فرمانده انتظامی شهرستان آمل با تاکید بر تشدید فعالیتهای انتظامی در قالب طرح برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی گفت : دخانیات به تدریج در حال دود کردن اعتقادات جوانان و در حقیقت سوزاندن ریشه اخلاق جوانان است .

سرهنگ “محمد صادق پهلوان” فرمانده انتظامی شهرستان آمل از اجرای طرح ساماندهی قهوه خانه های سنتی و جمع آوری قلیان ها در این شهرستان خبر داد .

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب سلامتی جوانان و امنیت اجتماعی عنوان و تصریح کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با هماهنگی مقامات قضایی از جمله دادستان عمومی وانقلاب شهرستان طرح ساماندهی قهوه خانه های سنتی را در دستور کار خود قرار داد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه قلیان سراها به عنوان پاتوقی برای گذراندن وقت و به اصطلاح دورهم بودن با قرارگذاشتن های گروهی جوانان شده افزود: این اماکن تحت پوشش چایخانه و سنت سرا و قهوه خانه به محلی برای استعمال مواد دخانی و پاتوقی برای تبادل افکار بزهکارانه برای ارتکاب جرائم تبدیل شده اند.

سرهنگ پهلوان افزود : در شرایطی که بحث استعمال قلیان و رواج آن در بین دختران جوان نقل محافل و رسانه های گوناگون است و مدیران دو سازمان متولی وزارت بهداشت و نیروی انتظامی نسبت به عواقب شکل گیری آمارهایی درباره استعمال دخانیات بویژه قلیان در میان این قشر از جامعه هشدار می دهند اما در آن سوی ماجرا موضوع مهمی نه تنها از نگاه متولیان امور جوانان مغفول مانده بلکه رشد نا به هنجاری به نام “خودتخریبی در کافی شاپ ها، کافی نت ها، قلیان سراها و مراکز تفریحی که به نوعی با مواد دخانی سروکار دارند” به تدریج در حال دود کردن اعتقادات جوانان و در حقیقت سوزاندن ریشه اخلاق جوانان است.

فرمانده انتظامی آمل ادامه داد : در راستای اجرای این طرح 395 عدد قلیان از قهوه خانه ها و کافه های سنتی جمع آوری و با توجه به اخطار قبلی و مهلت ده روزه ای که به آنها داده شده بود 22 واحد صنفی قلیان سرا پلمپ شده است.

سرهنگ پهلوان در پایان از استمرار اجرای این طرح برخورد در طول سال خبر داد و گفت : برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت و تهدیدکنندگان سلامت جوانان در چهارچوب و ساختار قانونی اولویت مهم دستگاه قضائی و پلیس است اگرچه مبارزه با این پدیده نیاز به همت همه دستگاه ها دارد.

پهلوان در خاتمه خاطر نشان کرد : پلیس برای تغییر شغل این واحد ها آماده همکاری براساس نظامنامه اماکن عمومی و صدور پروانه کسب می باشد.

One thought on “طرح عملیاتی برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی در آمل”
  1. با سلام آقا پس کی جمعش میکنید چقدر پول باید خرج دود بشه چقدر باید از هزینه ها بره واسه سرطانهای مختلف باورتون میشه شده پاتوق شرط بندی و قمار امیدوارم همون کسی ای جنگیدن بیان تو صحنه و کلا این شغل مزخرفو از هستی ساقط کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *