ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي شهرستان آمل مازندران در راستاي مقابله جدي با مواد مخدر ، طرح پاکسازي نقاط آلوده را در اين شهر به مرحله اجرا درآوردند.
هرازنیوز : ، طرح پاکسازي نقاط آلوده و شناسايي ودستگيري معتادان پرخطر و تابلو با هدف مقابله با مواد مخدر روز گذشته در سطح شهرستان آمل به مرحله اجرا درآمد .
براساس اين گزارش، ماموران با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، ضمن شناسايي مناطق آلوده با هماهنگي قضايي اين مناطق را از لوث خرده فروشان مواد مخدر و معتادان تابلو پاکسازي کردند.
ماموران در اين طرح ضمن شناسايي فردي به نام “حسن- ش” اهل يکي از استان هاي شمالي کشور که در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در اين شهرستان فعاليت داشت، در بازرسي از اين فرد موفق شدند ، 3 کيلوگرم ترياک را کشف و ضبط کنند.
ماموران همچنين در ادامه با شناسايي و دستگيري چند خرده فروش، مقاديري مواد مخدر هروئين ، شيشه ، ترياک و آلات استعمال مواد مخدر را از آنان کشف و ضبط کردند.
در اين طرح همچنين ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر 10 معتاد پرخطر و تابلو را شناسايي و دستگير کردند .
متهمان به تهيه وتوزيع مواد مخدر پس از سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و معتادان تابلو نيز براي بازپروري به کمپ هاي مجاز ترک اعتياد تحويل دادند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *