هراز نیوز –جواد حیدری /از سری  نشستهای فصلی  مطبوعاتی خبرنگاران شهرستان آمل با فرماندهی محترم  نیروی انتظامی شهرستان آمل در تاریخ 26/3/1393 در مقر فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد .

جلسه ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و بعد از آن فرماندهی محترم انتظامی گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان آمل را ارایه داد .

پهلوان در مورد طرح تابستانه پلیس که امسال مقارن با ماه مبارک رمضان هم می باشد اشاره کرده و اذعان نمودند این طرح ویژه با مشارکت کلیه دستگاههای مسئول در شهرستان آمل برگزار می شود  که دامنه وسیعی از شهرستان را در پوشش خود قرار خواهد داد  که همانند طرح نوروزی که امسال در شهرستان برگزار شد از یک قرارگاه مرکزی که مرکز کنترل این طرح می باشد تشکیل شده و برادران پلیس و خدمتگزاران مردم در تمامی مناطق از جمله جنگل های حاشیه اطراف ،سواحل دریا ،پارکهای شهری و برون شهری و جاهایی که رفت وآمد همگانی در آن جریان دارد  را پوشش خواهد د اد .

سرهنگ پهلوان در ادامه از برگزاری مانور در منطقه امت آباد شهرستان همراه با فرماندهی محترم نیروی انتظامی نیز خبر داد و افزود:  نمایشگاه دستاوردها و کشفیات پلیس نیز در میدان 17 شهریور شهرستان برگزار شد وفرماندهی نیروی انتظامی استان یکی از میهمانان ویژه ای بود که همراه با عموم مردم از این نمایشگاه دیدن فرمودند .

سرهنگ پهلوان در ادامه از دستگیری 2 درصدی سارقان در شهرستان خبر دادند و همچنین برخورد یا سرقت های خرد سارقین وتوزیع کنندگان مواد مخدر و اینکه کشف 49 درصدی مواد مخدر در شهرستان آمار دو ماه گذشته نیروی انتظامی است .

فرمانده نیروی انتظامی همچنین از برخورد با خودرو های متخلف و دستگیری 5درصدی اراذل و اوباش شهرستان و همچنین کشف 138 درصدی اسلحه های غیر مجاز نیز خبر دادند .

سوال یکی از خبرنگاران از فرماندهی انتظامی این بود که در خیابان امام خمینی و جریان سرقت های زنجیره ای  گاو صندوق و منازل مسکونی چه شد که سرهنگ پهلوان عنوان نمودند با کار شبانه روزی خادمان شما در پلیس اطلاعات  و آگاهی این باند بزرگ و حرفه ای که اهل کرج و از سارقان حرفه ای پایتخت بودند با کار اطلاعاتی شبانه روزی توسط خادمان شما دستگیر و همگی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شدند .

سوال دیگری که از رئیس پلس شهرستان مطرح شد در مورد قتل زنی توسط شوهرش که تشویش اذهان عمومی را در شهر بر انگیخت بود .

فرماندهی انتظامی آمل موضوع قتل مرحومه کلثوم متو را اختلافات خانوادگی بین شوهر و مرحومه بیان نمود و اذعان داشت: قاتل با فریب و گمراه کردن پلیس خواست خود را از ارتکاب قتل تبرئه کند و قتل را بر گردن گروهها و افراد دیگری بیندازد که با هوشیاری پلیس و اقدام به موقع دادستان محترم قاتل به جرم خود اقرار کرد و به جرم قتل عمد روانه زندان شد .

سرهنگ پهلوان از اطلاع رسانی امام جمعه محترم و اصحاب رسانه و سایتهای مجازی شهرستان تقدیر و تشکر نمود چون در زمانی که قتل به وقوع پیوسته بود قاتل با پخش شایعه و اینکه خفاش شب در آمل است و این کار این گروه است موجب ترس و وحشت مردم شده بود که اقدامات به موقع مردم و مسئول شهرستان در روشن شدن حقایق این ترس  را از مردم دور نمود .

یکی دیگر از سوالاتی که مطرح شد این بود چقدر مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و چه مقدار تماس با نیروی انتطامی دارند

رئیس پلیس شهرستان بیان داشت : شما اگر به اکثرکلانتری ها سر بزنید می بیند که همگی یا در حال ساخت هستند و کار ساخت و زیبا سازی آنها به اتمام رسیده است و این کارها همگی توسط مردم انجام شده است و این جواب سوال شماست مردم به خاطر رضایت از این نیرو کمک های شایانی به ما می کنند در تمام زمینه ها این کمک ها مشهود است.

 سرهنگ پهلوان در ادامه نیز از خرید 3 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه سمند  و 4 دستگاه موتور سیکلت توسط خیرین برای نیروی انتطامی آمل خبر  د اد که این وسایل نقلیه برای سرویس دهی و ارائه خدمات پلیسی به مردم در اختیار کلانتری ها و پاسگاهها قرار می گیرد .

سرهنگ پهلوان در جواب سوال یکی از خبرنگاران که چرا نیروی انتطامی برای پارک دهکده طلایی برنامه ندارد بیان داشت : پارک دهکده طلایی متولی ندارد و اگر متولی داشت ما برای آنجا هم برنامه داریم و هم مشارکت خواهیم کرد و تا زمانی که مسئول آن پیدا نشود نظارت بر ان سخت است .

سرهنگ پهلوان از کشف 28.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر نظیر شیشه و تریاک و غیره در ماه گذشته خبر داد .

فرماندهی انتظامی شهرستان از دستور فرمانده انتظامی استان در رابطه با تقویت قدرت اجرای اجرائیات شهرداری خبر داد و  قرار شد تفاهم نامه با شهرداری انجام شود تا نیروی انتظامی به صورت عملیاتی به اجرائیات شهرداری کمک کند

سرهنگ پهلوان در اخر از مزیت اجرای طرح تابسانه گفت : از مزیت های طرح تابستانه امنیت مسافران در پارکها ،جنگلها ،سواحل دریا و پارکهای درون شهری می باشد .

 _MG_2231 _MG_2237 _MG_2243 _MG_2245 _MG_2253

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *