هراز نیوز :دادستان عمومی آمل در گفت‌وگو با فارس ابعاد دیگری از این جنایت را افشا کرد. علی طالبی با اشاره به اینکه مقتول  یک فرد مذهبی و متدین بوده افزود: قاتل نیز با این نقابی که بر چهره داشت سعی در فرافکنی می‌کرد و تلاش کرد با نوشته‌هایی مسیر قتل را منحرف کند.

طالبی با اشاره به اینکه مرد قاتل به دلیل مشکلات اخلاقی با برخی عناوین ارزشی سعی در کتمان فساد خود و رابطه نامشروعش داشت، تصریح کرد: با احضار یکی از این زنانی که با مرد قاتل ارتباط داشت بسیاری از مسائل کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب آمل بیان داشت: این مرد با جعل عنوان نهادهای مهم شهرستانی اقدام به فریب زنان می‌کرد که به نظر می‌رسید دلیل اختلاف وی با همسرش نیز همین موضوع بوده باشد.

وی عنوان کرد: مقتوله با کشف چهره واقعی همسرش وی را تهدید به رسوایی و نشان دادن چهره واقعی کرده بود که به قتل می‌رسد.

این مسئول یادآور شد: حضور عناوینی چون خفاش شب و وهابی‌‌ها در این منطقه و شهرهای اطراف به شدت تکذیب می‌شود و در این زمینه هیچ اتفاقی نیفتاده است.

 

6 thoughts on “جزییات تازه ای از قتل یک زن محجبه در آمل”
  1. درود بر نیروهای مخلص وجان برکف انتظامی شهرستان آمل وآفرین بردادستان فهیم وهمیشه در صحنه وبا بصیرت و ذکاوت بالا

  2. از این طریق میخواستم از مسئولین شهری بخصوص دادستان آمل جناب آقای طالبی وفرمانده انتظامی آمل جناب سرهنگ پهلوان تشکر کنم که برای حل مسائل مهم امنیتی شهری تمام تلاش خود را با استفاده از نیروهای متخصص و ماهر به نتیجه میرسانند .
    بخصوص در مورد پرونده فوت خانم مومنه و محجبه که بسیار منجر به رعب و وحشت در جامعه شده بود.
    دست مریزاد بر شما مردان زحمت کش شهرمان

  3. آقای طالبی؛ لااقل از نیروی انتظامی و سرهنگ پهلوان یاد بگیرد که متعرض مسائل ناموسی این قضیه نشدند. انتساب رابطه نامشروع صرف اتهام است و هنوز اثبات نشده است و علنی کردن آن برخلاف موازین شرع و قانون است

  4. دادستان وقتی بسیجی باشه همینه . جناب دادستان خسته نباشید خدا قوت بخاطر همه ی خدمت هایی که به شهر آمل کردید

  5. با سلام وخسته نباشید خدمت نیروی محنرم انتظامی
    خواستاریم این قاطل که هویت ها وارزش های اسلامی رو زیر سوال برده وبا ظاهرسازی اسلامی دست به چنین کار وحشتناک .وحیوانی زده هرچه زودتر اعدام شه فقط اعدام

  6. باسلام وخسته نباشی.چرا این مرد به ظاهر مومن واستاد قران را به سزای عملش نمیرسانید.او با داشتن دو طفل معصوم وقتی به زن خود رها نمیکرد چطور ما بچه هامون رو برای آموزش قرآن به واگذار میکردیم .او به طرز فجیعی همسرش را کشت که هیچ حیوانی این کار رو نمیکند.چرا اعدامش نمیکنید.منتظر که وچه هستین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *