سیدهادی حسینی گفت: مازندرانی‌ها کمترین پس‌انداز را دارند و بیشترین بدهکاران بانکی هستند و سالانه 3 هزار میلیارد تومان سود به بانک‌ها می‌پردازند.

هراز نیوز : سیدهادی حسینی امروز در جلسه شورای اداری قائم‌شهر با بیان اینکه مردم از تنگدستی دولت بی‌خبرند، اظهار داشت: باید روشی اتخاذ کنیم که مردم دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه بودجه جاری و عمرانی کشور 140 هزار میلیارد تومان است که 110 هزار میلیارد تومان برای بودجه جاری یا حقوق‌ها و 30 هزار میلیارد تومان برای بخش عمرانی هزینه می‌شود، گفت: این مسئله بدین معناست که ما به افراد 110 هزار میلیارد تومان پول می‌دهیم که برای ما 30 هزار میلیارد تومان کار کنند و این درست عکس همه کشورهای دنیاست.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس با بیان اینکه یکی از دلایلی که چرخ کشور نمی‌چرخد در همین مسئله است که نسبت بین هزینه و سرمایه‌گذاری با هم هم‌خوانی ندارد، خاطر نشان کرد: باید در بخش اشتغال‌زایی به افراد بگوییم که دنبال مشاغل دولتی نباشند چون تمامی پست‌ها اشباع شده‌اند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به آمارهای اشتباهی که مردم به ویژه روستاییان به متصدیان دولتی می‌دهند، بیان داشت: این مملکت گناه دارد چرا باید با آمار نادرست این همه بار ناخواسته بر ادارات تحمیل شود.

نماینده مردم در خانه ملت به تحقیقات خود در بخش اعتبارات و بودجه‌ها اشاره کرد و افزود: مازندرانی‌ها بدهکارترین افراد به بانک‌ها هستند.

حسینی افزود: مازندرانی‌ها کمترین پس‌انداز را دارند و بیشترین بدهکاران بانکی هستند و سالانه 3 هزار میلیارد تومان سود به بانک‌ها می‌پردازند.

وی سرانه بدهی بانکی هر مازندرانی را 5 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ما نتوانستیم ظرفیت منطقه‌مان را به حدی برسانیم که مسافرانی که به منطقه ما می‌آیند به جای زباله پول بریزند.

حسینی همچنین خواستار ساماندهی بازار ماهی‌فروشان قائمشهر شد که چندین سال است با وجود پیگیری‌های مکرر همچنان نیمه‌تمام مانده است./بلاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *