رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل از مدیران خواست به دغدغه رسانه‌ها احترام گذاشته و انتقادات خبرنگاران را پذیرا باشند.

 

نعمت قربانی  در دیدار هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان و رابط مطبوعات آمل با رئیس ارشاد با بیان اینکه خبرنگاران دغدغه‌ای به جز توسعه مناطق و شهرهای خود نداشته و همواره مطالب را از سر دلسوزی بیان می‌کنند، اظهار داشت: برخی مدیران انتظار دارند رسانه‌ها بولتن خبری آنها باشند و همواره نقاط قوت و مثبت عملکرد آنها را انتقال دهند در حالی که بسیاری از مجموعه‌ها از ضعف‌های پنهان و پیدایی رنج می‌برند که تنها قلم خبرنگار است که می‌تواند آن را بیان کند.

 

وی با استقبال از افزایش نقد در رسانه‌ها یادآور شد: نقدی که با سند و مدرک و با ادله کافی ارائه شود و در آن رسانه پیشنهادی برای بهبود آن مشکل ارائه کند باید با استقبال مسئولان مواجه شود.

 

رابط خانه مطبوعات شهرستان آمل با انتقاد از برخی رویه‌های مسئولان در فشار و تنگنا قرار دادن برخی خبرنگاران منتقد، اظهار داشت: مدیران باید به دغدغه‌ها رسانه‌ها احترام بگذارند تا این ارتباط دو سویه به پیشرفت شهرستان منجر شود.

 

قربانی با اشاره به اینکه اداره خانه مطبوعات شهرستان و انجمن صنفی به صورت مجموع فرصت خوبی است تا بتوانیم در راستای ساماندهی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان گام برداریم، تصریح کرد: امروز بسیاری از افراد در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند که متاسفانه فقط در برخی ایام سال پیدایشان می‌شود در حالی که در طول سال فعالیت چندانی ندارند.

 

وی با اعلام اینکه با جدیت طرح ساماندهی خبرنگاران را پیگیری می‌کنیم، گفت: امیدواریم این امر به فعال شدن افراد بیشتری از این قشر منجر شود.

 

رابط خانه مطبوعات شهرستان آمل با بیان اینکه در کنار ساماندهی برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان رسانه‌ای شهرستان نیز با جدیت پیگیری می‌شود، اظهار کرد: اگر در سال‌جاری بتوانیم همین دو طرح را به خوبی پیاده کنیم گام مهمی در راستای خدمت به اعضای این جامعه برداشته‌ایم.

در این دیدار پاکنیا ، رحمانی ، شکری و نصیری از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران نیز حضور داشتند

 

 

 

One thought on “رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل: مدیران به دغدغه رسانه‌ها احترام بگذارند”
  1. باسلام
    جناب قربانی
    در قسمت اول فرمایشاتتان طرح مسائل از سوی خبرنگاران از سر دلسوزی را مطرح نمودید .
    با تمام احترامی که برایتان قائل هستم ایا وظیفه خبرنگار فقط از سر دلسوزیست ؟
    ایا این امکان برایتان فراهم است که دستورالعملی که مربوط به وظیفه شماهامی باشد را به مردم در سایت ارائه نمایید تا برخی موارد مانیز با شما همسو گردیم .
    سربلند باشی ای ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *