هراز نیوز :رئیس هیئت مدیره شرکت اکسین اظهار داشت : باید با تلاش مسئولین شهرستان آمل در بخش درمان بستری مهیا شود که امکان سرمایه گذاری، گسترش و انجام امور خیریه برای افراد صاحب نام کشوری و جهانی فراهم شود.

دکتر حمید طاهرپور رئیس هیئت مدیره شرکت اکسین با اشاره به ویژه بودن شهرستان آمل از نظر اقتصادی و صنعتی اظهار داشت : با تلاش مسئولین شهری و در راس آنها فرماندار آمل باید در بخش درمان نیز بستری مهیا شود که امکان سرمایه گذاری و انجام امور خیریه برای افراد متخصص و صاحب نام کشوری و جهانی، دراین شهر فراهم شود..

دکتر طاهرپور در بازدید از کلینیک فوق تخصصی بیماری سرطان آرین که با حضور سید جعفر رسولی سرپرست فرمانداری آمل، اسماعیل علوی رئیس بنیاد مسکن  آمل، برخی از اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین انجام شد، خاطرنشان کرد : طی هفته  های آتی با انجمن های خیریه معتبر همچون انجمن خیریه پروفسور سمیعی و انجمن ام اس آلمان و سایر پزشکان متخصص و فوق متخصص کشور و جهان نشست های هم اندیشی خواهیم داشت تا در پی آن، کلینیک آرین به توسعه و پیشرفت بیشتری برسد.

طاهرپور با بیان اینکه شهرستان آمل از فضای سبز مطلوبی بهره مند است تصریح کرد : در صورت اختصاص زمین از سوی شورا و شهرداری ساخت کلینیک را آغاز کنید. چراکه این اقدام عظیم در آینده نزدیک با یاری انجمن های کشوری و جهانی هرچه سریع تر به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت اکسین با ابراز تاسف از اینکه اکثر پزشکان آملی، شهر بابل را برای طبابت خود انتخاب می کنند گفت : امروزه آمل در استان مازندران به یک قطب اقتصادی تبدیل شده و در این شرایط بی توجهی به حوزه های فرهنگی، علمی و درمانی پذیرفته شده نیست.

وی با اشاره به اینکه مواد اولیه برخی از داروها در ایران تولید و صادر می شوند اظهار داشت : در نظر داریم با پروفسور مساعد رئیس شرکت اتریشی تولید کننده دارو و مشاور رئیس جمهور اتریش وارد مذاکره شویم و داروهای مذکور را در ایران، مازندران و به ویژه شهرستان آمل تولید کنیم.

وی در ادامه به بیماران ام اس نوید داد : در صورت تعامل با انجمن ام اس آلمان، در آینده نزدیک بیماران مبتلا به ام اس از حمایت مالی و درمانی بهره مند خواهند شد.

در پایان، دکتر حمید طاهرپور با اهدای مبلغ 50000000 ریال به کلینیک بیماران سرطانی آرین خاطرنشان کرد : در صورت اختصاص زمین به کلینیک در جهت ساخت بنای آن، آمادگی دارد به کمک خیرین در مراحل اجرایی این پروژه نیز همکاری داشته باشد.

لازم به ذکر است : دکتر حمید طاهر پور همچنین مجری پروژه های عظیم پتروشیمی و نفتی در شهرهای اهواز، مشهد، قم، اراک و کرمانشاه بوده و در نظر دارد در آمل نیز سرمایه گذاری و فعالیت کند.

همچنین در این جلسه سید جعفر رسولی سرپرست فرمانداری آمل با بیان اینکه دکتر طاهر پور مایه افتخار شهرستان آمل است اظهار داشت : ما از این اقدام ایشان استقبال و اعلام آمادگی می کنیم که فرمانداری از هیچ کمکی فروگذار نخواهد بود.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل  خطاب به سرمایه گذاران گفت : ما از کسانی که قصد دارند در این شهرستان سرمایه گذاری و فعالیت کنند حمایت و در حد توان امکانات مورد نیاز آنها را فراهم می کنیم.

فائزه سلیمی هراز نیوز 

 

IMG_8798

IMG_8802

 

 

 

IMG_8816

 

IMG_8824

IMG_8826

 

 

 

IMG_8834

IMG_8674

IMG_8679

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *