ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان آمل مازندران ، اعضاي باند دو نفره سرقت دوچرخه و قطعات خودرو را با 10 فقره سرقت شناسايي و دستگير کردند .
به گزارش هراز نیوز  ، سرهنگ ” محمدصادق پهلوان ” فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اعلام اين خبر گفت : در پي دريافت گزارش هايي مبني بر سرقت دوچرخه و قطعات خودرو ، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 11 شهرستان آمل قرار گرفت .
وي افزود : با تقويت گشت هاي انتظامي ماموران انتظامي حين انجام ماموريت به دو نفر که با حرکات مشکوک در اطراف برخي خودروهاي پارک شده در حال پرسه زدن بودند، مظنون شدند.
سرهنگ پهلوان گفت : ماموران با تعقيب ومراقبت اين افراد ، در اقدامي غافلگيرانه متهمان به سرقت را قبل از سرقت قطعات يک دستگاه خودرو شناسايي و دستگير کردند.
وي اظهارداشت : متهمان به نام هاي ” محسن-الف ” و ” مهدي-ف ” پس از دستگيري در بازجوئي هاي فني به 10 فقره سرقت اعم از سرقت دوچرخه ، قطعات خودرو و لوازم داخل خودرو و همچنين سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره اعتراف کردند .
متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند .

 

3 thoughts on “ايستگاه آخر سارقان دوچرخه در آمل کجا بود؟”
  1. با عرض سلام و خسته نباشید حضور سبز پوشان و خادمین مردم در نیروی انتظامی و دادستان و قضات محترم شهرستان آمل .
    به نظر بنده کار مهمی که می شود انجام داد و همشهریان را خوشحال کرد تبعید این افراد به شهر های مرزی می باشد چون اکثر این افراد سابقه دار هستند دیروز یک دزد را زحمت کشان کلانتری 11 دستگیر کرده بودند که شب عید خونه بنده خدایی را زده بود در واقع تازه هم از زندان ازاد شده بود .
    قابل توجه اینکه باید برای رضای حال همشهریان انها را به نقاط دور دست تبعید کرد خواه می خواهد دزد باشد یا اراذل و اوباش انها باید در گرمای 50 درجه بم تابستان را بگذرانند تا دیگر فکر دزدی نکنند

  2. چرا … میگی آقای حیدری! خوبه ارازل بم رو به آمل تبعید کنند.؟ چه آدمهای خودشیفته و خودبرتر بینی پیدا میشن!

  3. سلام وقت بخیر
    ۲ تا دوچرخه المپیا ۲۶ داشتم که زیاد ازش استفاده نکرده بودم کاملا نو بود.برای من و همسرم بود
    جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ یاعت ۵_۶ صبح تو حیاط قفل بود دزد ها که ظاهرا خانم و آقا بودن قفلش رو بریدن بردن
    امکانش هست اطلاع رسانی کنید
    از آمل هستم
    عکس و فیلم هم موجود هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *