پیام ما به مسئولین خاطی روشن است !
سالیان متمادی است که فریدونکنار و فریدونکناری از تبعات بی مسئولیتی مسئولان رنج میبرد و زخم این بی مسئولیتی حتی با ارتقا این بخش به شهرستان هم التیام نیافت ،حتی عنوان دهان پر کن “اولین بندر خصوصی ایران” که در واقع “کم کارترین بندر ایران” است دوای زخم های مردم شهر نشد ، با این همه هر غریبه ای که از راه می رسید چشم طمع به این کیک خوش سیما دوخته و گوشه ی از آنرا برای خود برش می دهد.

از غرب این شهرستان گرفته و واگذاری شهرک توریستی و سود آور “دریاکنار” به بابلسر و چشم طمع به دیگر شهرک این منطقه “خزر شهر” تا شرق آن و تجاوز شهردار جوان سرخرود به حریم فریدونکنار که با خیال راحت و به بهانه ی متولی شهر (به اذعان خود) و بدون هماهنگی و اطلاع قبلی به مسئولان فریدونکنار و یا کسب مشورت های لازم با سازمان آب منطقه ای استان مازندران مسیر نهر شیرا که سالها است مرز بین فریدونکنار و سرخرود را مشخص میکند تغییر داده و با خیال آسوده مشغول آسفالت سازی در منطقه است. حال جای شکر آن باقی است که روس ها از شمال مدعی ساحل فریدونکنار نشده اند !
و اما حرف ما:
آقایان ،مسئولان دلسوز ،مدیران معتدل ، سیاست مداران دلواپس به حق این شهر رسیدگی کنید ،امروز فریدونکنار نه می تواند به نماینده ی دلخوش باشد که به جای پس گرفتن اراضی قانونی شهر ،خود متهم به زمین خواری شده است و نه می تواند به مدیران شهر های همجوار اعتماد کند که حتی به قول مساعد خود مبنی بر رعایت حفظ حریم فریدونکنار عمل نمی کنند.
آقایان دلسوز این شهر متعلق به شیر مردان جسور و بی همتا در شجاعت مانند حاج حسین بصیر است ،اینجا شهر مجدارا نماینده ی متقی است که پاکدستی اش کنایه بر مجلس می زند شهری که در کارزار نبرد حق علیه باطل بیشترین سردار شهید را تقدیم به اسلام کرد و بی جهت از سوی مقام عظمای ولایت ملقب به “خطه ی مبارک” نشد.
حال پیام ما به مسئولین خاطی روشن است ،نصیحت می شود به قانون و هر چه قوه ی قضاییه و حق میگوید تکمین کنید در غیر این اتفاق آگاه باشید که امروز مردم و مسئولین شهرستان فریدونکنار به ویژه جوانان شهر، متعهد تر از همیشه ،دل استوار تر از قبل و آماده تر از پیش مصم اند حق خود را به هر بهایی پس گرفته و تبعات آن معطوف خاطیان است.
والسلام علیکم و رحمه الله
انجمن جوانان پویای فریدونکنار (کناریها)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *