علی خادم ظهر امروز در همایش فرهنگ مدیریت جهادی ملاک برتری انسان‌ها در نزد خداوند را جهاد و تقوا دانست و اظهار داشت: جهاد در راه خدا انسان را به خدا مقرب‌تر می‌کند و جهاد تکلیفی است که خدا برای انسان قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه هر که تقوایش بیشتر باشد جهادش نیز به خدا نزدیک‌تر است، یادآور شد: خداوند انسان را به سوی جهاد هدایت می‌کند.

خادم با بیان اینکه هدف مطلوب در فرهنگ مدیریت جهادی مدنظر قرار دارد، گفت: خسته نشدن در مسیر از ویژگی‌های مدیریت جهادی است.

وی با تاکید بر ترویج اسلام‌هراسی و دین‌ستیزی در فرهنگ غربی اظهار داشت: منطقه خاورمیانه دارای امتیازاتی است که همین امر موجب می‌شود نسبت به آن نگاهی دیگر وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل خاورمیانه را مامن پیامبران و مهد تشکیل حکومت‌های اسلامی خواند و افزود: در خاورمیانه کشورهای سرآمد اسلامی وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل دشمنان اسلامی قرآن‌سوزی و اسلام هراسی را رونق می‌دهند، یادآور شد: دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند که خاورمیانه مهد اسلام است و هر روز برای آن فتنه‌ای جدید می‌تراشند.

خادم با تاکید بر اینکه بسترسازی برای ظهور منجی عالم بشریت هدف نهایی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به دنبال خاموش کردن چراغ انتظار در میان شیعیان هستند.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه و اسلام رکن اصلی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حفظ این دو ایران را به دستاوردهای عظیمی می‌رساند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با تاکید بر تقویت فرهنگ کار جهادی در کشور خاطرنشان کرد: با دوری از تجمل‌گرایی و مصرف‌گرایی باید فرهنگ کار را در جامعه اسلامی ایرانی تقویت کنیم.فارس

One thought on “علی خادم :دشمنان اسلام به دنبال خاموش کردن چراغ انتظار در میان شیعیان هستند”
  1. با سلام ! حرفهای قشنگی بود جناب خادم اگر عملی بشوند !

    باید عرض کنم که پیشرفت و تکنولوژی باعث تجمل گرایی می شود کاریش نمیشه کرد ! برای وحدت ببین مردم باید عدالت رو برقرار کرد ! باید امید به مردم داد ! و خیلی چیزهای دیگه ! ملت ایران به وظیفشون در مقابل دولت و نظام همیشه عمل کرده اند و حال وقت آن است که دولت و نظام برای مردم در این عرصه کاری بکنند.

    درد و دل یک جوان با فرمانده سپاه شهرش

    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *