هراز نیوز :همزمان با بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین یوسفیان امام جمعه فقید شهرستان آمل مراسم بزرگداشتی در شهرستان آمل برگزار می شود.

این مراسم در روز پنج شنبه (1/3/93) بعد از نمازجماعت مغرب و عشا در مسجد مقدس امام حسن عسکری(ع) آمل واقع در منطقه پایین بازار منعقد خواهد بود.

3 thoughts on “ویژه برنامه بزرگداشت امام جمعه فقید آمل برگزار می شود”
  1. با درود وسلام بر ارواح طیبه شهدا و روح پر فتوح مرحوم حجه الاسلام والمسلمین یوسفیان که حاصل عمر علامه شهرمان بوده و در سخت ترین شرایط حاد جامعه سکاندار و روح شهر بوده و با هدایت مردم در ان شرایط سخت جنگ و ترور از شهر آمل اسوه های ساخته که زبانزد عام و خاص بوده و متاسفانه بد خواهان چشم دیدن بروز و ظهور خیل این شیر مردان و شیر زنان را نداشته و با توطئه های گوناگون سعی در انحراف واقعیت های جامعه داشته که پدر معنوی شهر در حساس ترین زمان با هدایت قدسی خود شهر را از اسیب های متعدد محفوظ داشته و نامگذاری ایشان از شهر آمل بعنوان شهر هزار سنگر از یادها محو نخواهد شد و هرگز نقش ایشان در هدایت مسئولین به خدمتگزاری و هدایت نیروهای شهر از ذهن ها فراموش نخواهد شد و مرقد مطهر ایشان که با نوشته علامه شهرمان مزین است زیارتگاه عام خاص بوده مرهون اخلاص و صداقت ایشان است . یاد دوستی ها و برادریها و صفا و صمیمیت بخیر امید واثق داریم عناصر جانشین که بعنوان روح جامعه از آنان یاد میشود در تاسی از این مرحوم والامقام بانجام وظایف پرداخته و در تاریخ همانند این مرحوم یاد و نام نیک از خود بجا گذاشته و در چلوگیری از سقوط مادی و معنوی شهر همت ویزه بخرج داده و با همدستی و همیاری نیر وهای دلسوخته انقلاب در انجام وظایف تلاش ویزه نمایند باشد تا از آمل شهری سربلند بسازیم نه سرخورده

  2. حاج آقا بابایی انشاالله که این طور هست و خواهد بود…

  3. انشاالله همه مسوولین ما به تاسی از این عالم فرزانه خودشون رو از مردم بدونن و مردمی باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *