نمایندگان آنها حضور داشتند پیرامون مسائل عفاف و حجاب ، برگزاری همایش های ملی و مذهبی بحث و تبادل نظر شد .

تقریبا تمام کسانی که در این جلسه حضور داشتند نظرات و پیشنهادات خود را با شور و هیجان خاصی براساس سالها تجربه در حوزه فرهنگی اعلام کردند .

مهمترین بحثی که در این جلسه مدنظر قرار گرفت این بود که تمامی مصوبات جلسه باید از دایره حرف خارج شده و عملیاتی شود .

در اخر جلسه هم قرار بر این شد که جلسه بعدی در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار شود

SAM_0466 SAM_0456 SAM_0457 SAM_0460 SAM_0462 SAM_0463 SAM_0464

3 thoughts on “مدیران فرهنگی هزار سنگر پشت یک سنگر +عکس”
  1. آقایون محترم متصدی امور فرهنگی شهر لطفا به فکر کتابخانه و وضعیت سینمای شهر باشید که هیچکدومشون در شان مردم آمل نیستند.در ضمن مشکلات دانشگاه دولتی آمل را هم مد نظر داشته باشید.مشکل شهر فقط حجاب وعفاف نیست.

  2. چرا فقط از سمت راست میز تصویر گذاشتین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. خسته نباشید به مسئولین محترم .
    آقایان مسئول ، متدینین و دغدغه مندان شهر آمل ، مطالبات جدی و به حقی از مدیران فرهنگی دارند ، از بحث طوایف و نقاط استراتژیک شهری گرفته تا گذاره هایی مانند حجاب . مسئولین محترم این نکته را بدانید ، عدم تمیال شما به پاسخ دادن ، به شنید حرف مردم ، نداشتن برنامه و ایده و دغدغه فرهنگی ، آن هم در مملکتی که منتسب به امام زمان (ع) است ؛ نه شایسته است و نه مرضی حق تعالی ، دوستان کمیسیون فرهنگی شورای شهر ، خودتان در زمان انتخابات اعلام کردید که برنامه ای ندارید ولی با این حال آمدید ، با چه حجت شرعی ،الله اعلم ، این جایگاه حساس که تاکید موکدرهبر انقلاب است مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش شما بزرگواران نهاده و کار بسیار سخت است . و هرکس که احساس میکند نمیتواند در این مسند مهم و راهبردی مفید باشد ، باید اصلح را پیدا کرده و معرفی کند . مصداق نمیاروم . بیننا و بین الله ، مطالبات مقام معظم رهبری من باب فرهنگ را بخوانید و با عملکرد خود تطبیق بدهید ، و نتیجه را بررسی کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *