اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در نظر دارد جهت غنی سازی و ارتقاء کمی و کیفی کتاب های بخش کودک کتابخانه های عمومی استان، تعداد 3000 جلد کتاب کودک از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خریداری نماید.
به گزارش هرازنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، عبدالحسین باقری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی باید از دوران کودکی صورت گیرد، به توجه ویژه و برنامه ریزی شده به بخش کودک در کتابخانه های عمومی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه تا کنون استقبال خوبی از بخش کودک در کتابخانه های عمومی شده است، اظهار داشت: نهاد کتابخانه های عمومی نیز علاوه بر تجهیز این بخش به کتاب های مناسب، برنامه های فرهنگی خوبی از جمله قصه گویی، مسابقات نقاشی و برنامه های نمایشی را برای کودکان عضو کتابخانه اجرا می کند.
باقری افزود: در سال های گذشته کتاب های کودک با طراحی های تصویری و محتوایی تخصصی در راستای تربیت دینی کودکان به چاپ رسیده است و از این رو تصمیم گرفته ایم در اداره کل کتابخانه های عمومی در راستای ارتقاء کمی و کیفی کتاب های بخش کودک در کتابخانه های عمومی تعداد 3000 جلد کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خریداری نمائیم و برای این کار مهم 10 میلیون تومان نیز اختصاص داده ایم.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در پایان از همه خانواده ها دعوت کرد تا فرزندان خود را با کتاب های خوب آشنا کنند و به آنها توصیه نمود از فرصت بوجود آمده در بخش کودک کتابخانه های عمومی حداکثر استفاده را در این راستا ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *