امام جمعه بابل با انتقاد از دخالت شوراها در امور شهرداری‌ها گفت: دخالت شوراها عمدتا سبب اجرای پروژه‌هایی در شهرها می‌شود که به منفعت مردم نیست.
حجت‌الاسلام حسن روحانی امشب در دیدار با تنی چند از اعضای شورای شهر بابل با تبریک روز شوراها به شورا یاران شهر و روستا اظهار داشت: شورا زائیده انقلاب اسلامی و از جمله برکاتی است که به نعمت انقلاب اسلام در شهر، روستا، بخش و استان شکل گرفته است.

وی افزود: شوراها با هدف بهره‌گیری از افراد توانمند در سایه مشورت و با مشارکت جدی مردم شکل گرفت تا نسبت به رفع مشکلات موجود در شهرها و روستاها اقدام کند.

روحانی بیان داشت: هر چند شوراها در روستا و شهرها توانستند خدماتی انجام دهند اما با توجه مشارکت جدی مردم در انتخابات شورای شهر و روستا چنین به نظر می‌رسد که شوراها موفق ظاهر نشدند و نتوانستند حداقل خواسته‌های مردم را محقق کنند.

امام جمعه بابل با انتقاد از دخالت‌های بی‌مورد شوراها در امور شهرداری‌ها تصریح کرد: جای بسی تاسف است که امروزه شوراها به شورای شهرداری تبدیل شدند و با دخالت‌های بی‌مورد عملا شهرداران را مجاب به اجرای طرح‌هایی می‌کنند که اجرای این طرح‌ها به منفعت مردم نیست.

روحانی دو شغله بودن شوراها را یکی دیگر از معایب موجود در شوراها برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم برشمرد و افزود: بعضا مشاهده می‌شود فعالیت در شوراها به عنوان شغل سوم و چهارم برخی اعضای شورا محسوب می‌شود که این امر مایه نگرانی مردم را فراهم کرده و شایسته است این دسته از شوراها با درک مشکلات و معضلات با جدیت بیشتر برای رفع مشکلات شهری و روستایی اقدام کنند.فارس

 

2 thoughts on “انتقاد امام جمعه بابل از دخالت شوراها در امور شهرداری”
  1. دمت گرم،لااقل یه نفر بلند شه و از این همه ناعدالتی ها صحبتی کرده

  2. چرا امام جمعه محترم امل در خصوص وضعیت نامطلوب شورای شهر امل و مسایلی که در ان وجود دارد اعلام مو ضع نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *