هراز نیوز: در دیداری سر زده خسرو ابراهیم زاده رئیس شورا و مسعود تسلیمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر آمل با حضور در دفتر کار و منزل ,محل کار  آقایان امیر شاهنوری رئیس  دوره اول شورا، رمضانعلی نوایی رئیس دوره دوم شورا ، سید محمد پژومان عضو شورا دوره چهارم و رئیس دوره سوم شورا ، علی قاسمی عضو شورا دوره چهارم و رئیس دوره سوم شورا و محمد حسن روحی رئیس دوره سوم شورای اسلامی شهر آمل ،این روز را تبریک گفتند.

به گزارش هراز نیوز ، امیر شاهنوری رئیس دوره اول شورای اسلامی شهر آمل ، در این دیدار گفت: شورا ها پارلمان محلی هستند و برخواسته از اراده مردم است.

شاهنوری با اشاره به اینکه کارهای شورایی مشکلاتی را دارد افزود: پی گذاری هر کاری سخت است در ساختمان سازی اولین نقش در استحکام بنا است که دیده نمی شود ولی نمای ساختمان بسیار به چشم می آید.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در این مدت کم عمر شورای دوره چهارم در آمل خاطر نشان کرد: خوشبختانه گامهایی که برداشته شد با دانش ، شادابی و توانایی همراه بود و زمینه ساز برداشتن گامهای بزرگ نیز می باشد.

رئیس دوره اول شورای اسلامی شهر آمل؛ گفت: نبود آینده نگری در برخی ساخت و سازها مانند ساخت استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری در مرکز شهر و توسعه بیمارستان ۱۷ شهریور در قلب شهر مشکلات ترافیکی ، امنیتی و اجتماعی بدنبال خواهد داشت که گریبان شورا و شهر داری را در آینده خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این دیدار گفت: ما خود را شاگر شما می دانیم .

خسرو ابراهیم زاده افزود: دست یاری ما شورا به سوی شما دراز است و از تجربیات و راهنمایی های شما با آغوش باز استقبال می کند.

وی ادامه داد : شورای شهر به دلسوزان شهر نیازمند است .

شاهنوری شاهنوری

رمضانعلی نوایی ،رئیس دوره دوم شورای اسلامی شهر آمل ، با تشکر از حضور رئیس و نایب رئیس شورا در محل کارش گفت: راحت ترین جایی که مردم به آن دسترسی دارند شورای شهر است .

نوایی با اشاره به اینکه شورا در ظاهر کار نظارتی می کند و در واقع محل مراجعه مردم شاکی از نهادهای دیگر است، افزود: تصمیمات شهری در ادارات دیگر گرفته می شود و به مردم تحمیل می شود ولی شورای شهر و شهرداری بایست پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه اختیارات شورا کم وانتظارات مردمی از آن زیاد است ،تصریح کرد: درواقع ادارات و نهاد های شهری بایستی زیر نظر شورای شهر باشد که این اتفاق نیافتاد و مدیریت واحد شهری در حد یک نوشتار باقی ماند.

این رئیس دوره دوم شورای اسلامی شهر افزود: مدیریت واحد شهری چگونه ممکن می شود در حالی که مشکلات را شورا می شنود ولی نمی تواند قاطعانه عمل کند .

وی ادامه داد: فشار های اینچنینی شورا ها را از برنامه ریزی های کلان شهری دور می کند.

نوایی با اشاره به اینکه مجموعه شورای دوره چهارم مجموعه خوبی است اظهار داشت : کارهای خوبی نظیر پروژه بافت قدیم ، بازگشایی خیابانها و بلوارهای شهری از افتخارات این دوره در این مدت اندک است.

نوایی نوایی

علی قاسمی  ،رئیس دوره سوم شورای اسلامی شهر آمل ،ضمن تشکر از رئیس و نائب رئیس دوره چهارم شورا به خاطر دیدار با روسای شورای سالهای گذشته گفت: امیدوارم که عزیزان شورای دوره چهارم و اعضای محترم هیئات رئیسه در انجام امور شهری موفق باشند .

قاسمی ، با اشاره به اینکه دوره سوم شورا به زعم مردم دوره موفقی بوده است گفت: شورا یک مجلس محلی است و هیچ کس نمی تواند در امور آن مداخله بی مورد نماید. به رای مردم احترام بگذاریم و همانند مردم ، حامی باشیم . در غیر اینصورت شهر از سازندگی باز می ایستد. آرزو دارم آملی زیبا ، سرشار از سرسبزی ، محبت و دوستی را شاهد باشم .

 وی با بیان اینکه در این دوره کم و کاستی هایی هم وجود داشت ، تصریح کرد: خوشبختانه دوره دو ساله آخر مسئولیتم در شورای شهر، دوره ی همدلی ، هم صدایی و سر شار از اقدامات سازنده عمرانی – شهری بوده است.

این عضو شورا و همچنین رئیس شورای اسلامی شهرستان با اشاره به اینکه  مردم عزیز شهر انجام پروژه های عمرانی شهری و افتتاح آن را همواره در ذهن خود از دوره سوم دارند گفت:  ما همواره از حمایتهای بی دریغ همشهیریان خود بر خوردار بودیم ، در حقیقت ما و مردم بوده ایم که چهره ای جدید از شهر آمل تعریف کردیم . هر چند که در این راه موانع زیاد بوده و آسیب های زیاد ی متحمل شدیم . اما شیرینی بازگشایی و افتتاح پروژه ها و دیدن لبخند رضایت بر لبان مردم تمام آن آسیب ها و موانع را بر طرف می کرد.

وی ادامه داد : امید آن داریم که دوره چهارم ، با مدیریت دوستان جوان ؛ سر شار از انجام پروژهای عمرانی و افتتاح آنها باشد.

قاسمی DSC_0040

محمد حسن روحی رئیس دوره سوم شورای اسلامی شهر آمل با تبریک روز شورا به همه شورانشینان ، از فعالیتها و تلاش اعضای

دوره چهارم شورا تشکر کرد.

در این دیدارها با اهدای دسته گل و لوح سپاس از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر شد.

 روحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *