43 thoughts on “عکس/ مهربان باشی شورای من”
  1. سلام به همشهریای عزیزم. واقعا با این بودجه ای که شهرداری آمل داره انتظار دارید یک شبه راه صدساله برن؟!؟!
    در عرض 6 ماه 9 پروژه در بهمن ماه 92 افتتاح شد، الان هم که پروژه بلوار ولایت در حال انجامه. بازار روز در حال انتقاله تا ترافیک و ازدحام مرکز شهر کمتر بشه. زمین جلوی شهرداری در حال تبدیل به پارکه تا توی مرکز شهر هم یه فضای سبز و استراحتگاهی برای منطقه تجاری وجود داشته باشه. طراحی ورودی های هزارسنگر و امام حسین و کوچه های امامزاده ابراهیم و مخابرات و غربی و شرقی شهرداری هم که روی همین سایت قرار گرفت و همه دیدیم. اونها هم انشالله با همت شهرداری و اعضای شورا اجرایی میشه تا سال 93، سال خوبی از نظر طرح های عمرانی در شهر آمل باشه.
    من قبلا هم توی یکی از کامنتام گفتم که زمان بدین تا بتونن کاراشونو عملی کنن.
    بعضی از همشهریای عزیز فقط آماده هستن تا ایراد بگیرن، حالا هرطوری که هست. مثلا دوستی به آقای ابراهیم زاده بخاطر کلمه «امورات» ایراد گرفتن یا عزیزی به آقای پاتی برای کلمه ی لاتین «المان». اما کمتر پیدا میشن که قدردانی کنن بابت کارهای خوب انجام شده. مثلا چندروز پیش خبری روی سایت نگاه از دکتر پاتی نقل شد با این عنوان که شورای شهر آمل پنج میلیارد ریال برای مرمت خانه های تاریخی اختصاص داد. ولی کسی تشکر نکرد. حالا برای تعویض رییس تاکسیرانی این همه اعتراض برای چیه؟ در صورتیکه حق طبیعیشون هست. در ضمن جسته و گریخته خبرهای خوبی هم برای تاکسیرانی آمل و پرداخت الکترونیک کرایه ها شنیده میشه که امیدواریم عملی بشه.

    ببخشید که طولانی شد ولی احساس کردم لازمه بگم!

  2. واقعا متاسفم که اکثر این اساتید وبزرگواران سیاستمدار نبوده اند. وبی تجربه بوده اند . چرایی آن مهم است که به آن میپردازم . فرد سیاستمدار و طراز بالای اجتماعی شهر هیچوقت به چیزهای کوچک تن درنمی دهد. فرد ارزشی وولایی رامردم نمی پسندندچون فساداخلاقی درجامعه پراکنده شده. فردسیاستمدار جلوی دوربین شکارنمی شود تامضحکه واقع شود.

  3. یکی می آید
    یکی می رود
    تنها صندلی است که چرم هایش چروکیده می شود
    و پیشانی من
    همان کارگر ساده..

  4. یه پولی جمع کنین برای این توسلی یه دست کت شلوار و پیراهن بخرید

  5. چرا شورا این دوره اینطوری شده؟ این همه اختلاف نظر و دودستگی برای چیه؟ هنوز به یکسال نرسیده عمر این شورا.
    جریانات پنهان در تاکسی رانی چیه؟هراز نیوز لطفا شفاف سازی کنید.

  6. بعضی از اعضا شورا باید به اعضای جوان اعتماد کنند.اقای ابراهیم زاده و دکتر پاتی و بقیه، جوانان خوش فکر و با برنامه ای هستند که میتوانند شهرمان را متحول کنند فقط کاش اعضای با تجربه و بعضا بازنشته ی شورا به جوانان اعتماد کنند و باورشان داشته باشند.

  7. سلام دوستان
    …..به همه این شورانیها
    همشون …. از اون ….. گرفته تا … و همشون یکی از یکی بدترن
    خدا همشونو ….کنه

  8. نوری ریکا توجه کن برای شما نوشتم …

    تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
    اینو من نمی گم بزرگتر از من و شما گفتند.

  9. سلام به همه شما دوستان تحریریه هراز نیوز
    لطفا از پدیده شوم زمین فروشی اطلاع رسانی کنید واقعا آدم یاد …. می افته حال تا چند سال دیگر مازندرانی ها را باید در دشت کویر و لوت پیدا کنند و یا تو کتابها بنویسند این سرزمین قبلا به اقوامی اصلی خود که مازندرانی بودند تعلق داشته که منقرض شدند بواسطه بی عرضگی و زمین فروشی و شاید ……..

  10. دیدمردم درموردشورامثل شسی بازی باگردو زمان قدیم است. هرکس بایدگردو یی را بزندکه نتوانست ببرد.شوراگلی می کارند که خودشان نتوانستند.

  11. غمی در نگاه این مرد پیداست که همان حرف های مردم است حرف های ناگفته ای که روزی بیان می شود به امید آن روز

  12. این ف…، دلال بزرگ، مگه وقتی هم برای خدمت به مردم برایش میمونه .واقعا شرم دارم از اینکه بگم یکی از هم دوره ای هاش بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *