آزمون پایه یک و ویژه راهنمایی و رانندگی در شش شهرستان مازندران برگزار شد و سردار مسعود جعفری فرمانده اننتظامی مازندران نیز به عنوان یک هنرجو در این آزمون شرکت کرد.

 مهر، سردار مسعود جعفری نسب پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه شرکت در آزمون پایه یک در راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به آمار سرقت در استان، اظهارداشت: بیشترین سرقت در شهرهای ساری و آمل بوده که با اجرای طرح های مختلف این آمار کاهش یافت و با اجرای طرح های مختلف کاهش 15 درصد انواع سرقت را در استان داشتیم.

این مسئول همچنین از متلاشی شدن باندهای مواد مخدر با طرح های بصورت منطقه ای در حال اجرا و یا اجرا شده است، خبر داد و با اشاره به وضعیت ارتقاء امنیتی در شهرهای استان، گفت: در وضعیت ارتقاء امنیت در شهرهای استان از وضعیت خوبی برخوردار است.

جعفری نسب در خصوص تخلفات راهنمایی و رانندگی میران فوتی در معابر برون شهری را 78 درصد کاهش، از لحاظ جرحی 2 درصد افزایش و از نظر خسارتی 70 درصد کاهش، عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم مسافران به مازندران میزان تصادفات در اوایل سال افزایش ولی در ماه خرداد و تیر میزان تصادفات کاهش یافت.

جعفری نسب با اشاره به اینکه 27 درصد تصادفات را موتورسواران و عابران پیاده به خود اختصاص دادند، اذعان داشت: برای کاهش تصادفات، برقی شدن پل های عابر پیاده در دستور کار مجریان طرح و انتظامی قرار گرفته است.

وی به اجزای طرح سالمسازی دریا در 82 نقطه از استان اشاره و اظهارداشت: حضور فیزیکی پلیس برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با اخلالگران و اراذل و  اوباش  در سواحل موجب شد تاکنون از تخلفات در سواحل و دریا گزارشی ارائه نشده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلفات اقدامات فرهنگی بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: در شهرهای ساحلی هیات امناء همکاری خوبی با نیروهای انتظامی دارند.

سردار جعفری نسب با اشاره به برگزاری آزمون پایه یک و ویژه در 6 شهر استان ساری، قائم شهر، بابل، تنکابن و نوشهر اذعان داشت: تعداد شرکت کنندگان در جلسه آزمون پایه یک فصلی است و بستگی به فصل و فعالیت مردم دارد و امروز در مرکز استان 78 نفر در آزمون شرکت کردند.

وی بیان کرد: آزمون پایه دوم هم در 13 شهر استان در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *