هراز نیوز : دی ماه سال 1390 ، محمد محمدی در اقدامی پسندیده مراسم تجليل از استاد پرويز خشنودي را با حضورمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران برگزار کرد در این مراسم مرحوم پرویز خشنودی در کلامی کوتاه اما متواضعانه بیان داشت :اگر کاري انجام داده ام وظيفه ام بود. در ادامه به مناسبت هفتمین روزدرگذشت این هنرمند آملی گزارش مراسم تجلیل از آن مرحوم را بازخوانی مینماییم

به گزارش هراز نیوز به نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آمل مراسم تجليل از استاد پرويز خشنودي با حضور مديرکل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران ، فرماندار ، رييس شواي اسلامي شهر ،شهرداران شهرهاي آمل و دابودشت ، مسئولين
حراست و امورهنري اداره کل ، نماينده دفتر ولي فقيه در مازندران ، روساي ادارات فرهنگ وارشاد اسلامي شهرهاي نور ،بابلسر ومحمود آباد ، پيشکسوتان ، هنرمندان و مشتاقان فرهنگ وهنر در مجتمع فرهنگي وهنري ولي عصر (عج) ارشاد آمل برگزارشد.

دراين مراسم پس از پخش کليپي از شرح وحال استاد خشنودي محمد محمدي رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي آمل با اشاره به اينکه امشب از يک هنرمند عاشق فرهنگ و هنر استان تقدير صورت مي گيرد گفت : اعتقاد ما اين است که آمل شهر فرهنگ و هنر است و مردم آن حماسه ساز هستند که خدمتگذاري براي مردم آن افتخار است. وي با اشاره به برگزاري دهها همايش در سطح بين المللي و استاني در اين شهرستان افزود هيچ همايشي مثل اينگونه همايش ها ما را خوشحال نخواهد کرد که در آينده نزديک براي ديگر پيشکسوتان عرصه هاي هنري همايشهاي اينگونه برگزار خواهدشد.
يدالله اکبرزاده فرماندار شهرستان آمل با اشاره به اينکه آمل از نسل حماسه سازان 6 بهمن سال 60 است گفت آمل مهد علماي بزرگي است که چه در گذشته و حال از افتخارات جهان اسلام اند وتجليل از استاد خشنودي خصوصا براي نسل جوان ما بايد يک فرصت باشد و اعضاي فرهنگ وهنر بايد به عنوان يک الگو براي نسل جديد باشند تا بتوانند براي رسيدن به قله هاي افتخار ديگران را در همه عرصه ها سرمشق کارهاي خود قرار بدهند .
حجت الاسلام دکتر عباسعلي ابرهيمي مدير کل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران با تشکر از برگزارکنندگان اين گونه مراسمات وبا اشاره به اينکه انسان داراي چهار نوع رفتار است که سه نوع آن مشترک بين انسان و حيوان است گفت اين رفتارهاي مشترک رفتارهاي غريزي ، عادتي و بازتابي را شامل ميشود ولي رفتار فطري است که فقط شامل انسان مي شود زيرا چند برجستگي دارد که در موجودات ديگر وجود ندارد که يکي از اين برجستگي ها آگاهي است .

مدير کل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران در خصوص اينکه انسان مسير دارد و حقيقت جوي وزيبا دوست است افزود تجليل در زمان حيات ارزشمند است که يکي از ارزشهاي آن اداي دين است و جوانان از برگزاري چنين مراسماتي مي آموزند که عزيزاني همچون استاد خشنودي اقدامات شايسته اي انجام داده اند که امروز در چنين جايگاهي قرار دارند که بايد ارزش و مقام اين بزرگان گرامي داشته شود.

سپس استاد خشنودي گفت: از محبتي که دوستان کشيده اند تشکر مي کنم و اگر کاري انجام داده ام وظيفه ام بود که از همه عزيزان کمال تقدير وتشکر را دارم .

دراختتاميه همايش مسئولين استاني وشهرستاني به پاس زحمات استاد خشنودي در عرصه فرهنگ و هنر لوح وهدايايي به ايشان اهدا نمودند.

در پايان لازم به ذکر مي باشد استاد خوشنودي يکي از هنرمندان مطرح و پيش کسوت شهرستان و استان مازندران در رشته هاي مختلف هنري مانند : نمايش ، بازيگري در فيلمهاي سينمايي متعدد ،  موسيقي (ني نوازي ) ، دوبله صدا و مجري گري  برنامه هاي متعدد را در پرونده هنري خود دارد

10[360x270] 11[360x270] 12[360x270] 13[360x270] 14[270x360] 16[360x270]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *