به گزارش هراز نیوز ، طی حکمی از سوی دکتر جواد واثقی امیری سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر محمد هادی پاشایی به سمت مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب شد.

در متن حکم چنین آمده است:

احتراماً، نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم آموزشی دانشگاه، به موجب این حکم، به سمت مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب می‌شوید.

اميد است به یاری خداوند متعال و با همکاری کارشناسان آن مدیریت، ضمن حسن اجرای کلیه آیین‌نامه‌ها و مقررات ابلاغی، فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی را برنامه‌ریزی نموده و در راستای اهداف و سیاست‌های عالیه دانشگاه گام بردارید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در این امر خطیر، از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

دکتر محمد هادی پاشایی دارای مدرک کارشناسی مکانیک جامدات از دانشگاه علم و صنعت ایران، کارشناسی ارشد طراحی کاربردی از دانشگاه تهران و مدرک دکتری مکانیک از دانشگاه ساری انگلستان می باشد.

وی  عناوینی چون مسئول آموزش و مسئول کتابخانه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مازندران و مدیر گروه طراحی جامدات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

ضمنا  پاشایی از چهره های شاخص جریان  اصلاح طلبی در آمل بوده که درانتخابات  مجلس نهم  زمزمه های حضور وی  توجه فعالان سیاسی را به خود جلب کرده بود .

2 thoughts on “یک آملی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شد”
  1. واقعاحقش بالاتراست ارزوي توفيقشونوداريم

  2. ضمن تبریک و تهنیت امیدواریم در خدمت رسانی به دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل موفقیت بیش از پیش داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *