هراز نیوز :جشن اولین سالگرد دولت تدبیر و امید در آمل  با حضور دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل ،دکتر  ربیع فلاح استاندار ، محمد پور مدیر کل صنعت معدن و تجارت ، آجدانی مدیرکل پژوهش و آموزش ، رسولی سرپرست فرمانداری آمل ، حاج احمد ناطق مشاور وزیر نفت، احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری ،  احمد امیر سلیمانی شهر دار آمل ، حسن یحیی پور شهردار دابو دشت ،  و جمعی از مسوولان برگزار شد .

IMG_1757

IMG_1746-1024x682

یک ساعتی از این برنامه نگذشته بود که برق سالن قطع شد ، پیگیری های هراز نیوز نشان می دهد قطعی برق عمدی نبوده و به صورت شبکه ای  در کل منطقه قطع  شده است ، لحظاتی بعد از قطعی برق فردی  ناشناس اقدام به استفاده از  اسپری اشک آور  در قسمت خواهران نمود ، این اقدام سبب شد تا تعدادی از خواهران به سمت درب خروجی هجوم آوردند .

بی تدبیری برخی از برگزار کنندگان جشن در بستن درب ورودی سبب شد تا جمعی از افراد که در تاریکی گاز اشک آور را استشمام کرده اند زیر دست و پا قرار گیرند .

همین امر سبب شد تا جشن به طور کامل بهم بخورد و مسوولان حاضر در جلسه از جمله استاندار نیز جشن را ترک نمایند .

اگر چه که از سوی برگزار کنندگان و خود استاندار تلاش شد تا برنامه  ادامه یابد اما این اتفاق نیفتاد و جشن نیمه کاره رها شد .

جشنی که می توانست باعث پایان دادن به تنش های سیاسی در شهر باشد بخاطر سو مدیریت و بی تدبیری از سوی برگزار کنندگان آن  در عدم پیش بینی قطعی برق  که معمولا در همه مراسم شهری پیش بینی می شود ،  شاید تبدیل به یک چالش جدید شود .

اینکه بهم خوردن جشن تدبیر و امید صرفا  زمینه و انگیزه های  فردی  داشته است و یا اینکه برنامه ای از پیش تعیین شده  بوده است سوالی است که از پس تحقیقات پلیس مشخص خواهد شد  و گمانه زنی در خصوص آن آب در آسیاب تفرقه ریختن می باشد .

 

IMG_1884

IMG_1892 IMG_1893 IMG_1875 IMG_1876 IMG_1878 IMG_1880

34 thoughts on “جشن اولین سالگرد دولت تدبیر و امید در آمل نیمه کاره بهم خورد+عکس”
  1. هنوز پس از گذشت یکسال بعضی ها تحمل و ظرفیت شکست را ندارند ، درورد بر دولت تدبیر و امید و درود بر نماینده عالی دولت در استان مازندران جناب دکتر ربیع فلاح

  2. این مزخرفات چیه نوشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بی تدبیری مسوولین برگزاری مراسم یا خشونت طلبی ورشکسته های سیاسی افراطی مخالف دولت تدبیر و امید؟ خجالت داره شما خودتونو اهل رسانه میدونید؟ درود بر دولت تدبیر و امید و ربیع فلاح

  3. آقا ربطی به شکست خوردگان ندارد . برنامه نظم نداشت برق هم قطع شد خود بخود همه چی ددست به دست هم داد. هیچ ربطی به اصولگرایان ندارد خود ما اصلاح طلبان نتوانستیم کار رو جمع کنیم

  4. خوبه دولت و همه چیز مملکت دست شماست خجالت داره تورو خدا اگر هم کار یه عده ای بوده برای اینکه این فاجعه بی تدبیری را روپوش بذارین نباید بگین . بهر صورت وقتی مسئولینی برنامه ای برگزار می کنند اونهم با این شکل خودش مشخصه که هیچ تدبیری نداشتند چه ربطی به دیگران داره عرضه برگزاری یک برنامه کوچک رو هم ندارن

  5. آقا این نظر چیه گذاشتی؟؟؟؟ واقعا زشته….خواهر و مادرت هم تو این مراسم بودن چنین نظری میذاشتی؟؟؟؟

    تشکر از هراز نیوز ؛ اون داداشی هم که میگه مسئولین تدبیر به خرج دادن کاملا داره از مسئولین تدبیر و امید حمایت میکنه …. دوست عزیز لیوان هرگز خالی نیست . نه شما اصلاح طلبان و نه اصولگرایان جایی در کشور عزیزم ایران ندارید . شما ها هستین که ایران همچنان در جهان سومی دست و پا میزنه , کاش ایران از هرگونه فرقه ی سیاسی پاک می شد . الهی آمین!

  6. هيچ ربطي به اصلاح طلبان نداره و بس.

  7. عروس خله قشنگ بیه آفله هم بزو……………

  8. جالبه! خیلی جالبه! اگه قطع برق عمدی نبوده استفاده شما رسانه محترم از بعضی کلمات خاص مثل “بی تدبیری” آنهم نه یک بار بلکه چند بار که نشان از کنایه شما به دولت “تدبیر” بوده حتماً عمدیه. وقتی شما به همه چیز و همه کس با دید منفی و براندازانه نگاه می کنید پس میشه انتظار داشت که خیلی ها هم قطع برق رو به پای دوستانی بنویسند که متاسفانه با نفوذ در بخش های مختلف مدیریتی شهر دست به چنین کارهائی می زنند!! چرا که فردی که قصد استفاده از اسپری فلفل رو داشته حتما از قطع برق توسط هم پیمانانش مطمئن بوده. البته باید برای تیم امنیتی شهر هم تاسف خورد که حتی از پس برقراری امنیت یک چنین مراسم محدودی برنیامدند در عوض مدعی برقراری نظم و امنیت در کل حوزه استحفاظی هستند. مطمئن باشید چنین اتفاقی بیشتر از آنکه برای دولت تدبیر مایه شرمندگی باشه برای مردم شهر آمل باعث تاسفه که خواست اکثریت مردم این خطه توسط عده ای افراطی و دور مانده از منافع اقتصادی و به خصوص پست های سیاسی به سخره گرفته شده.

  9. جشن امام زمان بازیچه دست یه عده بچه و موقشنگ شده دل آقامونو کم خون کردین شما
    بیاین اینم جوابتون……..

  10. برادران بروید عکسهای جشن 17 شهریور را ببینید با کمترین تبلیغات و هزینه بهترین جشن را گرفتند

  11. شهری که فرماندارش یه عنوان سرپرست داره و نمیتونه نیروی انتظامی رو برای یه چنین مراسمی آماده کنه ازش بیشتر از این انتظار نباید داشت . آخه سرپرستی هم یه ماه دو ماه سه ماه آخه الان چند ماهه ؟ این مدل سرپرستی رو با این مدت باید تو گینس بنام جناب رسولی ثبت کرد و به دکتر یوسفیان آفرین گفت آخه حمایت تا کی ؟ اگه دختر و نوه های آقای رسولی (ابوالفضل) رو میگم تو اون جمعیت بودن و آسیب میدیدن پیش وجدان خودش راحت بود ؟ واقعا جای تاصف داره ؟ !!!!!!!

  12. دولت تدبیر و امید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    همون دولت که هیچی نشده سایت فردو و نطنز بسته.؟
    همون دولتی که بی بند و باری یه عده ای رو تو خیابون شادی تعبیر میکنه؟
    همون دولتی که تحمل نقد و انتقادرو نداره؟
    همون دولتی ……………..

  13. با یه حساب سر انگشتی ساده میشه فهمید خرابکاری دیشب کار آ.. و ع…. بود چون تنها کسی که از این قضیه سود میبرد آ.. بود برای تحت فشار قرار دادن یوسفیان و برکناری فرماندار جای دوری نرین !!!!!!!!

  14. پروژه از پیش تعیین شده یک سری از عوامل ستاد میرحسین موسوی ، برای جبران افتضاحات 88 بوده . با پیگیری نام برگزار کنندگان به ای ن نتیجه میرسید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *