رئیس شورای اسلامی شهر آمل با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: مردم برای اینکه همکاری کنند باید به مجموعه اعتماد داشته باشند بنابراین روابط عمومی ها اعتماد سازی را جدی بگیرند.

هرازنیوز ، خسرو ابراهیم زاده در مراسم تجلیل از روابط عمومی های مجموعه شورا ، شهرداری و ۹ سازمان وابسته ، افزود: اعتماد باید برقرار شود، تا مردم بیشتر همکاری کنند ، در غیر اینصورت، مردم یک مسیری برای خودشان دارند، سازمانها هم یک مسیری برای خودشان .

ابراهیم زاده با بیان اینکه ، مردم ولی نعمت ما هستند و ما خدمت گذار مردمیم ،تصریح کرد :  هدف مجموعه شورا ، شهرداری و سازمانهای وابسته تعامل دوسویه با مردم است . مردم را مشتری نمی دانیم، مردم را رقیب هم نمی دانیم، مردم را صاحب و مالک می دانیم. کسانی که بایستی به آنان خدمت کنیم .

وی روابط عمومی را نقطه هدف مجموعه شورا و شهرداری برشمرد وافزود: دستاوردهای واقعی را بایستی بدرستی اطلاع رسانی کنیم .

خسرو ابراهیم زاده ادامه داد: اگر مردم از توانمندیهای شورا و شهرداری و سازمانها ، مطلع باشند، برای همکاری بیشتر انگیزه خواهند داشت. در این راستا مدیران عامل سازمانها نیز بایستی از فکر و اندیشه روابط عمومی استفاده کنند . چرا که معتقدیم روابط عمومی کارآمد ، مشاوران امین مجموعه هستند و می توانند در مواقع حساس بداد مدیر برسند و در پیش بینی یا رفع مشکلی کمک کار مدیر باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل ، گفت : در برخی ادارات متاسفانه ، روابط عمومی را بعنوان خط پایان می دانند .

شهردار آمل در این مراسم با بیان اینکه بدست آوردن دل مردم هدف ماست گفت: مرد کار های سخت شدیم و از انجام کار های نرم افزاری در مجموعه شهرداری دور شدیم .

احمد امیرسلیمانی با اشاره به اینکه در تولید محصولات فرهنگی و آموزشی ضعف داریم، افزود: روابط عمومی ها آنچه واقعیت است و انجام می شود را وعده دهند. ما بدنبال عوام فریبی نیستیم .

امیرسلیمانی روابط عمومی را پل میان مجموعه و مردم توصیف کرد و اظهار داشت : روابط عمومی ها خود را بروز و تجهیز کنند چراکه حیثیت کاری شهرداری و سازمان ها در گرو خروجی واحد روابط عمومی هاست.

وی روابط عمومی شورا ، شهرداری و سازمان های وابسته را حلقه های متصل به یکدیگر توصیف کرد و گفت: تشکیل کارگروهی برای هماهنگی بیشتر روابط عمومی های مجموعه ضروری است.

حسین ریحانی ، مسئول روابط عمومی شهرداری آمل در این جلسه تجهیز روابط عمومی سازمان ها ، حمایت و اعتماد بیشتر مدیران عامل از روابط عمومی ها و برگزاری کلاس های آموزشی خبر نویسی ، عکاسی و فتوشاپ را خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *