هراز نیوز :دومین سمینار زبان انگلیسی با همت دانشجویان و اساتید پرستاری و پیراپزشکی در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل برگزار شد.

در این سمینار 28 نفر از دانشجویان رشته های پرستاری، فوریت های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و فن آوری سلامت با ارائه 21 مقاله با موضوعات پزشکی همچون ایمونولوژی، سلولهای سرطانی، اورژانس و خانواده، فشارخون در کودکان، پوست و مو شرکت کردند.

مقالات از بهمن سال 92 به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از تایید از سوی معاونت دانشکده، یکی از اعضای هیئت علمی و استاد زبان انگلیسی به طور شفاهی و به زبان انگلیسی ارائه شد.

لازم به ذکر است : دانشکده های پرستاری و پیراپزشکی آمل به ریاست دکتر اسماعیل اکبری برگزارکننده و جمال ذاکری استاد زبان انگلیسی دبیر اجرایی این سمینار  بودند.

گفتنی است : نخستین سمینار زبان انگلیسی شهرستان آمل در آذر ماه سال 92 با همکاری زبانکده سنجش آمل و دانشکده های پرستاری و پیراپزشکی آمل برگزار شد. استقبال دانشجویان و اساتید از این سمینار، مسئولین دانشگاه و اساتید را بر آن داشت تا این اقدام تاثیر گذار را ادامه دهند.

همچنین در این سمینار علاوه بر مقالات ارائه شده توسط دانشجویان، استاد مجید رسالتی و نصرت نیکزاد پیرامون بیماری سرطان برای حضار سخنرانی کردند.

عکس و گزارش : فائزه سلیمی

IMG_0373

IMG_0374

IMG_0403

IMG_0350

IMG_0334

IMG_0329

IMG_0296

IMG_0307

 

IMG_0315

IMG_0325

IMG_0290

IMG_0361

 

IMG_0325

IMG_0314    IMG_0283  IMG_0281

20 thoughts on “دومین سمینار زبان انگلیسی دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل+عکس”
  1. با درود بیکران خدمت همگان؛برگزاری این چنین سمیناری در وهله اول به خودی خود تاثیرگذار و مثبت است برای من به عنوان یک ارائه دهنده و همچنین یک مخاطب تجربه ماندگار و خوبی بود ولی ارائه ام خالی از اشکال هم نبود با این حال قدمی مثبت برای شروع بود با سپاس از تمامی دست اندرکاران همایش به ویژه استاد ذاکری و به امید همایش های بهتر در آینده.

  2. استاد سمینار خوب بود واقعا ازتون کمال تشکر رو دارم..

  3. با سلام
    سینمار خوبی بود و بچه ها هم کنفرانس های خوبی داشتن (عالی بودن ) …
    امیدوارم سیمنار های دیگری هم ببینیم .
    با تشکر از استاد ذاکری

  4. افتخار نداشتم به خاطر یک سری از مشکلات در همایش باشم ولی به گفته ی دوستام سمینار در مقایسه با پارسال افت داشت اونم به خاطر ارایه سخنرانی توسط افرادی بود که از امادگی کافی برخوردار نبودند.در کل خوب

  5. با سلام خدمت دوستان
    همایش نسبتا جالب بود و سطحش متوسط
    اما دارای یکسری کم و کاستی نسبت به پارسال بود
    اما مطالب ارائه شده جذاب بوده و پتانسیل بالایی برای یادگیری داشتن
    از استاد محترم و رییس دانشکده نهایت تشکر میشود به دلیل برپایی همایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *