هراز نیوز: نخستين جلسه هم‌انديشي روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌ها، نهادها و دانشگاه‌هاي آمل با هماهنگي روابط‌عمومي فرمانداري ويژه آمل در اين شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش هراز نیوز  اين جلسه که با حضور مديرکل روابط‌عمومي و اموربين‌الملل استانداري مازندران، سرپرست فرمانداري ويژه آمل و جعمي از روابط‌عمومي‌هاي ادارات، نهادها و دانشگاه‌هاي اين شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد، سرپرست فرمانداري ويژه آمل با ابراز خرسندي از برگزاري چنين جلسه‌اي تاکيد بر ادامه جلسات مشترک و تعامل بيشتر با روابط‌عمومي‌ها و مديران در اين شهرستان داشت و گفت: متاسفانه در بحث روابط‌عمومي‌ها تاکنون تشکيلات اداري براي مديران تعريف نشده است.

 

سيدجعفر رسولي با بيان اينکه روابط‌عمومي به نوعي امين مردم و تشکيلات هستند، يادآور شد: امروزه نگاه مديران در بخش روابط‌عمومي بايد دو سويه باشد که اين نگاه در بين تشکيلات اداري مشاهده نمي‌شود.

 

وي با اعلام اينکه برگزاري جلسات مشترک ماهانه در پيشبرد اهداف جامعه موثر خواهد بود، اذعان داشت: اولويت دولت جديد رضايت‌مندي مردم است که بر آن در دولت تدبير و اميد تاکيد شده است.

 

 

مديرکل روابط‌عمومي و امور بين‌الملل استانداري مازندران در اين جلسه با بيان اينکه هنوز در بين مديران ما جايگاه روابط‌عمومي مشخص نشده است، افزود: در تعريف روابط‌عمومي بايد يک فرايند ارتباطي راهبردي بيان کرد که در واقع يک سود متقابل را در برداشته باشد.

 

احمد مظفري با اشاره به اينکه اين ارتباط راهبردي بايد سودش بين مردم و سازمان باشد، تصريح کرد: روابط‌عمومي‌ها با اين مقوله مي‌توانند به يک موفقيت دست يابند.

وي يکي از نکته‌هاي مهم و اساسي در عرصه ارتباطات را مقوله هوش اجتماعي بيان و عنوان کرد: هر کدام از روابط‌عمومي‌ها با ورود به اين مقوله مي‌توانند پاسخ‌گوي جامعه و مردم باشند.

مظفري بيان داشت: با توجه به منويات مقام معظم رهبري در بحث اقتصاد و فرهنگ روابط‌عمومي‌ها مي‌توانند در جامعه ما به اين دو مقوله وارد شوند.

وي در اشاره به اجرايي کردن فاز دوم هدفمند‌ي يارانه‌ها موفقيت در اجراي اين طرح را وارد کار آمدن روابط‌عمومي‌ها بيان کرد و گفت: دولت مي‌بايست به اين نکته توجه مي‌کرد اما متاسفانه در اين اجرا فقط به بحث جرايد و رسانه توجه داشتند.

 

مديرکل اموربين‌الملل استانداري مازندران با بيان اينکه روابط‌عمومي‌ها در بخش فرهنگ مي‌تواند با اطلاع‌رساني، تبليغ، نفوذ‌پذيري در افکار عمومي، فضاسازي به موفقيت برسند، يادآور شد: متاسفانه هم‌اکنون در بين مديران اين استان مشاهده مي‌شود که فرهنگ نقادي و نقدپذيري در بين دستگاه‌هاي اداري يا وجود ندارد يا بسيار پائين است.

 

در اين جلسه هم‌انديشي موسي حسن‌زاده روابط عمومي دانشگاه پيام‌نور، اسماعيل قصابي روابط عمومي دانشگاه شمال، روزبه نصيري روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد آيت‌الله آملي و خانم برزگر روابط عمومي اداره اموردارايي و ماليات شهرستان آمل به نکاتي در مورد جايگاه روابط‌عمومي‌ها در دستگاه‌هاي اداري بيان کردند.

  

حاشیه ها :

  • اسماعیل قصابی با تقدیر از رییس دانشگاه شمال و اینکه خودش همواره در تمامی جلسات مهم دانشگاه حضور مستمر دارد به انعکاس گلایه برخی روابط عمومی ها پرداخت که چرا در جلسات تصمیم گیری در اداره خود حضور ندارند.
  • خام برزگر هم از نحوه بر خورد برخی کارکنان ادارت و نهادها نسبت به ارباب رجوع گلایه کرد و خواستار گزینش بهتر افراد شد ، وی گفت: از اینکه بعضا برخی از همکارانمان را در مکان های نا مناسب می بینیم نگرانیم !
  • روزبه نصیری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای سخنانش از پیشکسوتان روابط عمومی آمل یاد کرد و گفت: جای برخی از این افراد چون جناب آقای نوایی مسوول اسبق روابط عمومی فرمانداری در این جمع خالی است . نصیری با تقدیر از علی عزیز کمالی از اسماعیل قصابی و موسی حسن زاده به عنوان مدیران باسابقه روابط عمومی در آمل یاد کرد .
  • نصیری از رفاقت چندین ساله اش با احمد مظفری گفت و اینکه او در روابط عمومی یک چهره ملی است و  از زحمات برگزار کنندگان جشنواره تی تی تجلیل کرد ، او البته در دومینو تقدیر هایش از شیرازی  و نامدار بابایی هم برای مقام هایشان یاد کرد .
  • نصیری با ابلاغ سلام فاضل لاریجانی از  رسانه ای بودن شخصیت رییس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات آیت الله املی به نیکی یاد کرد .
  • نصیری با بیان دغدغه برخی از مدیران روابط عمومی از مظفری خواست بجای توضیح شرح وظایف روابط عمومی ها ، روسای ادارت و نهاد ها را از کارکرد روابط عمومی ها آگاه سازد .
  • احمد مظفری در ابتدای سخنانش گفت: نزدیک به 28 سال است که در حوزه روابط  عمومی کار می کنیم از ابتدا تا به حال همین مشکلاتی که امروز صحبت ان است بوده است نمی دانیم باید چه کار کنیم یا روابط عمومی ها را جمع کنند یا این مشکلات حل شود .
  • مظفری از عدم صبوری برخی مسوولان به انتقاد ها گلایه کرد .
  • مظفری با اشاره به فعالیت ظریف در شبکه های اجتماعی اقدامات وزیر  امور خارجه کشور مان را ستود و گفت : ایشان کار صد مدیر روابط عمومی را انجام می دهد .

 

  • مدیر کل روابط عمومی استانداری یکی از دلایل عدم پیشرفت در مازندران را عدم استفاده  صحیح از رسانه ها دانست و از برخی رسانه ها ی با وسعت انتشار کشوری در این خصوص گلایه کرد
  • مظفری گفت : امروز این جلسه برای من دو نکته مثبت داشت : اول دوستان قدیمی خود را زیارت کردم دوم امروز چهار نفر از شما به نمایندگی صحبت کردند ، امسال سال اقتصاد و فرهنگ است ، سه نفراز نمایندگان شما از حوزه فرهنگ و دانشگاه بودند و یک نفر از حوزه اقتصاد این نشان می دهد که چقدر مقوله فرهنگ برای املی های عزیز ارجح تر است .
  • فرماندار با یک ساعت تاخیر در این نشست حاضر شد .
  • مظفری سخنانش را پس از ورود فرماندار ادامه داد ، مظفری یکبار تبلتش را نشان خبرنگاران داخل جلسه داد و گفت : خبرنگاران نباید عقب تر از ما باشند ، شما هر کاری از این تبلت بخواهید برای شما انجام می دهد .
  • مظفری از فرماندار خواست تا نماینده شورای روابط عمومی شهرستان امل به طور رسمی در جلسه شورای اداری این شهر دعوت شود ، رسولی هم پذیرفت .
  • فرماندار نام مظفری را به اشتباه غضنفری  یاد کرد که  برخی از مدیران روابط عمومی تذکر دادند: مظفری درست است  ، اما مظفری با لبخند گفت : سخت نگیرید!
  • در پایان صحبت فرماندار اسماعیل قصابی مدیر روابط عمومی دانشگاه شمال از جای خود بلند شد و چند قدمی به سوی صندلی مظفری برداشت و گفت : به نمایندگی از حضار می خواهم  تا از استاندار بخواهید حکم فرمانداری آقای رسولی را امضا نمایند و از حاضران می خواهم با صلوات نظرم را تایید کنند . حضار هم همه صلوات فرستادند .
  • روزبه نصیری خطاب به مظفری گفت : آقا این حرکت کاملا خود جوش بوده و فرمانداری هیچ نقشی در این مساله نداشته است .
  • شیرازی مسوول روابط عمومی فرمانداری آمل در هنگام اهدا لوح تقدیر گفت : این هشت نفر به نمایندگی از سایرین برای دریافت لوح تقدیر به جایگاه تشریف بیاورند و به سایر عزیزان هم لوح اهدا خواهد شد .
  • اما ظاهرا این هشت نفر از اعضای برگزیده روابط عمومی شهرستان امل بودند  و لوحی برای سایرین اماده نبود .

 

 

5 thoughts on “از تبلت همه کاره آقای غضنفری ! تا در خواست صدور حکم فرماندار”
  1. تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف /

    مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی /

    نه هرکه چهره برافروخت دلبری داند/

    نه هر که آیینه سازد سکندری داند/

    نه هرکه طرف کلاه کج نهاد و نشست /

    کلاه داری و آیین سروری داند/

    هزارنکته باریکتر زمو اینجاست /

    نه هرکه سر بتراشد قلندری داند/

    حافظ

  2. اقای قصابی نظر حضرت عالی محترم شما برای دیکران نظر ندهید وبا ذکر صلوات مردم را مجاب نکن در تایید فرمایشات شما استاندارحکم رسولی را بزند کویا امل 131 هزار رای به دو لت روحانی داده ومردم خواستار تعغیر اند وکسی که انتخاب می شود باید همسو بادولت باشد نه همسو بادولت احمدی نزاد کویا شما خواستید نقش یک رابط عمومی مردم امل رابازی کنید خدا عاقبت همه را خیر کند ما از استاندار در نصب یک فرماندار بومی همسوی دولت انتخاب شه راخواستاریم ببخشید جناب اقای قصابی

  3. سلام -نیروی انتظامی یه شهید داره -مال آمل هستش بسیجی پایگاه جندا… هستش قبلا مسول عملیات پایگاه بوده -در بندر جاسک ماموریت بوده ودر درگیری شهید شده مدت 3 روز در داخل آب بوده جنازه این شهید جهت اطلاع

  4. آقای قصابی تو چه کاره هستی . … .بعد تو مییای نظر میدی . هر وقت کسی از تو نظر خواست تو حرف بزن . باشه..

  5. آقای قصابی تو چه کاره هستی . … .مردم ۱۳۱ هزار رای به دو لت روحانی داده ومردم خواستار تغییرند وکسی که انتخاب می شود باید همسو بادولت باشد نه همسو بادولت احمدی نزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *