فرماندارنوشهراز راه اندازی سامانه الکترونیکی نوبت خوان در برخی از واحدهای نانوایی این شهرستان در ماه جاری خبرداد.

 ˈمحمدعلی قمی اویلی ˈ روز دوشنبه در جلسه شورای تعزیرات آرد نان شهرستان گفت: این سامانه براساس تصمیمات گرفته شده در حدود 20 درصد از واحدهای خبازی به صورت آزمایشی دراین شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی این اقدام را گامی موثر در جهت ارج نهادن به منزلت شهروندان، مسافران و نیز حل مشکلات جانبی ناشی از عرضه نان خارج از نوبت در واحدهای خبازی این شهرستان دانست.

وی با اشاره به این که میزان مصرف نان دراین ماه به علت استقبال چشمگیر روزه داران افزایش می یابد، ادامه داد: هرچند ازمدت ها قبل درجلسات مختلف به ویژه شورای تعزیرات آرد و نان دربعد نظارتی برفعالیت واحدهای خبازی با هدف تولید نان با کیفیت تاکید فراوانی شده بود اما دراین ماه تعداد بازرسی و نظارت مسوولان بر واحدهای خبازی باید بیشتراز گذشته باشد.

فرماندارنوشهر کم فروشی، گرانفروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی را جزو تخلفات واحدهای خبازی و زمینه ساز نارضایتی اهالی این شهرستان دانست و برلزوم برخورد قانونی مسوولان نهادهای ذیربط به ویژه صنعت ، معدن و تجارت با نانوایان متخلف در منطقه تاکید کرد.

قمی با اشاره به این که اتخاذ سیاست های تشویقی و تنبیهی به تمایل نانوایان درجهت تولید نان با کیفیت و مرغوب در شهرستان می انجامد، گفت : برهمین اساس میزان سهمیه آرد واحدهای خبازی دارای عملکرد مطلوب افزایش و غیراز آن کاهش می یابد.

حدود 161 واحد خبازی درشهرستان با جمعیت دست کم 125 هزارنفری گردشگرپذیر نوشهر فعالیت دارد.

این شهرستان در تمامی فصول به ویژه نیمه نخست سال میزبان میلیون ها مسافرو گردشگر است/ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *