دکتر مهدی فلاح جلودار گفت :تا چند روز آینده اعضای شورا ی سیاستگذاری سما در مازندران معرفی خواهند شد، استاندار محترم مازندران ،مدیرکل محترم آموزش و پرورش مازندران و تعدادی اعضای حقیقی اعضای این شورا هستند .

 

رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما مازندران، در حاشیه بازدید از امکانات آزمایشگاهی و کار گاهی و ساختمان دانشکده سما واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی بیان داشت :این اولین بار نیست که در آمل خدمت عزیزان می رسیم ، خدا را شکر با مدیریتی که سرور گرانقدر جناب آقای دکتر فاضل لاریجانی دارند شرایط خوبی در این واحد حکم فرماست .

 

فلاح جلودار تصریح کرد :امکاناتی که همراه با فضای آموزشی و پژوهشی در واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی فراهم شده است شرایطی را ایجاد کرده که بتوانیم دستاورد آموزشی و پژوهشی خوبی را شاهد باشیم.

 

این مسوول بابیان اینکه در بازدیدی که امروز انجام شد بحث توسعه سما در آینده مطمح نظر قرار گرفت تاکید کرد :اگر ان شا الله مجوز ساخت مجتمع سما صادر شود و همچنین تاسیس مدارس که پیگیر هستند ما هم این قول را می دهیم تمام تلاش را داشته باشیم تا شاهد افتتاح مدارس جدید در شهرستان آمل باشیم.

 

وی با مثبت ارزیابی کردن دستاورد های واحد آیت الله آملی گفت : این واحد جز واحدهایی است که دارای امکانات بسیار بالایی است مطمئنا این حاصل نشد مگر با همت رییس واحد و هیات رییسه محترم تا ریاست محترم و هیات رییسه مشارکت مناسبی با سما نداشته باشند این توفیقات حاصل نمی شد .

 

فلاح در پاسخ بااین سوال که چه برنامه هایی برای سال جاری دارید بیان داشت :باتوجه به تغییر تیم مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده و دکتر قلی زاده نفس جدیدی در دانشگاه دمیده شده است و شورای عالی سما به طور منظم در دانشگاه برگزار می شود و یکی از مهمترین مصوبات که در حوزه سما مقرر شد تاسیس شوراهای سیاستگذاری سازمان سما به صورت استانی است.

 

فلاح ادامه داد : تا قبل از این مدیریت سما در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت غیر متمرکز و با دید دسته دومی دیده می شد .

 

وی با اشاره به اینکه با تشکیل شورا بسیاری از اختیارات سازمان به استان ها تفویض خواهد شد اظهار کرد :تا چند روز آینده اعضای شورا ی سیاستگذاری سما در مازندران معرفی خواهند شد، استاندار محترم مازندران ،مدیرکل محترم آموزش و پرورش مازندران و تعدادی اعضای حقیقی اعضای این شورا هستند .

 

این مسوول بااشاره به تاثیرمثبت تشکیل شورای سیاست گذاری سما اظهار داشت :در بحث توسعه کمی و کیفی واحد های سما می توانیم با سرعت بیشتری کار ها را پیگیری نماییم چراکه خیلی موارد در گذر سیستم های اداری زمانبر می شد .

 

فلاح در پاسخ به این سوال که از رابطه دولت با دانشگاه چگونه می شود برای منافع دانشگاه بهرمند شد بیان داشت : یکی از بهترین روابطی که می توانیم با دولت داشته باشیم در بخش آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای می باشد .

 

رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما مازندران بیان داشت :دانشگاه آزاد با پتاسیل بالایی که دارد می تواند با خدمات علمی مناسب و هزینه های کمتر کمک کار دولت باشد .

 

گفتنی است : در این بازدید معاون اداری ومالی ، رییس دانشکده سما وجمعی از مدیران ومسوولان واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی به ارائه گزارش در خصوص توانمندی های این واحد پرداختند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *