پس از مرگ یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل، شهر را انبوه بنرها و عکس‎های آن شرور فرا گرفت و معلوم نیست که چه کسی مجوز این بنرها را صادر کرده است.

به گزارش  هرازنیوزبه نقل ازبلاغ ، چند روز قبل، در یک درگیری خیابانی بین پلیس و یکی از اراذل و اوباش بابل، پس از تیراندازی بین آنها، «عادل سومارایی – شرور معروف‌شهر» کشته و یک مأمور نیروی انتظامی نتیز مجروح شد اما این پایان ماجرا نبود.

فردای آن روز، شهر پر شد از بنرها و عکس‌هایی که با عناوین: «عادل جان راهت ادامه دارد، عادل جان آسوده بخواب و…» (با آن بر و بازوهای کلفت خالکوبی شده اش) که گویی یکی از قهرمانان شهیر شهر جان باخته است.

حال باید از مسئولین امر پرسید در سالی که به نام «فرهنگ» نامگذاری شده، قهرمان‌سازی از یک شرور معروف برای جوانان و نوجوانان این شهر چه جای توجیهی دارد؟

و سوال دیگر اینکه مگر نباید برای نصب هر گونه بنری از شهرداری مجوز گرفت؟ و اگر هم مجوزی نگرفتند، چرا جلوی این حرکت گرفته نشد؟ چرا بلافاصله این بنرها جمع نشد؟

بلاغ: عادل سامورایی

بلاغ: عادل سامورایی

بلاغ: عادل سامورایی

بلاغ: عادل سامورایی

32 thoughts on “قهرمان‌سازی از «عادل سامورایی» با بنرهای مجهول‎الهویه در بابل /تصاویر”
  1. حالا هر روز …. به دنبال اثبات تنها مالکیت شهر بهار نانج هستند خخخخخخخخخخ اقا بیایید فرهنگ شهر وندی را آموزش بدید … عجب شهرداری دارند از بس در پی کشمکش با شهرودندان …. برا تصاحب عنوان شهر بهار نارنج بود شهر از دستش در رفت

  2. خب این هایی که بنر رو زدند یا اون هایی که دور و رش هستند رو بگیرند. مردم که هیچ وقت از اراذل حمایت نمی کنند این ها اکثرا نوچه ها و هم باندی های این ها هستند

  3. چرا راه دور میری در آمل خودمون بنر اعتکاف مسجد سجادیه رو فقط به خاطره آقای خاص از طرف آرامستان جمع میشه .
    اونم بنر با مجوزه رو .
    ولی بچه های هیئت هم قسم شدن یکبار دیگه این بنر با مجوز از شهرداری با فشار آقای خاص جمع بشه تا …………….

  4. مقصر این کار عملکرد بد دولتهای ماست.
    از وقتی ورزش با پول عجین شده و پهلوانان ملی تبدیل به قرمانان پولی شدن ف جای الگو و نماد پهلوانی در جامعه خالی شده و مردم ساده لوح رو به نمادها و پهلوان نماهایی میارن که از مردانگی فقط جثه اش را دارند.

    باید در دادگاهی عادل ، تک تک … که فرهنگ این کشور رو به این روز کشاندند به .. مجازات کشید. چرا که وقتی فرهنگ خراب شود یک ملت به یک ملت پوسیده و قاتل و شرور تبدیل می شود و این را می توان در کوچه پس کوچه های شهر دید.
    ……ذی ربط فرهنگی و اجتماعی در پرورش این ارذل و اوباش شریکند و باید مجازات شوند.
    …… یاد شعری از پروین اعتصامی افتادم
    محتسب مستی به ره دید و گریبانش گرفت…

  5. ..ی هستش دیگه….توقع بیشتر از این نداریم

  6. آخه .. که دم از فرهنگ میزنید تمام مردم شهر بابل میدونن که این فرد شرور نبوده حالا .. نتونسته اونو دستگیر کنه و با تیر زده اون رو کشته با این کلماتی که هیچ ارزشی برای مردم بابل نداره میخواهید چهره این جوان را مختوش کنید . با گرفتن بنر وغیره…. نمی توانید این مرد را از دل مردم پاک کنید

  7. جوون بود خدا بیامرزدش!! دست مرده کوتاست! امان از دل مادر معصومش که باید بسوزه و بسازه!!!

  8. کسی که به دست حافظان امنیت ملت به درک واصل می شود قطعا لایق این نوع بزرگداشت نیست. آقای حسینی این جانی مگر چه قدر کار خیر انجام داده یا چه قدر تاثیر مثبت در جامعه ی بابل داشته است که یادش از دل مردم از بین نمی رود؟؟ ضمنا شما تعریفتون از شرور دقیقا چیه؟؟؟

  9. حتما دوستان اوباشش راهشو ادامه میدن مگه تو امل خودمون نبود که اون شرور معروف ش… رو با اون همه پرونده سنگین درگیری و جنایت نهایتا چیکار کردن باهاش الان کجاست؟جای بسی تاسف برای مسئولین!!

  10. خدا از سر تقصیراتش بگذره !!!! جون بود و پر از اشتباه جوونی 😉

    اون با شخصیتی که گفته بابل شهر بهارنارج و .. :-)) ما مدعی نیستیم چون هستیم اگر اطلاع ندارید سفرنامه ی ناصرالدین شاه رو بخونید که از بارفروش به عنوان شهر بهارنارج یادکرده :)) که بعد ها شیراز اومد گفت بهارنارج ماییم و الانام که چند شهر مازندران مدعی شدن, شما باید خجالت بکشید که دارید با دزدی و لابی و .. هرجور شده میخواید بگید شهر بهار نارج شهر شماست :))

    و راجع به این بنر ها لطفا بدون اطلاع و توضیح نظر ندید, این بنر و پوستر هارو نصب کردن اما طولی نکشید سریع اومدن و همه رو جمع کردن فقط یک بنر رو گذاشتن باشه تو محل که گفتن فردا اینم میکنیم فرداش اومدن گرفتن بردند بله عزیز

    عادل هم جوون خوبی بود میومد محل بچه خوبی بود اما , اما یهو شیطونی شد خورد قرص و .. باد کرد از بس بهش گفتن عادل فرانکی عادل سامورایی جوگیر شد سرشو کرد زیر آب خدا از سر تقصیراتش بگذره , شما اگر انسان هستید انسانیت دارید تا بود باید میگفتید خدا الش کنه بلش کنه بخاطر کارهایی که از رو خامی میکرد .. ( بله بحرحال ازار و اذیت کرد پس حقش بود ) ولی حالا که رفته .. باید بگید خدا ببخشتش از سر تقصیراتش بگذره .. و این بحث رو ول کنید, اونم زن و بچه داره فرداش بچش بزرگ میشه آبرو دارند هرچند تو مملکت ما که اسلامی این چیزها کمتر رعایت میشه و باید گفت ظاهر اسلامی
    دلم برای بچش میسوزه همینجوری که امروز بخاطر رشادت پدرهای دیروز به بچه ها بها میدن, فردا بخاطر جهالت عادل سرکوفت میزنند به بچش عین واقعیت که کاش یکم انسانی ترو عمیق تر فکر کنند مردممون ..

    بله دوست من 🙂

  11. آقای سید اسلله یی نمیدون چیچی دوست عزیز, شما فکر کنم خوابی برادر ما مردم شهر بابل امنیت میخوان از دل ما پاک نمیشه !!!!!!!!! شما هم از جانب همه صحبت نکن لطفا, نتونستن بگیرنشو این حرفا چیه 😕 ایشون تیراندازی کرد خب پلیس ها هم تیراندازی کردن دیگه نکنه دلت میخواست بگن عادل جان شما تیر بنداز هروقت خسته شدی بیا تسلیم شو :-))
    خب تحت تعقیب بوده زده بوده کشته بوده قبلش یکی رو اصلا از داستان اطلاع دارید یا نه, رفتن بگیرنش بازم شلیک کرده سرباز و مجروح کرده که میگن سرباز هم شهید شده, خب پلیسام از پا در آبردنش دیگه
    احتمالا شما 14 15 سال بیشتر نداری عزیز من :))

    هرچی که بود پسر خوبی بود یهو زد بسرش از بس بهش گفتن بچه ها عادل فرانکی آخرشم سرشو کرد زیر آب با این عشق لات بازی ها ..

  12. شایان جان سربازی که تیر خورده سالم هست شهید نشده ضمنآ بنده میگم نه تنها ایشون بلکه تمام انسانهای رویه این کره خاکی خوب هستند وپاک به دنیا امدن ادم بده این ماجرا ها شیطان هست این شیطان هست که انسان را به راه کج میکشونه واین شیطان بوده که ایشون رو بسوی مرگ فرستاده بنده میگم دولت میتونه با فرهنگ سازی وترویج اخلاق جوان مردی جلوی این کار هارو بگیره. نه با تیرو تفنگ………..

  13. این کسی بود 2ماه قبل از عید توجاده ی نکا راه زنی کرد ماشین زن و شوهر جوان رو بازور اسلحه دزدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *