خسرو ابراهیم‌زاده امشب در دیدار با مردم بلوار شیخ فضل‌الله نوری این شهرستان و آیین کلنگ‌زنی سه پروژه شهری در مسجد 14 معصوم بیان داشت: اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر آمل از روزی که کار خود را آغاز کردند نگاه به تمام شهر و چهار گوشه آن را سرلوحه امور قرار دادند.

وی تصریح کرد: بودجه بسیار خوبی نیز در این مدت آغاز فعالیت برای نخستین بار در قالب‌های تخصصی در تمام مجموعه‌ها در نظر گرفته شد.

ابراهیم‌زاده با تاکید اینکه اولویت ما هم‌اکنون اتمام پروژه‌ها است، تصریح کرد: در ایجاد فضاهای فرهنگی، ورزشی، بوستان‌ها و پارک‌های محلات نیز کارهای زیادی انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با ابراز اینکه نگاه تمام اعضای شورای اسلامی شهر در آمل خدمت به مردم همراه با صداقت است، اذعان داشت: ایجاد و کلنگ‌زنی پارک منطقه‌ای، بلوار پاسداران و میدان در خیابان نور می‌تواند اقدام گسترده‌ای در جهت عمران و آبادانی این منطقه باشد.

ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه نزدیک به 70 درصد بودجه عمرانی و پروژه‌ها را در سال جاری به خیابان نور اختصاص دادیم، گفت: با این کار سعی داریم تا کم‌کاری‌های گذشته جبران شود.

این مسئول اذعان داشت: همان‌طور که در مورد پروژه سنگ‌فرش خیابان نور قول دادیم این پروژه در مرحله دوم مناقصه بوده و حجم آن به طول 11 هزار متر مربع است.

وی در مورد میدان حضرت ابوالفضل(ع) متذکر شد: این پروژه عزم ملی می‌خواهد و باید با حمایت نماینده مردم آمل در مجلس، سرپرست فرمانداری ویژه و دیگر مسئولان این پروژه بزرگ را به سرانجام برسانیم.

 

One thought on “ابراهیم زاده :میدان حضرت ابوالفضل(ع) نیازمندحمایت نماینده مردم آمل است”
  1. يكي از ويژگيهاي مديران قوي شناخت قوتها و ضعف ها و فرصت ها و تهديد هاست و اين كاري است كه اعضاي محترم شورا به رهبري رياست شورا دوست عزيز جناب آقاي ابراهيم زاده در حال پي گيري است گويا خيابان نور طي 35 ساله انقلاب از نقشه آمل محو شده بود وعلي رغم وجود مردان ولايت مدار و نجيب و شهدا و جانبازان بسيار متاسفانه بعضا”مسنولين آنرا پشت كر ده بودند وحال جناب ابراهيم زاده با تيم منسجم و اعضاي با محبت اش عزم كر ده اند كه بدين نقصان ها به همت بلند جناب شهر دار و تيم كار شناسي اش پايان دهند و توسعه و سازندگي را به مردم متعهد و عزيز خيابان نور هديه نمايند اين نگاه درست و زير بنايي را مي ستائيم و منتظر اقدامات عملي عزيزان شورا و شهر داري هستيم كه:دو صد گفته را نيم كر دار نيست !؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *