شهردار آمل گفت: 70 درصد بودجه‌های عمرانی شهر آمل در سال جدید به پروژه‌های خیابان نور و بلوار شیخ فضل‌الله نوری معطوف شد.
احمد امیرسلیمانی امشب در دیدار با مردم بلوار شیخ فضل‌الله نوری این شهرستان و آیین کلنگ‌زنی سه پروژه شهری در این منطقه در مسجد 14 معصوم بیان داشت: 70 درصد بودجه‌های عمرانی شهر آمل در سال جدید به خیابان نور و بلوار شیخ فضل‌الله نوری معطوف شد.

وی بیان داشت: همچنین طی جلسه‌ای که با معاون عمرانی وزیر کشور داریم در مورد جذب اعتبارات لازم برای پروژه‌های این منطقه از شهر صحبت می‌شود.

امیرسلیمانی با تاکید اینکه امروز کلنگ سه پروژه بزرگ عمرانی پارک محله، بلوار 18 متری پاسداران و میدان حضرت ابوالفضل(ع) در بلوار شیخ فضل‌الله نوری به زمین زده شد، تصریح کرد: خیابان پاسداران با هزینه‌ای بالغ بر 5/2 میلیارد تومان از پروژه‌هایی است که برای کاهش ترافیک بسیار مفید و موثر است که سعی داریم در کمتر از 6 ماه شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

وی در مورد پارک محله یادآور شد: برای این پارک هزینه‌ای بیش از 3 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

شهردار آمل با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه میدان حضرت ابوالفضل(ع) خاطرنشان کرد: این میدان در خارج حریم شهر واقع شده و قانون اجازه نمی‌دهد شهرداری در این بخش ورود پیدا کند ولی چون مدخل شهری را در این زمینه داریم برای ساماندهی این میدان نیاز است علاوه بر شهرداری، فرمانداری هم اعتبارات لازم را اختصاص دهد که با همدلی و همیاری همه شاهد تحقق آن باشیم.فارس

 

3 thoughts on “اختصاص 70 درصد بودجه عمرانی آمل به بلوار شیخ فضل‌الله”
  1. فقط یه چیز
    یه وقتایی میگیم بودجه برای جاده نور هست.. بعد میبینیم کوچه راهنمایی رانندگی آباد میشه.. میگیم چطور شد.. میگن خب انتهای کوچه راهنمایی رانندگی به جاده نور هست…
    بعد چند ماه دوباره بودجه به اسم جاده نور میگیرن… می بینیم آفتاب دوم، سوم ، چهارم، الی چهل هشتم و.. ترمیم و عمران میشه… میگیم ایندفعه دیگه چرا؟ میشنویم.. خب آقا.. انتهای همه ی این کوچه های هراز به خیابان نور ختم میشه دیگه..
    و اینگونه شد که جاده ی نور(خیابان لیتکوه) اینگونه نابسامان و داغان باقی ماند.

  2. الان بلوار 18 متری پاسداران دقیقا قراره کجا رو به کجا وصل کنه؟ میدان حضرت ابوالفضل چه ربطی به جاده نور داره؟
    .
    بترسید از خدا

  3. با تشكر و خداقوت به پرسنل محترم و زحمت كش شهرداري و سازمان عمران آمل
    لطفا براي پروژه هاي فوق تابلو روز شمار پايان پروژه نصب كنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *