هراز نیوز : به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز انجمن صنفی خبرنگاران و خانه مطبوعات با یادگار هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند

 

حسین نام‌نژاد دراین  دیدار صمیمانه خبرنگاران اعضای انجمن صنفی و خانه مطبوعات این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: پیامبر اسلام امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را سید و بزرگان جوانان اهل بهشت معرفی کردند.

وی افزود: امام حسین(ع) خون خدا است و در بین ائمه و اهل بیت نداریم جز این امام بزرگ که برای مراسم اربعین‌اش با شکوه مراسم به مدت چندین روز برگزار کنند.

نام‌نژاد نیز در بیان گوشه‌هایی از نهضت عاشورا یادآور شد: امام حسین(ع) نیز فرمودند من خروج ندارم به لحاظ لذت‌طلبی و دنیاخواهی بلکه می خواهم امر به معروف و نهی از منکر را اقامه کرده و دین جدم را در آن زمان اصلاح کنم.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به بیانات امام امت در خصوص سپاه پاسداران متذکر شد: امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی را توکل به خداوند، توسل به معصومین و اطاعت از ولایت فقیه دانست و گفت: مسیر انقلاب اسلامی فقط جنگ نبود.

نام‌نژاد با بیان خاطرات زیادی از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، قبل آن، روزهای جنگ و دلیرمردی شهدا و رزمندگان عنوان کرد: رزمندگان، ایثارگران و شهدای ما هنرمندان واقعی جامعه بودند.

وی با شاره به نقش والای خانواده شهدا در ایام جنگ گفت: توصیه‌ها و دلگرمی آنها در دل بهبوهه جنگ چنان قوت قلبی به ما می‌داد که انسان همه جراحت و زخم‌های تن خود را فراموش می‌کرد.

وی سخت‌ترین جنگ را در شلمچه توصیف کرد که در آن 45 شبانه‌روز رزمندگان تن به تن با دشمنان جنگیدند و مستقیم با آنها روبرو بودند.

نام‌نژاد از خاطرات شهادت حاج حسین بصیر، دلیرمردی‌های رزمندگانی همانند سردار علیجان میرشکار و جانباز 70 درصد رزمنده بابایی از شهرستان نور و شهادت شهید علی‌اکبر آویش گفت و بیان داشت: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به سختی فراوان به دست آمد و هم‌اکنون وظیفه ما است تا از آن به بهترین شکل حفاظت کنیم.

وی با اشاره به برخی از امداد غیبی در جنگ تحمیلی یادآور شد: رزمندگان ما با اندامی کوچک و در سنین جوانی و نوجوانی دست به کارهای بزرگی زدند که دنیا هنوز نتوانسته عظمت آن را برای خود هضم کند.

نام‌نژاد با تاکید اینکه همه ما هم‌اکنون مدیون مقام معظم رهبری هستیم، افزود: اگر کشورهایی همانند عراق، افغانستان، لیبی، مصر و دیگر کشورها را مشاهده کنید متوجه می‌شوید که تمام انقلاب ما یعنی امام امت و رهبری انقلاب.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهدا خاطرنشان کرد: در این وصیت‌نامه‌ها آمده که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و امام و رهبری را تنها نگذارید.

نام‌نژاد با اعلام اینکه هم‌اکنون دشمن شیوه جنگ با کشورمان را تغییر داده و رو به جنگ فرهنگی آورده است، گفت: آنها با کارهای ضدفرهنگ برنامه‌های زیادی در به دام انداختن نسل جوان دارند، ما نیز وظیفه داریم جوانان را بیدار کنیم، البته آن زمان برای جنگ بیش از یک هزار کیلومتر مسیر را طی می‌کردیم ولی هم‌اکنون دشمن با وسیله اینترنت، ماهواره و شبکه‌های ضد اخلاقی و خلاق فرهنگ در خانه‌های ما است.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930312000186#sthash.KLaYd6Pn.dpuf

IMG_0238IMG_0240 IMG_0245 IMG_0253 IMG_0255 IMG_0260 IMG_0265 IMG_0268 IMG_0276

One thought on “حسین نام نژاد، مجاهدی که هنوز لباس رزم برتن دارد +عکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *