هراز نیوز :دادستان عمومی و انقلاب آمل گفت: مردم فداکار و غیور این شهرستان در حادثه 6 بهمن به دشمنان نظام نشان داده اند که چه طور پای انقلاب و آرمان های امام ایستادگی خواهند کرد.

 

علی طالبی   در جمع نمازگزارن این شهرستان فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و عنوان کرد:رمضان ماه نزول قرآن است و از خداوند می خواهیم توفیق شب های قدر را به تمامی نمازگزاران مرحمت نماید.

 

دادستان عمومی و انقلاب آمل افزود:آمل شهر رشادت،شهامت و ایثار است و مردم فداکار و غیور این شهرستان در حادثه 6 بهمن به دشمنان نظام نشان داده اند که چه طور پای انقلاب و آرمان های امام ایستادگی خواهند کرد.

 

طالبی با بیان این مطلب که شهرستان آمل دارای مفاخر،علما و دانشمندان بزرگی در سطح دنیا است،اظهار داشت:این شهرستان زادگاه انسان های شریفی چون علامه حسن زاده آملی،آیت اله جوادی آملی و میرزا هاشم آملی بوده است.

 

وی با اشاره بر اینکه عدالت به عنوان آرمان نظام اسلامی تلقی می شود،بیان کرد:در کره خاکی بعد از حقیقت وجود خداوند هیچ حقیقتی گسترده تر از عدالت وجود ندارد.

 

دادستان آمل با اعلام اینکه نباید افتخارات و مجاهدت های مردم آمل فراموش شود،اظهار داشت:باید تمامی مدیران پیگیر مطالبات مردم این شهرستان باشند.
 IMG_8780

 

دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس ایران اسلامی است

 

دادستان عمومی و انقلاب آمل با اشاره بر اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند،اذعان کرد:امروز دشمن در بحث جنگ نرم ورود پیدا کرده است و با سوء استفاده از تکنولوژی قصد به چالش کشیدن فرهنگ را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی تصریح کرد:خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند و به علم روز آگاهی داشته باشند تا فرزندانشان از طریق صفحات مجازی وایبر و ویچت… وارد دنیایی نشوند که با اعتقادات،فرهنگ و نظام ما مشکل دارند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد:در بحث برخورد با اراذل و اوباش تمامی دستگا های امنیتی و انتظامی با انسجام و اتحاد کامل در حال فعالیت هستند و لذا از این پس تمامی کسانی که امنیت عمومی را برهم می زنند باید بدانند این دادستانی دیگر نفس برای ارتکاب جرم جدید برای اراذل و اوباش نخواهد گذاشت.

 

دادستان آمل از فعالیت چند بنگاه کلاهبرداری دراین شهرستان خبر داد و گفت:اجازه نخواهیم داد کسانی بیایند و در قالب بنگاه از مردم کلاهبرداری کنند لذا برخورد با این دست کلاهبرداران به جد در دستور کار دادستانی قرار دارد.
3 thoughts on “دادستان آمل: با چند بنگاه کلاهبرداری برخورد میکنیم +عکس”
  1. یعنی خدایی این طالبی دادستان هستش اینو آدم باید بپذیره خدا کند چندین سال در آمل بماند و ریشه اراذل و اوباش را نابود کند

  2. حضور جناب دادستان در کنار مر دم و مقابله با اعو جاجات ستودنی است اگر دادگاه ها و دادستانها در مقابله با جرائم قدرتمندانه عمل کند و از طول دادرسی بکاهند و مجرم از ترس مجازات آرام نخوابد آنگاه است که تحصیل مدینه طاهره میسر شود و جامعه انقلابی گلستان خواهد شد این عیب بسیار بزرگی است که بعد از 35 سال انقلاب هنوز که هنوز است شگوائیه ها و گلایه ها در فزون باشد و جرم و جنایت در ازدیاد وامروز که مر دم دادستان را در کنار خویش می بینند که از آنهمه دبدبه و کبکبعه خبری نیست خو شحالند.

  3. چقدر جای خوشحالی داره که از نمازجمعه مطلبی زدید اما نه صحبت های امام جمعه بلکه سخنران پیش از خطبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *