9 thoughts on “عکس /تجاوز به حریم پیاده رو های شهر آمل”
  1. پیاده رو انتهای بلوار طالب آملی و ابتدای بلوار کارگر-حد فاصل بین بلوار جانبازان و میدان میوه و تره بار-محل پارک خودرو شده.
    به شهرداری هم پیامک زدیم،‌اما کاری نکردند.
    آقای شهردار؟

  2. متشکرم از هراز نیوز به خاطر این خبر واقعا مهم و از مسئولین خواستار رسیدگی بیشتر جهت زیبا سازی شهر میباشم وهمچنین باید به این مغازه داران اطلاعات بیشتر داد وتوجیه شوند مغازه خریداری شده یا اجاره شده به همراه پیاده رو نیست ولی این عزیزان پیاده رو را جز اموال شخصی خود میدانند امیدوارم رسیدگی شود .

  3. فقط پیاده رو نیست! محل پارک اتومبیلها رو هم واسه خودشون میدونن و با پررویی تمام مانع پارک آدم میشن!! شهرداری هم که چشاش رو بسته!!

  4. با سلام به تمامی آملی های عزیز واقعا متشکریم از هوش و ذکاوت خبرنگاران و مسئولین سایت هراز و امیدواریم این راه همچنان ادامه داشته باشد .
    ببینید در شهرداری قسمتی وجود دارد به نام اجرائیات یا همان سد منعبر و حالا نمی دونم هرچی می خواهید اسمش را بگذارید که وظیفه اش جلوگیری از این دسته کارهاست که متاسفانه در چند سال اخیر شهر را به حال خود رها کرده اند این تصاویر فقط فکر کنم یکی دو خیابان در آمل است اگر کمی به اطراف و تمامی خیابانهای آمل بنگرید متوجه این موضوع خواهید شد .
    بارها و بارها به اعضای شورای شهر پیامک زدیم اما کو گوش شنوا شهردار هم که قربونش برم منتظر ترفیع به پست های بالاتر هست و……

  5. چرا ماموران محترم شهرداری کاری نمیکنن؟ وظیفه خودشونو درست انجام نمیدن ؟ یاشاید مغازه دارها وظیفشونو درست انجام میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. ازمیدان هزارسنگرتامیدان 17شهریور وخیابان های دیگرمحل درآمدی برای شهرداری است آن وقت همشهریان انتظار بی مورد دارید این همه پارکبانان بایدکجابروند؟این قدر به شورا وشهردارفشارنیاورید چون این باندجدیدواقعاباسخت کوشی دربیکاری وجلسات بی اساس خسته شده است…!!!

  7. شهرداری فقط زورش به زنهای زحمت کشی روستایی میرسه که تو بازار روز شهید عراقی برای خرج خونواده محصولات کشاورزی شونو برای فروش به بازار میارن.چندین بار این صحنه رو دیدم مامور شهرداری با لگد وسایلشونو مینداخت میگفت:جمعش کنین بساطتونو.اگه واقعا سد معبر میکنن برین اونارم بگیرین!!!!!!

  8. شهرداری اگه میتونست ،یه کاری می کرد باید خود مردم دست به کار شن. اونا (آقایان شهرداری)انگار تافته ی جدا بافته هستند
    یعنی واقعا هیچکدوم تو جاده هراز نرفتن.اگه نمی تونین،اون صندلی رو ول کنین داره میشکنه اینقدر روشون نشستید.

  9. سلام بنده از کسبه خیابان امام رضا ع میدان سید حیدر آملی (صدف) هستم مشکلات شهری زیادی در این میدان هست از جمله کیوسک راهنمائی و رانندگی ” تیر برق های وسط پیاده رو و ظاهر امر موزائیک نکردن پیاده رو اصلا برای این منطقه که جز آمل نیست وشاید از شهرداری بابل باید کمک بگیریم استشهاد جمع کردن اهالی محل و به نمایندگی این حقیر بعد از چند ماه کش و قوس و دوندگی در شهرداری و اداره برق زحمت گرفتن تیر برق و موزائیک کردن پیاده رو با تشخیص فرمانداری محترم بر عهده شهرداری افتاد و با بهانه کردن بودجه و راهنمائی اینجانب که از بابت بودجه ناراحت نباشید عوارض و نوسازی مردم را بنده جمع آوری کرده و اگ کسری داشتیم از بودجه شهرداری استفاده میکنیم متاسفانه دو” سه سالی از این پرونده میگذرد…………. و از این که عید 93 مسافرت به قم و اصفهان و شیراز داشتیم وکارهای عمرانی شهری را از جمله زیر گذر و رو گذر و اتوبوس هوائی و نگهداری اماکن تاریخی و صنایع دستی و گردشگری وغیره را مشاهده کردیم صد افسوس که شهرمان آمل تاریخی قدیمیتر از اصفهان و شهرهای دیگر دارد حداقل این که شهر دارالمومنین و اولین شهر شیعه جهان و قله تاریخی دماوند که آرش کمانگیر با تیر و کمانش مرز ایران و توران را مشخص کرد و آثار قبل از اسلام و بعد از اسلام و از این دست که جای تاسف و نگرانی دارد فقط و فقط مدیریت شهری قوی و دلسوز میخواهد و منکر زحمتهای کشیده شده شهری نیستیم زیرا این شهر فرهنگ غنی وانسانهای فهیمی دارد که ارزششان خیلی فراتر از این سخن هاست ویک یا علی میخواهد . درود بر شما مسئولین دست اندر کار بخوانید و بودجه ملی را استانهای مرکزی حق ما را خوردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *