هراز نیوز : محمد صادق پهلوان را می توان پلیس قرآنی ، فرهنگی و اخلاق مدار  لقب داد او در طول زمان فرماندهی اش در آمل نشان داد که  همراه با حفظ و اقتدار هیمنه پلیس تمسک به قرآن و توجه به موضوعات فرهنگی برایش اولویت اول را دارد .

پهلوان  اعتقاد دارد  برخی از موفقیت های پلیس در کشف جرایم نباید برای افکار عمومی منتشر شود چرا که  ممکن است چهره بدی از شهر دار المومنین آمل در ذهن مخاطبان نقش بندد .

بررسی کارنامه مدیریتی او نشان می دهد  پلیس تحت مدیریتش در آمل از پرونده هایی  بزرگ و حساس سربلند بیرون آمده است .

شاید راز موفقیت پهلوان این باشد که مدیرانی را در راس امور گمارده است که مانند خودش علاوه بر تخصص،  تقوا  را سرلوحه کار خود قرار داده اند .

مدیرانی چون رییس  پلیس اطلاعات و امنیت ، رییس  آگاهی ، رییس دایره اماکن و معاونت اجتماعی را می توان در سر لیست مدیران متخصص و متعهد پهلوان قرار داد که با کم ترین امکانات  سنگین ترین پرونده ها را به سرانجام رساندند .

تحریریه هراز نیوز  با نادیده گرفتن  برخی انتقادات  از پلیس به این فرمانده شجاع ، مومن ، متعهد و همه مدیران  و پرسنل جانبرکفش که صادقانه برای امنیت این شهر تلاش می کنند و انصافا توفیقات زیادی  هم داشته اند  خدا قوت و خسته نباشید می گوید .

_MG_2231

3 thoughts on “پلیس اخلاق مدار آمل +عکس”
  1. آقا (هراز نیوز ) این کار ژورنالیستیست؟!!!!!

  2. همچنین امور ایثاگران نیروی انتظامی حق والانصاف به وضعیت خانواده شهدا رسیدگی میکنندومخلصانه درخدمت خانواده شهدا هستند ودر هرلحظه جوابگوی سوالات وخواسته های خانواده شهدای نیروی انتظامی هستند.
    احسنت برجناب اقای پهلوان بر داشتن اینگونه نیروهای زبده وجان برکف………….
    اجرکم عندالله

  3. واقعا که …………………… البته در تنها چیزی که بسیار بسیار موفق بود سخنرانی در مراسمات مذهبی بود که نشان افتخار باید بهش داد . اما جالب هست هراز نیور و این تعاریف …………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *