هراز نیوز :جشن اولین سالگرد دولت تدبیر و امید در آمل  با حضور دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل ،دکتر  ربیع فلاح استاندار ، محمد پور مدیر کل صنعت معدن و تجارت ، آجدانی مدیرکل پژوهش و آموزش ، رسولی سرپرست فرمانداری آمل ، حاج احمد ناطق مشاور وزیر نفت، احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری ،  احمد امیر سلیمانی شهر دار آمل ، حسن یحیی پور شهردار دابو دشت ،  و جمعی از مسوولان برگزار شد .

IMG_1757

IMG_1746-1024x682

یک ساعتی از این برنامه نگذشته بود که برق سالن قطع شد ، پیگیری های هراز نیوز نشان می دهد قطعی برق عمدی نبوده و به صورت شبکه ای  در کل منطقه قطع  شده است ، لحظاتی بعد از قطعی برق فردی  ناشناس اقدام به استفاده از  اسپری اشک آور  در قسمت خواهران نمود ، این اقدام سبب شد تا تعدادی از خواهران به سمت درب خروجی هجوم آوردند .

بی تدبیری برخی از برگزار کنندگان جشن در بستن درب ورودی سبب شد تا جمعی از افراد که در تاریکی گاز اشک آور را استشمام کرده اند زیر دست و پا قرار گیرند .

همین امر سبب شد تا جشن به طور کامل بهم بخورد و مسوولان حاضر در جلسه از جمله استاندار نیز جشن را ترک نمایند .

اگر چه که از سوی برگزار کنندگان و خود استاندار تلاش شد تا برنامه  ادامه یابد اما این اتفاق نیفتاد و جشن نیمه کاره رها شد .

جشنی که می توانست باعث پایان دادن به تنش های سیاسی در شهر باشد بخاطر سو مدیریت و بی تدبیری از سوی برگزار کنندگان آن  در عدم پیش بینی قطعی برق  که معمولا در همه مراسم شهری پیش بینی می شود ،  شاید تبدیل به یک چالش جدید شود .

اینکه بهم خوردن جشن تدبیر و امید صرفا  زمینه و انگیزه های  فردی  داشته است و یا اینکه برنامه ای از پیش تعیین شده  بوده است سوالی است که از پس تحقیقات پلیس مشخص خواهد شد  و گمانه زنی در خصوص آن آب در آسیاب تفرقه ریختن می باشد .

 

IMG_1884

IMG_1892 IMG_1893 IMG_1875 IMG_1876 IMG_1878 IMG_1880

34 thoughts on “جشن اولین سالگرد دولت تدبیر و امید در آمل نیمه کاره بهم خورد+عکس”
  1. صل علی محمد ربع فلاح خوس امد……
    واویلا
    خدایا دیگه خودت ظهور کن

  2. با سلام – من فقط یه سوال میخواستم بپرسم از تیم امنیتی این مراسم !

    و اون اینه که کسی که به این راحتی اسپری فلفل با خودش اورده خیلی راحت میتونسته اسحله کلت هم همراهش بیاره ! اگه یکی از مسوولین رو می کشتن تکلیف با کی بود ؟
    2 تا فرضیه را میشه مطرح کرد ! یکی اینکه اونیکه این کار رو کرده خودش جزو تیم امنیتی بوده ! یا وابسته بوده و میشناختنش ! و کسی کاری نمی خواد بکنه

    فرضیه دوم که احتمالش خیلی ضعیفه اینه که یکی از شهروندان بوده و خواسته جشن رو بهم بزنه.

    هیچی نمیشه گفت ! فقط باید سکوت کرد و دعا کرد

  3. سلام تا حالا کجا بودیید دولت تدبیر امید /تازه مردم لمس گرانی کردند دیگرنفس کشیدن یادشان رفت اگه دروغ میگم برین آمار دربیمارستانهای شهرتان بگیرد .خوتان را بسپارید به خدا که امیدتان را ناامید نکنه .

  4. راستش من از مجموع نظرات به این نتیجه رسیدم که بهم خوردن این برنامه از طرف خود برگزارکنندگان بوده و عدم حضور رسانه ها خصوصاً صدا و سیما و نیز سیاسیون شهر و کلیه مسئولین با توجه به حضور استاندار استان و حضور کم رنگ عوامل امنیتی و انتظامی برای برقرای نظم و امنیت این مراسم گواه این مدعاست ! البته باید این را هم عرض کنم که آقایان مسئول در آمل چه اصرای هستش که این قبیل مراسمات آن هم با حضور استاندار را که با استقبال اندک مردم روبرو بوده را در آمل برگزار کنید شاید این عدم استقبال نشانه نارضایتی مردم از دولت یازده باشد . کمی فکر کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *