هراز نیوز :جشن اولین سالگرد دولت تدبیر و امید در آمل  با حضور دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل ،دکتر  ربیع فلاح استاندار ، محمد پور مدیر کل صنعت معدن و تجارت ، آجدانی مدیرکل پژوهش و آموزش ، رسولی سرپرست فرمانداری آمل ، حاج احمد ناطق مشاور وزیر نفت، احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری ،  احمد امیر سلیمانی شهر دار آمل ، حسن یحیی پور شهردار دابو دشت ،  و جمعی از مسوولان برگزار شد .

IMG_1757

IMG_1746-1024x682

یک ساعتی از این برنامه نگذشته بود که برق سالن قطع شد ، پیگیری های هراز نیوز نشان می دهد قطعی برق عمدی نبوده و به صورت شبکه ای  در کل منطقه قطع  شده است ، لحظاتی بعد از قطعی برق فردی  ناشناس اقدام به استفاده از  اسپری اشک آور  در قسمت خواهران نمود ، این اقدام سبب شد تا تعدادی از خواهران به سمت درب خروجی هجوم آوردند .

بی تدبیری برخی از برگزار کنندگان جشن در بستن درب ورودی سبب شد تا جمعی از افراد که در تاریکی گاز اشک آور را استشمام کرده اند زیر دست و پا قرار گیرند .

همین امر سبب شد تا جشن به طور کامل بهم بخورد و مسوولان حاضر در جلسه از جمله استاندار نیز جشن را ترک نمایند .

اگر چه که از سوی برگزار کنندگان و خود استاندار تلاش شد تا برنامه  ادامه یابد اما این اتفاق نیفتاد و جشن نیمه کاره رها شد .

جشنی که می توانست باعث پایان دادن به تنش های سیاسی در شهر باشد بخاطر سو مدیریت و بی تدبیری از سوی برگزار کنندگان آن  در عدم پیش بینی قطعی برق  که معمولا در همه مراسم شهری پیش بینی می شود ،  شاید تبدیل به یک چالش جدید شود .

اینکه بهم خوردن جشن تدبیر و امید صرفا  زمینه و انگیزه های  فردی  داشته است و یا اینکه برنامه ای از پیش تعیین شده  بوده است سوالی است که از پس تحقیقات پلیس مشخص خواهد شد  و گمانه زنی در خصوص آن آب در آسیاب تفرقه ریختن می باشد .

 

IMG_1884

IMG_1892 IMG_1893 IMG_1875 IMG_1876 IMG_1878 IMG_1880

34 thoughts on “جشن اولین سالگرد دولت تدبیر و امید در آمل نیمه کاره بهم خورد+عکس”
  1. طلا ماله ع بود طلا تو مشتش بود ولی برق رفت و پستم پرید

  2. من نمیدونم این پسره مو قشنگه چقدر پول خرج کرده که بعد از بهم خوردن مراسم غش کرد؟با تشکر ناشناس

  3. مردم به چه اميدي راي دادند و يك سري عناصر فرصت طلب با چه نيتي بر روي امواج آراي مردم به عناويني رسيدند و جنگ فرصت طلبان و انحصارطلبان همچنان ادامه دارد.عواملي كه اين مراسم رو برهم زدند همچنان فعال هستند و انگشت اشاره به سمت اصلاح طلبان نشانه گرفتند.پرويي تان هم مثال زدني است.

  4. سلام دوستان
    اول بیایید از بحث های سیاسی خارج شیم، باید بگم چند بحث مطرحه:
    اولا- یک اکثریتی تو جشن بودیم و از اقلیت تو سالن خبری نبود، چرا بعد از اینکه برق رفت به خودمدون اعتماد نداشتیم و اسپری فلفل که وسیله ایه برا دفاع شخصی تو جمعیت بعد از خاموشی ول دادیم!!!؟
    دوما- ما که صندلی به این خوبی برا استاندار محترم فراهم کرده بودیم تا اینجوری دستآویز رسانه ای اونوری شه چرا نتونستیم یه برق اضطراری، موتور برقی چه میدونم یو پی اس یا هر چی دیگه ای فراهم کنیم تا این افتضاح بار نیایدو جشن ملت به هم نخوره!!!؟
    سوما-من خودم موقع خروج( البته خیلی آروم و بدون استرس) یکی از بچه های انتظامات دستمو گرفت و با جبر و زور می خواست منو داخل سالن نگه داره که البته برا چندتا از دوستام هم این اتفاق مشابه افتاد که جای تامل داره!!!!!!!
    آخرا هم احساس میکنم داریم عادتای بدی رو که از دولت قبلی انتقاد می کردیمو خودمون به ارث بردیم و دنبال “توهم دشمن” میگردیم تا همه بی تدبیر سطح شهرستانی خودمونو به جاهای دیگه بچسبونیم تا بار بی مسئولیتی مونو سبک کنیم که البته با این کار قطعا به بدنه دولت محترم دکتر روحانی ضربه می زنیم واصلا به صلاح وضعیت فعلی ما نیست.
    متشکرم شبخیر…

  5. چندتا دلیل وجود داره که نشون میده که همه این برنامه ها از پیش تعیین شده بود که بهم بریزه اما آقایون میزبان یه کم ناشیانه عمل کردن میتونستن بهتر از این مجلس خودشونو بهم بریزن و گردن عوامل فشار بندازن
    1 عوامل اصلی دولت تدبیر و امید حضور نداشتن اصلا دعوت نشدن مثل شیخ موسی و حتی حسن آقاجاودان تا لحظات آخر خبر از برگزاری همچین جشنی نداشت
    2 در چنین مراسمی که شخص اول سیاسی استان شرکت میکنه حتی یک دوربین فیلمبرداری برای ثبت لااقل خبری وجود نداشت که جای تعجبه
    3 تمام عوامل ورودی قسمت زنان توسط خود برگزار کنندگان مراسم (انتظامات) چیده شده بودند و هیچکس غیر از این افراد اونجا حضور نداشت زمانی که صندلی ها خالی زیادی بود و هنوز زنان برای ورود به سالن میومدن چند دقیقه قبل از رفتن برق این درها بسته شد که این جای سواله
    4 من تو اون منطقه زندگی میکنم در بدترین شرایط جوی برق اون منطقه حتی در برف سنگین پارسال قطع نمیشه که درست بعد از مولودی خوانی مداح قطع شد البته آقایون برای پوشش این گندی که زدن مجددا برق منطقه رو ساعت یازده به مدت پنج دقیقه دوباره قطع کردن
    باورکنید اگه عمو لطف ا… بازجویی بشه همه چی روشن میشه به نظر من حتی استاندار هم در جریان این قضیه بود برای تحت فشار گذاشتن عمو عزت و برکناری فرماندار میخای بشینین ببینین آخرش اگه سمبل نشد هرچی میگین بهم بگین گروه فشار کجا بود کسی جز خود آقایون میزبان از خراب شدن این قضیه نفعی نمیبره تازه فریاد مظلومیت خودشونو به همه میرسونن
    هراز متشکرم

  6. آقای آجودانی!
    از غروب که بارش شدید باران شروع شد و برق قطع شد، تو همون محله سابق شما (بازیارکلا) مردم تو صف نانوایی معطل نان بودند ولی هیچ کدامشان به مسئولین فحش و بد و بیراه نمی گفتند. گرچه شما هم منتظر نان(!) بودید ولی این قطعی برق همزمان، داد و هوار شما رو بلند کرد اما مردم کوچه و خیابون که سالهاست به این بی تدبیری های دولت های اسبق و سابق تا بی تدبیری های همین مثلاً دولت تدبیر و امید! عادت کرده بودند جیکشان در نیامد.
    آقای عزیز!
    وقتی اینطور جلوی چش هزاران نفر از مردم در بلوار (پر تردد) بسیج از چند روز مانده به مراسم، آنطور خودشیرینی ها و بامزگی های سیاسی تون گُل می کنه و مردمی که از ترس قطع یارانه شون به دست همین دولت به اصطلاح تدبیر و امید! ( که هنوز بی تدبیری و ناامید کردن مردم در اقداماتش کاملا مشهود است) اینهمه بنرهای تبلیغاتی و بامزگی های سیاسی و جناحی با عباراتی چون “صل علی محمد ربع فلاح خوش آمد”!!! سوهان بر اعصابشون می کشونه، باید هم منتظر چنین اتفاقات تلخ و بهت آوری باشید.
    دوست عزیز!
    وقتی با این همه سروصدا و شیپور تبلیغاتی تون جمعیت حدود پانصد ششصد نفره رو (البته با احتساب نوزادان و کودکان و نوجوانان و جوانان و پیرمردان و پیرزنان که ضمن احترام به همه آنها باید گفت از لحاظ وزن سیاسی قطعا با خیلی از سیاسیون و مسئولین و حتی تحصیلکرده ها و فعالان سیاسی قابل قیاس نیستند) که به راحتی می شد دید، به (هزاران نفر) تعبیر می کنید و علاقه مندید همه به احترام حضور آقای استاندار مورد علاقه شما از میدان هزارسنگر تا جلوی پارک بانوان دولا شده و دسته گل تقدیم وی کنند اما از آنطرف لیاقت برگزاری یک مراسم معمولی را هم نداشتید و کم کاری و سهل انگاری و بی کفایتی خودتون رو به حساب دیگران می نویسید، باید هم چنین آشفته شده و از کوره در بروید و دیگران را سرزنش کنید! خدا رحمت کند مرحوم دکتر شریعتی را، می گفت: “بهترین راه تبرئه خود، متهم کردن دیگران است”. ظاهراً سینه چاک دولت تدبیر و امید در آمل (آقای آجودانی) خوب این دستورالعمل مرحوم شریعتی را گرفته و به دقت در حال اجرا کردن آن است!
    مرد حسابی!
    اگر عُرضه برگزاری یه جشن متوسط را نداری، مردانه بگو ما کوتاهی کردیم و اوضاع جوی هم مزید بر علّت شد و خلاصه سعی داریم در مناسبت های آینده جبران کرده و رضایت حاضرین و طرفداران دولت را جلب کنیم. یعنی چی که از زمین و زمان همه را به باد انتقاد و به خاطر قطعی برق و بارش شدید باران وقت نیروهای امنیتی و انتظامی و…. را می گیری و همه را مکلف(!!!) به انجام تحقیقاتی می کنی که آخرش هم مثل اوّلش معلوم است که قصور از افراد نبوده بلکه از وزارت نیروی تحت امر دولت باتدبیر و امیدوار کننده(!) شما بوده که وزیرش قول داده امسال اصلاً قطعی برق نخواهیم داشت اما افرادی چون شما که مثلاً بازوان اجرایی و فکری آن دولت در آمل هستید این داستان تکراری را به آنها انتقال نمی دهید که آقای وزیر! آقای چیت چیان!!! در شهر ما (آمل) مناطقی هستند که با بارش بارن های نسبتاً شدید و یا وزش بادهای بهاری و پاییزی، باید ساعت ها قطعی برق را تحمل کنند و زندگی روزمره شان فلج شود. البته حق دارید، آتو گرفتن و مچگیری از یکدیگر و برگزاری جشن های بی نتیجه و متلک پرانی و متهم کردن دولت سابق و پز دادن به داشتن فلان سِمَتِ کذایی، دیگر وقتی برایتان باقی نگذاشته است تا به درد مردم برسید! شاید با این نوشتار، در نهایت بشود به شما حق داد که به فکر مردم نبوده و اقدامات اجرایی مملکت را لنگ بگذارید و به دنبال منافع خود باشید و لولوی دروغینی به نام دولت های نهم و دهم را عَلَم کرده و دائماً با گذشت یک سال از سکانداری اجرایی کشور، مردم را از آنها بترسانید!

  7. این حرفا چیه دوستان شماها که انقدرادعادارید حتی نمیتونید یه جشن ساده هم مدیریت کنید چه برسه به یک کشور، درود بر احمدی نژاد….

  8. ندومی کنه حرف قبول هاکنیم روایت ها مختلفه . معلوم نیه سر نخ کدوم…….دست دره؟

  9. ندومی کنه حرف قبول هاکنیم .روایتها مختلفه .آخر نفهمسمه سر نخ کدوم …. دست دره؟

  10. دوستان مثلا اصولگرا ،این تذهبون؟
    بنویسید در تاریخ آمل که چه می کنید.حاشا که دین و اخلاق و انسانیت این رعتارها را تایید کند.

  11. با سلام و عرض ادب
    از این که این جشن بهم خورد نه خوشحال هستم و نه ناراحت به هر حال کار به کار انتقام سیاسی یا حال گیری و رو کم کنی هم ندارم ولی چند تا مطلب را می خواهم بگم و میگم و همه بدونند آمل کجاست و مردمش چه کسانی هستند .
    دوستانی که کامنت میزارن و تهمت میزنن گروه فشار اگه بخواهد مراسمی را خراب کنه میاد و خراب میکنه و میره و پای همه چیزش هم ایستاده زندان و…و…ئ الی اخر مثل این نامرد ها نیست که توپ را بندازه تو زمین خانمها ….تا اینجا را داشتین حالا بقیه .
    چطور تو مراسم که استاندار هست صدا و سیما نیومد مگه میشه من که باور نمیکنم
    اکثر بزرگان اصلاحات آمل میرن تو جشن ساری شرکت می کنند اما تو جشن آمل نمی ایند .
    چهارم .بنده خدا ها انتظامات اینها فکر کردن می خوان کنسرت ابی اجرا بشه اومدن انتظامات شدن نمی دونستن نشست سیاسی هستش بنده خدا ها بعداز اینکه اسپری در کردن ما بچز دو سه تا بقیه را ندیدیم گفتن در بریم تا تیر در نکردن .
    برادرهای من نشست های سیاس باید نیروی انتظامی بیاد اختیار تام داشته باشه از ورود بعضی ها جلوگیری بشه بازدید بدنی بشن بعضی ها ؟؟
    اما در مورد جشن یه تحلیل دارم و اون اینه که ببینیم اخرش چی میشه اخ لذتی داره که نگو

  12. بابا اینا همه کار خودشون اینقدر ساده نباشین که به اسم بچه های فشار ثبت میشه مثل درگیری 88که ادم های همرنگ جماعت داخل جمعیت میکشدن میگفتن کار دلتی عوامل انهاست چرا قبل اینکه قسمت زنان پر بشه در بستن دیگه خدای تدبیرین شماها یکی بره ظریف جم کنه یک دفعه میاد میگه 3دنگ کشور دادیم 5000تومن از پول بلوکه شده گرفتیم چیزی دیگه به اسم انرژی هسته ای در ایران وجود نداره بیچاره اقا که همش باید از دست شون خون دل بخوره (باتشکر سرباز سید علی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *