هراز نیوز: یک سال قبل در چنین روزهایی خسرو ابراهیم زاده رییس شواری اسلامی شهر آمل پس از پیروزی در انتخابات شورای شهر پیامی را خطاب به مردم آمل صادر کرد ابراهیم زاده در میثاق نامه اش با مردم پایبندی به معماری ایرانی اسلامی با رویکرد مدرن و رعایت زیبایی و استحکام بناها و ترویج فرهنگ نظم و قانون و گسترش نمادهای دین و اخلاق و آسان سازی خدمت و عدالت و فراگیری در خدمات شهری و توسعه فضای سبز و اهتمام به سلامت محیط زیست و توجه به نیازهای جانبازان و مصدومان جسمی و نگاه عدالت گستر به محله ها و اشخاص محروم و توجه ویژه به بانوان  و نیز به جوانان  مورد تاکید قرار داد و بیش از یکسال از صدورآن پیام و میثاق با مردم آمل میگذرد امروز شهروندان آملی  با همه کار شکنی ها  و سیاست بازی ها ی پیدا و پنهان  ،  همراهی  اعضای  توانمند شورا چون دکتر فرزین محمودی پاتی و مسعود تسلیمی و مدیریت احمد امیر سلیمانی  شاهد تحقق بخش عظیمی از آن وعده ها هستیم .

ابراهیم زاده در این راه قطعا بدون همنظری اکثریت شورا نمیتوانست کاری از پیش ببرد او  تقریبا توانسته اکثر اعضای شورا را برای آبادانی آمل همراه خود کند اما نقش چهار نفر از پیشکسوتان شورا در این توفیقات  پررنگ تر از بقیه است ، حاج علی قاسمی ، مهندس اسدلله تورنگ،خدیجه قدرت و روح الله آذرگشت .

متن این پیام بدین شرح میباشد.

باسمه  تعالی

هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

مردم فهیم و فرهیخته شهرآمل

سلام

در مقام محبت های بی کران تان  چه می توانم بگویم که اقیانوسی از لطف و مهربانی  را به وجودم  جریان دادید و مسوولیتی خطیرو عظیم  را برای اعتلای آمل عزیز بر دوشم قرار داده اید .

آرزوی قلبی من این است  که با یاری خداوند متعال و پشتوانه آرا شما همشهریان فرهیخته و یاری سایر اعضای منتخب شورا  بتوانم به عنوان عضوی ازاعضای  چهارمین دوره شورای اسلامی شهر آمل  خدمتگزارصدیق و خدوم برایتان باشم .

اینجانب ضمن عرض تبریک  به خاطر  خلق حماسه سیاسی توسط شما مردم فهیم و انتخاب قاطع هفتمین رئیس جمهور کشور عزیزمان جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی امیدوارم این انتخاب موجبات  آبادانی، پیشرفت، همدلی ، وحدت و حل مشکلات مردم ایران را فراهم سازد .

همچنین برخود لازم می دانم از کلیه همشهریان شریف و دست اندرکاران و مسئولین محترم برگزاری انتخابات تشکر کرده و حال که لطف خدا و اعتماد مردم شهرم شامل حال اینجانب شده است ، امیدوارم بتوانم با همکاری دیگر اعضای محترم شورا امانتدار خوبی بوده و بار سنگین این مسئولیت خطیر را پس از چهار سال به سرمنزل مقصود برسانم.

همشهریان عزیز آملی شورا نماد خرد جمعی است و با بهره گیری از خرد جمعی  و تعامل در سایه وحدت  می توان شاهد تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی و رسیدن به عدالت و پیشرفت بود.

این مسیر  همراه با این مهم  در صورت تداوم  باعث اعتلای آمل عزیز  می شود، با استفاده از خرد جمعی ضریب خطا کاهش می یابد و در همین راستا ضریب تصمیم گیری صحیح افزایش می یابد.

لذا ارتباط مستقیم و مستمر شوراها با مردم موجب اعتماد سازی بین مردم و آنان می شود، انسانها در کنار هم و در برقراری روابط انسانی است که می توانند نیازهایشان را تامین کنند، بنابر این خود را نیاز مند راهنمایی همه ی دلسوزان و مشاوره همه متخصصان فرهیخته میدانم.

امیدوارم در این دوره شورای شهر حفظ هویت و اصالت شهر ، پایبندی به معماری ایرانی اسلامی با رویکرد مدرن و رعایت زیبایی و استحکام بناها و ترویج فرهنگ نظم و قانون و گسترش نمادهای دین و اخلاق و آسان سازی خدمت و عدالت و فراگیری در خدمات شهری و توسعه فضای سبز و اهتمام به سلامت محیط زیست و توجه به نیازهای جانبازان و مصدومان جسمی و نگاه عدالت گستر به محله ها و اشخاص محروم و توجه ویژه به بانوان  و نیز به جوانان برجسته شود و همواره در مد نظر قرارگیرد.

با آرزوی اعتلای آمل عزیز بر والا ترین قله های موفقیت

خاک پای شما

خسرو ابراهیم زاده

6 thoughts on “آیا ابراهیم زاده و یارانش به وعده هایشان عمل کردند ؟”
  1. آقای ابراهیم زاده از عملکردت زیاد اطلاع ندارم،ولی حقیقتا شما و چند نفر از شما ریش بزارید بهتر نیست،بله میدانم ریش همه چیز نیست بله درست است ولی من اصلا از جنبه ی سیاسی و اجتماعی به این قضیه نگاه نمیکنم،بابا ناسلامتی شما طلایدارید،باز آقای ابراهیم زاده خوبه،یکی که انگار بازیگر هالیووده،بابا خدارا خوش نمیاد از اسممان مسئول جامعه ی اسلامی باشه اما عمل به مبانی اسلام نکنیم،ولی عملکردتان حقیقتا این طور که نشان میدهد خوب است،فقط یکسری اشکالات این چنینی است که معمولا به چشم نمی آید،باتشکر از عزیزانم در مجموعه ی هراز نیوز که انصافا صبح به سایت سر بزنی بعد دو و سه ساعت بعد سر بزنی بعضی اوقات ممکن است مطلب جدید در سایت باشد که این نشان دهنده ی تلاش و کوشش همیشگی است یعنی هیشه دغدغه ی سایت و خبر در اذهان وجود دارد که جای تقدیر دارد

  2. چرا کامنتهای منو تایید نمی کنی .
    حرف حساب جواب نداره می دونم

  3. رییس دوست داشتنی شورای شهر، خوش اخلاق،صادق، خوش قول، با صفا و مهربون. آقا ما دوست داریم نه واسه خاطر اینایی که گفتم! واسه اینکه انصافا خوب داری مدیریت میکنی. خداقوت هم به شما هم به اعضای خوب شورای شهر

  4. آقای مدنی شما مصادیق مدیریت خوب آقای ابراهیم زاده رو شفا بیان کنید . متشکر

  5. گرچه اقای ابراهیم زاده از نظر اخلاقی ادم خوبی هست اما نظرسنجی در خصوص تیم شوراست که موفقیت انها فقط سه ماه اول بود ولی بعدش هرکس ساز خودش رو زد البته اینهم سیاست اون چند نفری که کنار گذاشته شده بودن بود که این مدیران جوان از حول حلیم با هم افتادن . جوجه رو اخر پاییز میشمارن

  6. شهر آمل را کارشناسانه بسازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *