هراز نیوز: با فرارسیدن تابستان و ماه مبارک رمضان طرح نشاط معنوی در جوار 9 بقعه و طرح ضیافت الهی در جوار 20 بقعه با همت اداره اوقاف و امور خیریه و همکاری هیئت امنای بقاع متبرکه افتتاح شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل به  بیان داشت :حضور قاری مصری در ایام ماه مبارک رمضان در جوار آستان مقدس امامزاده ابراهیم ، قرائت ترتیبی قرآن ، خیمه های معرفت با غرفه های همه واقف باشیم، حجاب و عفاف، نمایشگاه کتاب، پاسخ به سوالات شرعی، گفتمان دینی و غرفه کودک از جمله برنامه های این طرح می باشد.

علیخانی ادامه داد : توزیع بالغ بر 1000 بلیط استخر به کودکان شرکت کننده، ارائه بسته فرهنگی، ارائه 3000 نسخه طرح بقاع متبرکه برای نقاشی و رنگ آمیزی توسط کودکان از جمله برنامه های افتتاحیه این طرح بود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل در آئین افتتاح طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی براینکه فرهنگ مقدم بر اقتصاد و سیاست است گفت : اقتصاد و سیاست ذیل فرهنگ است و اگر ما بخواهیم اقتصاد و سیاست خوبی داشته باشیم باید از نظر فرهنگی غنی باشیم.

رسول علیخانی گفت : اداره اوقاف یک اداره فرهنگی است و ما انتظار داریم از آن حمایت فرهنگی شود و خواص و عوام جامعه باید این مسئله را بپذیرند که اداره اوقاف یک سازمان خدمات رسان نیست و خدمت ما باید فرهنگی باشد.

وی با گلایه از مسئولین سیاسی و فرهنگی  بخاطر عدم حضور در آئین افتتاحیه این طرح گفت : اگرچه باخبرشدیم مسئولین به دلیل حضور درجلسه دیگری، در این مراسم حاضر نشدند، اما مدیران و مسئولینی که از اداره اوقاف توقع همکاری مالی دارند باید با حضور دراین اقدام فرهنگی همراه و حامی اداره اوقاف باشند.

این مسئول ابراز خشنودی کرد : حضور گسترده شهروندان در افتتاحیه طرح نشاط معنوی سه برابر بیشتر از طرح نشاط معنوی سال 92 بود.

وی در پیرامون برنامه  های آتی اداره اوقاف و امور خیریه برای تابستان 93 گفت: برگزاری همایش به مناسبت روز گرامیداشت امامزاده گان و گردهمایی فرماندهان پایگاههای حوزه مقاومت و ائمه جماعات مساجد و بقاع متبرکه و هیئت امنای بقاع متبرکه به صورت پرسش و پاسخ از برنامه های آتی این سازمان می باشد.

فائزه سلیمی، هرازنیوز

IMG_6817

IMG_6827

IMG_6834

IMG_6837

IMG_6838

IMG_6840

IMG_6843

IMG_6844

IMG_6846

IMG_6851

IMG_6854

IMG_6857

9 thoughts on “افتتاحیه یک طرح فرهنگی با کیفیت در آمل + عکس”
  1. خوبه از خیمه های معرفت در امامزاده عبدالله و تکیه آملیها هم بازدید بعمل آید و گزارشی تهیه شود.بسیار عالی است

  2. بسیار جای تاسف دارد از عدم حضور مسولین

  3. از یکسال پیش تا حال تفاوت محسوسی در عملکرد فرهنگی اوقاف آمل دیده میشود.
    انشاءالله موفق باشند. بعید میدانم ارگان دیگری چنین تحرکی داشته باشد

  4. با سلام
    جناب اقای علیخانی مرد عمل است و واقعا دارد کار می کند و ایشان حتما برای اینکه در این زمینه موفق تر عمل نمایند حتما باید در اداره اوقاف جابجایی داشته باشند و بعضی از اقایان دارند سنگ تراشی میکنند. این رییس موفق کارنامه درخشانی در این مدت کوتاه مدیریت دارد و خودم از منتقدین اداره اوقاف بودم و می گفتم این پولها کجا می رود تازه بعد از چند سال ایشان اثبات کردند که مسیر خرج کردن پول کجاست و دارند شفاف عمل می کنند از کسی هم واهمه ای ندارند ولی در دوران گذشته بعضی ها در کارها شیطنت می کردند .
    ولی از جالبترین مهارت و زرنگی ایشان میدان دادن به جوانان و ارتباط خوب با خبرنگاران است که تاریخ ثابت کرده ارتباط با این دو نسل موفقیت در پیش خواهد داشت .
    باز هم به این مدیر ارزشی و جوان تبریک می گوییم و امیدواریم که همچنان به صورت جهادی عمل نمایند .
    راستی اگر دو سهنفر دیگر را جابجا کنند اداره آمل بهشت خواهد شد

  5. اون دونفر کیند ؟یا در چه قسمتی کار میکنند

  6. من دانشجوی ارشد علوم قرآنی آمل هستم این آقای رییس اوقاف بهتره که به تعهداتش در قبال دانشکده علوم قرآنی عمل کنه تا برگزاری مراسم های مختلف مثلا فرهنگی….کاش یک گزارش از وضعیت وحشتناک خوابگاه پسران تهیه میکردید.

  7. کینه از صحبتهای این دانشجو علوم قرآنی زبانه میکشه
    خوابگاه دانشکده علوم قرآنی چه ربطی به اوقاف آمل داره.
    آقای کارشناس ارشد قرآنی
    اگه خیلی ادعات میشه و حرفی برای گفتن داری برو نزد ایشان تا تفهیم بشی
    و ندانسته بیخودی قضاوت نکنی

  8. آقای دانشجوی قرآنی میتونی بگی رییس محترم دانشکده تان در 12ماه سال چند روز در دانشگاه حضور داره
    اصلا حضور دانشگاه در شهر چگونه هست؟
    و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *