=============================

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام پلشت عوامل فشار و آشوب در برهم زدن و اختلال در برگزاری مراسم  جشن پرشکوه و چند هزار نفره مردم شریف آمل و حامیان دولت تدبیر و امید دربزرگداشت میلاد امام زمان و اولین سالگرد استقرار دولت تدبیر و امید، نشانه ضعف و زبونی عوامل آن و کینه توزی هایی است که دولت مردمی تدبیر و امید رانشانه رفته است.

آشوبگران افراطی بدانند دیگر تاریخ مصرف خشونت گرایی و افراطی گری بر ضد دولت تدبیر و امید در میان مردم بیدار گذشته است.ورشکستگان سیاسی بدانند این گونه اقدامات عقیم تر از آن است که بتواند اراده دولت دبیر و امید در خدمت به مردم و حمایت گسترده مردم از دولت تدبیر و امید را خدشه دار سازد.

حضور گسترده مردم آمل در این مراسم و حمایت پرشور آنان از دولت تدبیر و امید و استاندار محبوب و مردمی آن در مازندران نشان از این واقعیت دارد که جامعه خواهان اعتدال و عقلانیت است .ستاد سابق انتخاباتی دکتر حسن روحانی با محکوم کردن این اقدام وحشیانه که منجر به صدمه دیدن تعدادی از زنان و کودکان آملی حاضر در مراسم شده است ، قاطعانه اعلام می دار این گونه آشوب گری های و خشونت طلبی ها قادر نخواهد بود عزم و اراده ملی در حمایت از دولت تدبیر و امید را خدشه دار سازد.

بار دیگر با حمایت کامل از دولت تدبیر و امید و دکتر ربیع فلاح استاندار مردمی دولت تدبیر و امید در مازندران و تقدیر و تشکر از مردم همیشه بیدار و قهرمان شهر هزار سنگر آمل و حضور حماسی آنان در این مراسم، از مسوولین امنیتی ، سیاسی و قضایی شهر آمل خواستار پی گیری قاطع برای شناسایی و مجازات عوامل این آشوبگری و بی احترامی به استاندار مازندران و مردم شریف آمل بوده و از همه حامیان دولت تدبیر و امید در آمل نیز دعوت می شود تا با شکیبایی و عقلانیت و اعتدال ،زمینه های مناسب اقدامات قانونی از سوی مسوولین آمل برای انجام وظیفه خود در راه پیگیری های قانونی در شناسایی و مجازات آشوبگران کوردل را تسهیل سازند. درود بر دولت تدبیر و امید. درود بر ملت شریف ایران. درود بر مردم شریف و قهرمان آمل.

ستاد سابق انتخاباتی دکتر حسن روحانی – حامیان مردمی دولت تدبیر و امید شهرستان آمل

                                                  24 خرداد 1393

14 thoughts on “بیانیه ستاد سابق انتخاباتی دکتر حسن روحانی آمل”
  1. چقدر دچار توهمین واقعا باور کردنی نیست یه عده بیان تودل این همه چاپلوس اصلاح طلب توی جمع اونها این اقدام را بکنند !!!!! واقعا چقدر احمقانه است کار خود کرده را تدبیر چیست ؟
    چه کسی این مزخرفات رو باور می کنه برین برای استاندار خودتون این خال ها رو ببنین مردم که حرفتون رو باور نمی کنند

  2. وجدانا به تعداد بنرهایی که زده بودین آدم جمع شد ؟
    حضور پرشور که گفتی یعنی چه ؟!!!!

  3. چرا نام ستاد اقای روحانی را یدک میکشید.ستاد سه نفره اجودانی،عرفان علیزاده وجاویدان که از ستادقالیباف به ستادروحانی کوچ کردند.ستاد واقعی آقایان ولایی،برزگرپاشا ،مرحوم کیانی مهندس خرم،حاج عباس صادری،سقا حقیقی دبیر تقی پور و……بودند

  4. هنوز نتونستن بفهمم مردم با این اقدامات مسخره دست از حمایت اصلاحات بر نمیدارم.

  5. عاملیون عزیز! تا کی میخاین از مردم مایه بذارین ؟ مردم خودشون زبون دارم و خودشون دیدن چه اتفاقی دیشب افتاد.

  6. شکست سنگین گروه های فشار در انتخابات 92 ان قدر برایشان زجراور بود که برای انتقام مجبور بودن دست به این کار پلید وکثیف انهم در جشن اقا امام زمان بزنند.انها بویی از مسلمانی نبردند

  7. با یه حساب سر انگشتی ساده میشه فهمید خرابکاری دیشب کار آ…. بود چون تنها کسی که از این قضیه سود میبرد آ… بود برای تحت فشار قرار دادن یوسفیان و برکناری فرماندار جای دوری نرین !!!!!!!!

  8. این که نوشتین بیانیه بود یا …… فکرکنم کج خیالی و افکار خود تو نوشتی
    مقصر نیستی اقای نمی شه گفت نویسنده نویسنده برای قلم خودش ارزش قایله فکر کنم ی سری مقاله خریدی یا شاید دانلود
    کرده باشی و برای خودت اوروق روشن فکری زدی نوشتی
    ببخشید
    البته من طرف دار حذب یا ستاد خواصی نیستم
    با عرض پوزش من منظورم دفتر یا ستاد اقای روحانی نبود
    منظورم نویسنده این مشق شب که به نمایندگی مردم عزیز امل نوشت

  9. آقا بهروز خسروی! یه کم املاء تمرین کن و بیشتر دیکته بنویس! یه نگاه به نوشته خودت بنداز!!!

  10. تمامی صحنه ها کاملا واضح بود………..
    1-افرادی که این مراسم را با شو پارتی اشتباه گرفته بودند
    2-انتقام گیری یک سری افراد خاص از استاندار و فرماندار….
    3-مظلوم نشان دادن خود و موش مردگی
    4-بر هم زدن جو سیاسی شهر به نفع خود
    5-بگم..
    6-از ………بگم
    7-از دبه ها بگم
    خارج از گود:
    اون آقایی که همیشه سیگار بر لب داره چرا ماشین دولتی رو هر شب به خونش میبره ما نفهمیدیم بیت الماله یا بیت الحالهههههههه

  11. راستی نقش فرماندار به عنوان رییس شورای تامین شهر در این اتفاق چیست؟؟ ایا تامین امنیت چنین مراسمی با فرماندار ی نیست؟؟

  12. با نشر نظر بهزادی جهت تائید و تاکید .
    چرا نام ستاد اقای روحانی را یدک می کشید.ستاد سه نفره اجودانی،عرفان علیزاده وجاویدان که از ستادقالیباف به ستادروحانی کوچ کردند. ستاد واقعی آقایان ولایی،برزگرپاشا ،مرحوم کیانی مهندس خرم،حاج عباس صادری،سقا حقیقی دبیر تقی پور و… ….. …بودند

  13. اینکه نوشتید هزاران نفر ! این تعداد کجا بودن ؟ در ضمن مراسمی با حضور استاندار چطور فاقد پوشش تصویری از سوی سیمای استان بوده ؟ چطور بدون حضور برخی مدیران استانی و علی الخصوص مدیران شهرستانی برگزار می شود ؟ عدم حضور گسترده مردم نشانه چیست ؟ آیا عدم حضور موثر عوامل انتظامی – امنیتی مبین این نیست که ممکن است دست اندرکاران مراسم برای مظلوم نمایی و ایجاد توهم توطئه ٬ خودشان دست به این عمل زده باشند ؟ آیا امکان نداشت بجای اسپری اشک آور ٬ اسلحه وارد مراسم نمود و فاجعه بزرگی ببار آورد ؟ مسئولیت عواقب سوء مدیریت در برگزاری این مراسم با کیست ؟ و خیلی سوالات دیگر که با فرافکنی و صدور بیانیه نمی توان از پاسخگویی به آنان شانه خالی کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *