هراز نیوز :رئیس شورای شهر آمل با تاکید بر نقش به سزای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در شکل گیری اولین جشنواره فرهنگی و هنری تی تی گفت: با تلاش اصحاب رسانه ، این جشنواره در سطح استان و کشور بازتاب خوبی داشت.

ابراهیم زاده در جلسه تقدیر ازتلاش اهالی رسانه در جشنواره تی تی با اشاره به نگاه ویژه شورا و شهرداری به امور فرهنگی در دوره چهارم خاطرنشان کرد : نقشه و طرح پروژه احداث پارک مشاهیر رو به اتمام است و با تخصیص اعتبار تا چند روز آینده اجرایی می شود.

وی بااشاره به پیشینه و تاریخچه شهرستان آمل گفت : ما باید با شرایط زمان هم سو بوده و با اقدامات درست در راستای فرهنگ سازی و ایجاد وفاق و آرامش در جامعه گام برداریم.

رئیس شورای شهر آمل با ابراز خرسندی از رضایت مندی شهروندان آملی از جشنواره تی تی اعلام کرد : در نشستی که هیئت رئیسه شورا و شهردار با شورای هیئات مذهبی داشتند، در نظر داریم برخی از مراسم ها با هماهنگی هیئات مذهبی و برخی با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

ابراهیم زاده با اشاره به تلاش بی دریغ اعضای شورای شهر، شهرداری، اداره ارشاد اسلامی و عوامل اجرایی جشنواره تی تی اظهار داشت : این جشنواره  آغاز است برای اقدامات فرهنگی بیشتر و بهتر.

وی همچنین اعلام کرد : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، جشنواره تی تی با همت همه مسئولین استانی و شهرستانی در سطح استانی برگزار خواهد شد.

ابراهیم زاده در پایان صحبت های خویش با اشاره به شب نامه های منتشرشده بر علیه این این جشنواره افزود: با توجه به اینکه 1025 نفر از هنرمندان این شهرستان وارد این عرصه شدند ما تمام قد از جشنواره تی تی حمایت می کنیم.

وی خاطر نشان کرد : درجشنواره تی تی سال آینده از تجربه و تخصص پیشکسوتان، بزرگان و متخصصان عرصه هنر بیشتر بهره خواهیم برد.

ابراهیم زاده همچنین از وفاق و همدلی مسئولین شهری و اهالی رسانه در حمایت از چنین اقداماتی ابراز امیدواری کرد.

محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اینکه مدیر باید سد شکن باشد نه سنت شکن گفت : در این دوره 3 ساله ریاست خود در اداره ارشاد سعی بر این شد سنت ها شکسته نشود وی افزود : جشنواره تی تی از جمله این تلاش هاست که شهر نیز بدان نیازمند بود.

محمدی با اشاره به اینکه جشنواره فجر با 34 سال سابقه باز هم با نواقصی همراه است، تصریح کرد : هر کار فرهنگی به مدیریتی عظیم نیازمند است و قطعا بدون عیب و نقص نخواهد بود.

وی همچنین از حضور 80 درصدی پیشکسوتان عرصه هنر در طی جشنواره به ویژه شب اختتامیه ابراز امیدواری کرد و گفت : بر خلاف تصور بسیاری از افراد که آمل را یک شهر صنعتی می نامند، شهرستان آمل از گذشته، یک شهر فرهنگی بوده است و ما خدمتگزار این ملت هستیم.

علی قاسمی رئیس سابق شورای شهر آمل در دوره سوم با اشاره به مطلبی که تحت عنوان ” هوای شورای شهر ابری است” منتشر شده اظهار داشت : چنین مطلبی صحت ندارد چراکه هوای شورا کاملا آفتابی است و اگر اندک اختلاف نظری وجود دازد تنها در جهت پیشرفت شهر می باشد.

وی همچنین با اشاره به عدم حضور روزبه نصیری از فعالین عرصه مطبوعات و رسانه گفت : از آنجایی که با تلاش مسئولین ، فضای فرهنگی شهرستان آمل رو به پیشرفت است ما به افرادی فرهنگی و تاثیرگذار همچون ایشان نیازمند هستیم.

احمد امیر سلیمانی شهردار آمل نیز فرصت را مغتنم شمرد و علاوه بر تقدیر از شورا، اداره ارشاد و عوامل اجرایی جشنواره و اهالی رسانه از برنامه های آتی شهرداری سخن گفت.

در پایان نیز خبرنگاران با اشاره به برخی مشکلات و کاستی های جشنواره ابراز امیدواری کردند که این نواقص در سالهای آینده تا حدودی رفع شود. ایشان همچنین از برپایی این جشنواره حمایت و برای بهبود و رفع نواقص آن پیشنهاداتی ارائه دادند.

گزارش از فائزه سلیمی، هرازنیوز

IMG_9617 IMG_9618 IMG_9642

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *